کدخبر: ۹۰۰

آموزش آنلاین آیلتس

اگر می خواهید بعد از گذراندن ازمون ایلتس به علت کسب نمره عالی چهره ای خندان داشته باشید باید دست کم۳۰ دقیقه در روز انگلیسی تمرین کنید. اگر به کلاس اموزشی حضوری رفته اید، در 3 ردیف اول مستقر شوید و حتما به توصیه های زیر توجه نمایید.

آموزش آنلاین آیلتس

همان طور که می دانید آیلتس از جمله محبوب ترین آزمون های زبان انگلیسی می باشد که جهت سنجش مهارت زبانی  افراد غیر بومی است . این ازمون در 9000 سازمان در سراسر دنیا مورد قبول است و بد نیست بدانید که سالانه بیش از ۳ میلیون داوطلب از ۱۴۰ کشور در ازمون آیلتس شرکت می نمایند.

همواره شایعات نادرستی درباره ایلتس از گوشه و کنار شنیده می شود مثلا اینکه ایلتس آزمون دشواری است . پس بد نیست تاکید کنیم که نه تنها اصلا به چنین شایعاتی توجه نکنید بلکه شما قادر خواهید بود نمره عالی در ان کسب نمایید.

بد نیست بدانید که آزمون می تواند تا ۴۸ مرتبه در سال برگزار گردد. پس چنانچه در آن عملکرد خوبی نداشتید ، می توانید مجدداً در ازمون بعدی شرکت کنید. نتیجه ایلتس در ۹ نمره گزارش می شود. آیلتس هفت هدف نهایی بیشتر دانشجویان بین المللی است. نمره 7 یا 7.5 یعنی زبان انگلیسی بسیار خوب است.

ترفندهای مهم برای اخذ نمره بالا درآیلتس

اگر می خواهید که در زمان و مخارج خود صرفه جویی نمایید  برای دریافت نمره خوب به نکات زیر توجه کنید. ما در این مقاله قصد داریم شما را بهترین آموزش آیلتس در ایران آشنا سازم پس با ما همراه باشید تا یاد بگیرید چطور خود را برای این آزمون بین المللی باید آماده کنید

 

به انگلیسی عادت کنید چه با گوش چه با فکر چه با زبان

روزانه تحت هر شرایطی به 1 یا 2 مکالمه گوش بدهید یا متنی را مطالعه کنید یا کمی بلند بلند انگلیسی صحبت کنید و اجازه ندهید اعضای بدن از درگیری با زبان انگلیسی دور شود. می توانید از برنامه های هوشمند یا پادکست های صوتی مخصوص موبایل بهره ببرید.

 

Picture13

 

 

در ازمون تایم خود را مدیریت کنید

فقدان زمان بندی درست یکی از بدترین اشتباهاتی که اکثر داوطلبان ازمون آیلتس مرتکب می شوند چون منجر به عدم امکان مدیریت زمانی در جلسه آزمون واقعی می شود. فرضا اگر نتوانید سر وقت پاسخ سوالات را در پاسخنامه وارد کنید، امتیاز زیادی از دست می دهید. پس مدیریت زمان را جدی بگیرد.

 

 

 

در ازمون های آزمایشی شبیه ساز ایلتس شرکت کنید

یکی از استراتژی های خوب جهت آمادگی در آیلتس شرکت در تست های تمرینی است. این ازمون ها به افراد کمک می کنند که بتوانند تایمشان را در طی آزمون به سهولت مدیریت نمایند و از استرس امتحان رهایی یابند. در واقع این تست ها علاوه بر کمک به مدیریت زمان، سبب عادت کردن شما به شرایط واقعی آزمون می شود.

بد نیست بدانیم که تعدادی وب سایت رسمی آیلتس وجود دارد که همگی تست های آزمایشی رایگان ارائه می دهند. برای دسترسی به تست های بیشتر، می توانید کتاب های حاوی این تست ها را نیز خریداری کنید.

 

مهارت نوشتار خود را خوب ارتقا دهید

طیق آمارها بیشتر داوطلبان کمترین امتیاز را از رایتینگ می گیرند. پس حتما به تمرین نگارش مقالات آیلتس بپردازید. یادتان باشد که هرچقدر بیشتر بنویسید، بهترعمل خواهید کرد. در کنار نوشتن، صحیح نوشتن را از نظر کاربرد صحیح واژگان و گرامر تمرین نمایید و حتما اشتباهات خود را پیدا کنید و در پی اصلاح ان باشید.برای آشنایی صفرتا100 با رایتینگ آیلتس این مقاله را مطالعه نمایید 

 

مکالمه را با دوستان خود تمرین کنید

بخش اسپیکینگ دومین چالش داوطلبان آیلتس می باشد زیرا این قسمت کمی دلهره اور است. بسته به این که محل آزمون شما کجا باشد قوانین متفاوت است و بخش مکالمه ممکن است جداگانه از آزمون اصلی در یک روز دیگر یا همراه ان  و با آن برگزار شود. یادتان باشد به تنهایی برای دیگر مهارت های مورد نیاز زبان انگلیسی می توانید تمرین کنید ولی برای ارتقای خود در مکالمه، حتما به یک شریک یا پارتنر احتیاج دارید.

جالب است بدانید که تعداد زیادی از داوطلبان مفهوم کلمات را می دانند، ولی موقع صحبت کردن احساس عجز می کنند و دلیل ان هم این است که در مکالمه یا همان اسپیکینگ تمرین کافی ندارند. درست است که تمرین کردن در خانه به تنهایی تا مقداری می تواند مهارت اسپیکینگ شما را بهبود بدهد ولی قطعا تغییر حقیقی وقتی رخ می دهد که یک پارتنر مناسب و مسلط داشته باشید.

 

اطلاعات عمومی خود را راجع به موضوعات گوناگون تقویت کنید

این موضعات می تواند موضوعاتی باشند که انها را دوست دارید و در زبان مادریتان در مورد آنها صحبت می کنید، فرضا اگر میل دارید درباره فوتبال صحبت نمایید، درباره آن در سایت ها و مجلات مطالعه و چک لیست واژگان مورد نیاز درمورد ان را جمع اوری  نمایید و یاد بگیرید.

 

شیوه صحیح پاسخ به پرسش های آیلتس را بدانید

پیشنهاد می شود درباره متون درک مطلب اول کل متن را خیلی گذرا و کلی نگاه کنید سپس برخی واژگان را که احساس می کنید متن روی آن ها تاکید دارد هایلایت نمایید تا بعداً بتوانید جواب سوالات را راحت تر بیابید.

باید تمرکز کنید و سوالات را 2 مرتبه بخوانید

از انجایی که احتمال دارد پاسخ  پرسش در همان سوال پنهان باشد بنابراین با دقت سوالات را مطالعه کنید تا اشتباهات شما کاهش بیابد.

 

 

Picture12

در کلاس های آنلاین شرکت نمایید :

پیشنهاد میشود در کلاس های آنلاین معتبر برای امادگی در  آموزش آیلتس شرکت نمایید همچنین از بهترین منابع آزمون آیلتس استفاده نمایید .برای شرکت در دوره های انلاین آیلتس وبسایت خود آموززبان  میتوانید در کلاس های آموزشی این وبسایت شرکت نمایید از ویژگی های شرکت در این کلاس آموزشی میتوانیم به استفاده از اساتید بین المللی زبان انگلیسی اشاره کنیم همچنین شما میتوانید در کلاس های خصوصی و گروهی این کلاس ها شرکت نمایید از ویژگی های دیگر این کلاس های آموزشی میتوانیم به داشتن پشتیبانی آنلاین این دوره های آموزشی اشاره کنیم تمامی دوره های آموزش زبان انگلیسی وبسایت خود آموززبان دارای پشتیبانی 24 ساعته میباشد برای شرکت دردوره آنلاین آیلتس وبسایت خود آموززبان میتوانید با شماره واحد ثبت نام سایت در تماس باشید و در این کلاس های آموزشی شرکت نمایید تلفن تماس 09192133684 میباشد .

کدخبر: ۹۰۰
ارسال نظر