کدخبر: ۹۵۱

رزرو هتل فردوس مشهد یکی از بهترین چهار ستاره های مشهد

هتل فردوس مشهد از هتل های 4 ستاره اطزاف حرم است که در سال 1389 جهت اراءه خدمات تاسیس گردید. این هتل با 98 واحد اقامتی با کیفیت میزبان شما زائران و میهمانان گرامی خواهد بود.

رزرو هتل فردوس مشهد یکی از بهترین چهار ستاره های مشهد

هتل فردوس واقع شده در یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم است که این امر موجب فاصله مناسب هتل تا بازار رضا و هفده شهریور و از همچنین حرم مطهر رضوی است که دغدغه حمل و نقل و جای پارک را برطرف میکند وموجب میشود که ارامش و لذت اقامت در این هتل تجربه کنید. هتل فردوس مشهد رستوران و کافی شاپ با کیفیتی که دارد هم نیاز شما از خرید غذا و هم رفتن به کافی شاپ برای صرف دسر و نوشیدنی را بر طرف میکند. هتل فردوس به خاطر امکانات رفاهی و اتاق های با کیفیت و همچنین موقعیت مکانی خوب گزینه مناسبی برای اقامت درشهر مشهد محسوب میشود. هتل فردوس مشهد با کادری مجرب و اموزش دیده اماده پذیرایی از شما میهمانان  و زائران گرامی میباشد.

هتل سهند 1 که یکی از مجموعه هتل های با کیفیت مشهد که واقع شده در خیابان امام رضا میباشد. هتل سهند 1 در سال 1391 در غالب ساختمانی با 7 طبقه و 60 واحد اقامتی با کیفیت تاسیس گردید. این هتل واحد هایی تمیز و مرتب در غالب اتاق های 1 تا 5 نفره به صورت نرمال و کانکت اماده استفاده است که  برای خانواده های نسبتا پر جمعیت نیز مناسب میباشد.هتل سهند 1 مشهد همچنین موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد و در خیابان امام رضا که یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم است قرار گرفته است و با فاصله بسیار کم تا حرم مطهر رضوی و بازار رضا و همچنین هفده شهریور باعث میشود بدون دغدغه راحتی در حمل و نقل را تجربه کنید. هتل سهند 1 با پذیرایی به صورت بوفه و صرف انواع نوشیدنی و غذاهای سرد و گرم نیاز های شما را برطرف خواهد کرد و اقامتی لذت بخش را برای شما رقم خواهد زد. هتل سهند 1 اماده پذیرایی و میزبانی از شما میهمانان و زائران گرامی با کادری مجرب و اموزش دیده میباشد میباشد.

هتل الماس نوین مشهد این هتل یکی از تاپ ترین هتل های چهار ستاره مشهد مقدس می باشد که خدمات بسیار بالایی به مهمانان خود ارائه میدهد. هتل الماس نوین مشهد در خیابان امام رضا قرار دارد و کمتر از 10 دقیقه پیاده تا ورودی حرم مطهر فاصله دارد.

هتل هما ۲ مشهد یکی از بهترین و قدیمی ترین  هتل های پنج ستاره مشهد است که در سال ۱۳۷۵ با ۱۳۵ واحد اقامتی در ۵ طبقه  افتتاح شد. همچنین این هتل دسترسی خیلی خوب و راحت به مرکز خرید و تفریحی شهر دارد که موجب آسوده خاطری برای خرید و تفریح در بهترین نقاط شهر میشود.

این هتل واحد های با کیفیتی با چیدمانی زیبا و شیک دارد که امکاناتی همچون تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، اینترنت پرسرعت، مبلمان، صندوق امانات و حمام اختصاصی  می‌باشد که این اتاق ها در ظرفیت های ۱ تا ۳ خوابه و سوئیت های کانکت هتل با ظرفیت ۴ تخته مهیا می‌باشد و همچنین این هتل اقامتی لوکس تر را در واحد های رویال و لوکس به شما ارائه می‌دهد.

این هتل دارای رستوران و فضای پذیرایی مجلل دارد که آماده پذیرایی و برگزاری مراسم ها و میهمانی های شما بزرگواران است. همچنین میتوانید از صرف غذا در فضای باز باغ لذت ببرید. همچنین در هتل چایخانه سنتی تعبیه شده که میتوانید غذا و نوشیدنی مد نظرتان را سفارش دهید.

از سایر امکانات هتل میتوان به مجموعه آبی هتل که شامل  استخر و سونا، جکوزی میشود اشاره کرد و همچنین سالن بدنسازی، زمین تنیس، پارک مخصوص بازی کودکان و در آخر سالن همایش ها و کنفرانس ها و همچنین سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر  هم از دیگر خدمات این هتل می باشد.

هتل سی نور مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد می باشد که حدود 20 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد. آدرس دقیق هتل سی نور مشهد :  مشهد مقدس , خیابان هفده شهریور , نبش دانش شرقی

هتل هما ۲ مشهد آماده خدمت رسانی و پذیرایی از شما میهمانان و زائران گرامی با کادری مجرب و آموزش دیده می باشد

هتل آرمان توس یکی از بهترین هتل آپارتمان های نزدیک به حرم است که در سال ۱۳۹۴ با ۲۹۱ واحد اقامتی و در ۹ طبقه افتتاح شد. همچنین این هتل دسترسی خیلی خوب و راحت به مرکز خرید آرمان دارد که موجب آسوده خاطری برای خرید میشود.

این هتل واحد های با کیفیتی با چیدمانی زیبا و شیک دارد که امکاناتی همچون تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، اینترنت پرسرعت، صندوق امانات و حمام اختصاصی  می‌باشد که این اتاق ها در ظرفیت های ۱ تا ۳ تخته مهیا می‌باشد. 

این هتل دارای رستوران و فضای پذیرایی مجلل و حرفه ای دارد که آماده پذیرایی و برگزاری مراسم ها و میهمانی های شما بزرگواران است.

از سایر امکانات هتل میتوان به مجموعه آبی هتل که شامل  استخر و سونا، جکوزی میشود اشاره کرد و در آخر سالن همایش ها و کنفرانس ها هم از دیگر خدمات این هتل می باشد.

هتل آرمان توس مشهد آماده خدمت رسانی و پذیرایی از شما میهمانان و زائران گرامی با کادری مجرب و آموزش دیده می باشد.

کدخبر: ۹۵۱
ارسال نظر