کدخبر: ۲۴۲۹۲

فیلم‌های کوتاه باید به اکران عمومی برسند

منتقد سینما که مسئولیت نقد و بررسی فیلم‌های داستانی مسابقه ملی جشنواره چهل و یکم فیلم کوتاه تهران را برعهده دارد، گفت: ای کاش به جای توجه به چند فیلم بی‌خاصیت بلند که ارزشی هم ندارند، حداقل سه سالن سینما در سطح شهر تهران به این آثار اختصاص داده می‌شد تا فیلمسازان با اکران و نمایش فیلم خود و حضور تماشاگران خود را برآورد کنند.

فیلم‌های کوتاه باید به اکران عمومی برسند

به گزارش 24 آنلاین، سعید قطبی‌زاده  اظهارکرد: نشست‌های نقد و بررسی آثار توسط مدیران این جشنواره طراحی شده است که در کنار این اشتیاق، با صحبت درباره آثار کوتاه حاضر در جشنواره فضایی آموزشی نیز شکل بگیرد.

به گزارش ایرناف قطبی‌زاده گفت: از آن‌جایی که فیلم‌های داستانی سال گذشته را نیز به عنوان داور دیده بودم می‌توانم بگویم که تا این لحظه که بخشی از فیلم‌های امسال را نیز دیده‌ام، سطح کیفی آثار در دوره گذشته بهتر از امسال بود.

او درباره نشست‌های نقد و بررسی و فیلمسازان حاضر در جشنواره، عنوان کرد: من معتقدم نفس حضور در جشنواره برای این فیلمسازان جوان که برخی از آن‌ها نیز فیلم اولی هستند، به نوبه خود یک افتخار، یک انرژی مضاعف و یک اشتیاق است و همین که آثار آن‌ها در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شود و از تماشاگران بازخوردهای مثبت و منفی دریافت می‌کنند، اتفاق قابل توجهی است. همچنین رقابت در کنار آثار مهم‌تر و با فیلمسازان باتجربه موقعیت جذابی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

منبع: خبر آنلاین
کدخبر: ۲۴۲۹۲
ارسال نظر