کدخبر: ۱۰۹۰

رضایت سرمربی بایرن‌ مونیخ از شاگردانش

توخل در نشست خبری پس از دیدار بایرن‌ مونیخ و کلن گفت: ما روی کنترل بازی متمرکز بودیم و ثابت کردیم بایرن شایسته پیروزی است.

رضایت سرمربی بایرن‌ مونیخ از شاگردانش

به گزارش پایگاه خبری 24، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب مسابقات هفته دوازدهم بوندسلیگا روبروی کلن قرار گرفت و موفق شد این تیم را با یک گل از سر راه بردارد. 
هری کین بار دیگر ستاره درخشان بایرن در این دیدار بود و موفق شد تنها گل این بازی و تیمش را در همان نیمه اول در دقیقه بیستم وارد دروازه حریف کند تا سه امتیاز ارزشمند را برای آنها به ارمغان آورده باشد.
توخل پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«ما نیمه اول خیلی خوبی داشتیم و چند فرصت بسیار خوب گلزنی ایجاد کردیم. معمولا نقطه قوت ما این است که بتوانیم از این فرصت‌ها استفاده کنیم اما امروز تنها یک گل به ثمر رساندیم. بنابراین مجبور بودیم روی کنترل بازی تمرکز کنیم. در نیمه دوم خیلی خوب این کار را انجام دادیم و نشان دادیم که شایسته پیروزی هستیم.»
او در این دیدار حتی یک تعویض هم انجام نداد و در این باره گفت:«دلیل چنین کاری این نبود که من به بازیکنانم روی نیمکت اعتماد ندارد، بلکه به این دلیل بود که همه در طول بازی خیلی خوب بودند. ما توانستیم بازی را به درستی مدیریت کنیم. 
دوست نداشتیم ریتم بازی را خراب کنم. این اتفاقی نیست که به صورت طبیعی و همیشگی رخ دهد. آنها همگی باید روحیه خودشان را به صورت کامل حفظ کنند و از این که من در این بازی چنین تصمیمی گرفتم ناراحت نباشند.»
سرمربی بایرن مونیخ همچنین در پاسخ به سوالی درباره عدم استفاده از توماس مولر اضافه کرد:«ما می‌خواستیم چوپو موتینگ را به خاطر قدش و توانایی سر زنی در ترکیب داشته باشیم. می‌دانستیم که کلن از جلو پرس می‌کند و به همین دلیل به توپ‎‌های بلند نیاز داشتیم. این تصمیم برای استفاده از چوپو بود و چیزی علیه مولر در آن وجود نداشت. در بایرن همیشه شرایط به شکلی است که بعضی از بازیکنان باید روی نیمکت باشند و این در حالی است که همه آن‌ها از کیفیت کافی برخوردار هستند.»

 

منبع: ورزش3
کدخبر: ۱۰۹۰
ارسال نظر