کدخبر: ۱۸۷۴۹

ژوزه مورینیو با فنرباغچه خوب شروع کرد

ژوزه مورینیو به لطف هت‌تریک ادین ژکو توانست لوگانو را در زمین خودش ۴ بر ۳ شکست دهد.

ژوزه مورینیو با فنرباغچه خوب شروع کرد

به گزارش 24 آنلاین، فنرباغچه ترکیه در دور دوم انتخابی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ لوگانو سوئیس را شکست دهد. گل‌های تیم ترکیه‌ای را ادین ژکو (دقایق ۴۵ پنالتی، ۴۶ و ۶۷) و فردی کادی اوغلو (۷۴) به ثمر رساندند.

دیدار برگشت دو تیم هفته بعد برگزار خواهد شد. به این ترتیب ژوزه مورینیو توانست در اولین حضور رسمی‌اش روی نیمکت تیم ترکیه ای این تیم را به برد برساند. 

ژوزه مورینیو بعد از این دیدار گفت: فوتبال خوب روی چمن مصنوعی امکان‌پذیر نیست چون توپ کند حرکت می‌کند و بازیکنان نمی‌توانند دریبل بزنند. نمی‌فهمم چرا یوفا اجازه می‌دهد لیگ قهرمانان اروپا روی چمن مصنوعی برگزار شود و نمی‌دانم چرا تیم خوبی مانند لوگانو می‌خواهد در آن بازی کند.  

ادین ژکو ۳۸ ساله ستاره این دیدار بود و توانست هت‌تریک کند. این بازیکن بوسنیایی که پیش از این در منچسترسیتی،  رم و اینتر بازی کرده است به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

مورینیو ۶۱ ساله، پیش از این سرمربی رم ایتالیا بود و با این تیم  قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شد و در دومین فصل، رم را به فینال لیگ اروپا رساند ولی برابر سویا شکست خورد. 

 بر اساس تغییرات در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا از فصل جدید به جای ۳۲ تیم مسابقات با حضور ۳۸ تیم برگزار می‌شود.  هر تیم با هشت تیم روبه‌رو خواهد شد که از سیدهای مختلف هستند. در پایان ۸ تیم اول جدول مستقیم به دور حذفی صعود می‌کنند و تیم‌های ۹ تا ۲۴ راهی پلی‌آف می‌شوند.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۱۸۷۴۹
ارسال نظر