کدخبر: ۱۹۱۷۶

برای خدمت رسانی به زائران اربعین ۵۰ مجتمع بین راهی در نظر گرفته شده است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: بیش از ۵۰ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و ۴۵۰ چشمه سرویس بهداشتی فعال در واحدهای تاسیسات گردشگری و بین‌راهی استان برای خدمت به زوار اربعین، ساماندهی شده است.

برای خدمت رسانی به زائران اربعین 50 مجتمع بین راهی در نظر گرفته شده است

به گزارش 24 آنلاین، محمود مرادی در جلسه برخط ستاد خدمات سفر با موضوع زائران حسینی اظهار کرد: خوشبختانه استان مرکزی از شرایط بسیار مناسبی برای استقبال از زائران اربعین حسینی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین و تردد میلیونی زائران در استان، در راستای ارائه خدمات شایسته به زوار حسینی و برای رفاه حال زائران و گردشگران، در مسیرهای محل تردد زوار اربعین نظارت‌ مستمر بر کیفیت و نرخ تاسیسات گردشگری از جمله مراکز اقامتی، واحدهای پذیرایی بین‌راهی و مسافرتی استان تشدید شده است.

مرادی درخصوص وضعیت مراکز اقامتی و اسکان زائران در این مراکز گفت: در حال حاضر استان مرکزی دارای ۱۷ هتل و یک هتل آپارتمان، پنج مهمانپذیر، ۳۰ اقامتگاه بوم‌گردی و ۵۲ خانه مسافر و مجتمع آب‌درمانی است که ظرفیت‌ پذیرش بیش از سه هزار و ۲۸۶ نفر را دارند. بازدیدهای نظارتی در حال انجام است و تمام واحدهای اقامتی و پذیرایی ما آماده پذیرش مسافران هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از میراث فرهنگی استان، وی تاکید کرد: کار نظارت بر  تاسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی به صورت روزانه و مستمر تا پایان اربعین انجام می‌شود و در تلاش هستیم تا به سهم خود در ایام اربعین خدمات و شرایط مناسبی را برای تردد زوار عتبات عالیات فراهم کنیم.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۱۹۱۷۶
ارسال نظر