کدخبر: ۲۲۷۸۳

حسن نصرالله به خوبی حزب‌الله را فرماندهی کرد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه گفت: شهید سید حسن نصرالله به خوبی حزب‌الله را مدیریت و فرماندهی کرد و اقدامات ارزشمند و مؤثر مختلفی را انجام داد.

حسن نصرالله به خوبی حزب‌الله را فرماندهی کرد

به گزارش 24 آنلاین، سردار احمد خادم سیدالشهدا در یادواره شهدای ورزشکار شهرستان اندیمشک با اشاره به نقش اندیمشک در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: مردمان ولایتمدار اندیمشک میزبان رزمندگان سراسر کشور بودند و شهدای والامقامی را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

به گزارش ایسنا، وی به بیان مطالبی در رابطه با عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق، افزود: رزمندگان جبهه مقاومت با روحیه انقلابی، جهادی و شهادت‌طلبی در حال مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه و رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان، تصریح کرد: شهید سید حسن نصرالله به خوبی حزب‌الله را مدیریت و فرماندهی کرد و اقدامات ارزشمند و مؤثر مختلفی را انجام داد و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند شهادت حق سید حسن نصرالله بود.

وی عنوان کرد: شهید نصرالله یکی از اولیای خداوند سبحان بود که از ولایت و رهبری اطاعت می‌کرد. راه این شهید گرانقدر ادامه پیدا می‌کند و جبهه مقاومت هم به پیروزی خواهد رسید.

سردار خادم سیدالشهدا در ادامه ضمن اشاره به هجمه دشمنان برای لگدمال کردن جایگاه خانواده، از جوانان خواست تا برای عاقبت‌بخیری به پدر و مادر خود احترام بگذارند و نسبت به قرآن، نماز، تحصیل، اخلاق و ورزش توجه داشته باشند.

یادواره شهدای ورزشکار شهرستان اندیمشک با حضور سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه و رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرماندار اندیمشک در زورخانه پهلوان شهید علی‌اکبر یعقوبی برگزار شد و با استقبال باشکوه اقشار مختلف مردم همراه بود.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۲۲۷۸۳
ارسال نظر