کدخبر: ۱۷۳۵۶

آشنایی با جذاب ترین تفریحات بیابانی در دبی

بهترین تفریحات بیابانی را مانند شترسواری، قوش‌پرانی، تیراندازی با کمان و... می‌توانید در سفر به دبی تجربه کنید. این شهر بیابانی که در چند سال اخیر تغییر و تحولات زیادی داشته است، مرکز گردش و تفریح امارات به‌شمار می‌رود که برخی از آن‌ها را در هیچ جای دنیا نمی‌توان تجربه کرد.

آشنایی با جذاب ترین تفریحات بیابانی در دبی

اگر قصد سفر به دبی برای تجربه این تفریحات را دارید، قطعا به یک اقامتگاه خوب در این شهر نیز نیاز خواهید داشت که پیشنهاد ما هتل کینگز پارک دبی است. با ما همراه باشید تا بهترین تفریحات بیابانی را که بعد از اقامت در این هتل می‌توانید تجربه کنید، به شما معرفی کنیم.

بیابان

تفریحات بیابانی دبی کدام‌اند؟

گزینه‌های زیادی برای تفریح و گردش در دبی وجود دارد؛ اما بدون شک، بیابان‌گردی یکی از جذاب‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. بیابان‌گردی شامل تفریحاتی فوق‌العاده است که بهترین آن‌ها را می‌توانید در کویر و صحراهای دبی تجربه کنید. ازجمله تفریحات بیابانی خاص و هیجان‌انگیز دبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شترسواری

اگر تجربه رفتن به صحرا و بیابان را داشته باشید یا با نوع اقلیم این مناطق نیز آشنا باشید، قطعا می‌دانید یکی از حیواناتی که زیستگاه آن این منطقه است و با شرایط آب‌وهوایی و اقلیم بیابان سازگاری دارد، شتر است. شترسواری یکی از تفریحاتی است که می‌توانید در بیابان‌های دبی تجربه کنید. این تفریح هیجان‌انگیز به‌خصوص زمانی‌که با خانواده به دبی سفر کرده باشید، لذت بیشتری دارد.

سافاری

از دیگر تفریحاتی که در بیابان‌های دبی می‌توان تجربه کرد، لذت و هیجان سوار شدن بر سافاری است. سافاری مناسب افرادی است که به تفریحات پرانرژی و هیجان‌انگیز علاقه دارند. این ماشین‌سواری روی شن‌های طلایی بیابان‌های دبی لذت دیگری دارد و با بالا و پایین شدن ماشین روی تپه‌ها، ترشح آدرنالین را به معنای واقعی کلمه احساس خواهید کرد.

سواری با موتورهای چهارچرخ

اگر به تفریحات موتوری علاقه دارید، سواری با موتورهای چهارچرخ هم تجربه‌ای متفاوت خواهد بود که در بیابان‌های دبی می‌توانید آن را امتحان کنید. برای لذت بردن از این تفریح بهتر است موتورها را به‌صورت 2نفره سوار شوید؛ توصیه می‌کنیم برای انجام این کار با فردی که روحیاتی مشابه شما دارد، همراه شوید. سواری با موتورهای چهارچرخ مهارت خاصی نیاز ندارند و حتی افراد مبتدی هم به‌راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

بیابان

اسکی روی شن

اگر تجربه اسکی روی آب یا برف را داشته باشید، قطعا از اسکی روی شن نیز لذت خواهید برد و اگر هیچ نوع اسکی‌سواری انجام نداده باشید، خاص‌ترین تفریح زندگی خود را تجربه خواهید کرد. برخلاف دیگر انواع اسکی مانند روی چمن، آب یا برف، اسکی در بیابان نیاز به مهارت چندانی ندارد و به‌دلیل نرمی شن‌ها، خطری نیز شما را تهدید نخواهد کرد. هرچند کشورهای زیادی دارای بیابان هستند که این تفریح را به‌عنوان یکی از تفریحات هیجان‌انگیز بیابانی خود ارائه می‌کنند اما اسکی در بیابان‌های دبی، تجربه‌ای توصیف‌ناپذیر است.

پرواز با بالن

از دیگر تفریحات بیابانی خاصی که با اقامت در هتل های دبی می‌توان تجربه کرد، پرواز با بالن بر فراز بیابان‌های این شهر است. حتی اگر به تفریحات بیابانی علاقه‌ای ندارید هم توصیه می‌کنیم، بالن‌سواری را در دبی تجربه کنید. به‌خصوص اگر در ساعات اولیه صبح اقدام به این کار کنید، شاهد پروازهای دسته‌جمعی پرندگان خواهید بود که منظره‌ای توصیف‌نشدنی را ایجاد می‌کنند.

شنا در گرمای بیابان

اگر تصور می‌کنید بیابان تنها برای تفریحات با شن و ماسه است، سخت در اشتباه هستید. حداقل در بیابان‌های دبی می‌توانید انواع تفریحات را تجربه کنید که ازجمله آن‌ها می‌توان به شنا در استخرهای بیابانی اشاره کرد. این استخرها که در دل کویر ایجاد شده‌اند و به سواحل جنوبی دبی ختم می‌شوند، تجربه متفاوت شنا در آفتاب سوزان کویر را برای شما به ارمغان می‌آورند.

تتو با حنا

در مسیر بیابان‌گردی دبی می‌توانید به بازارهای محلی هم سری بزنید. این بازارها محل فروش محصولات تولیدشده توسط صحرانشینان هستند که در بعضی غرفه‌های آن‌ها می‌توانید تتو با حنا را نیز تجربه کنید. نقش‌های حنا که توسط زنان و مردان هنرمند صحرانشین روی دست و بدن طراحی می‌شوند، تا مدت‌ها ماندگاری دارند و به‌عنوان یک یادگار خوب از سفر به دبی با شما باقی می‌مانند. اگر به این هنر علاقه داشته باشید، حتی می‌توانید حنای مخصوص این منطقه را نیز خریداری کنید تا درصورت پاک شدن طرح، مجددا آن را احیا کنید.

امتحان کردن غذاهای محلی

در مناطق محلی بیابان‌ها و صحراهای دبی امکان امتحان کردن غذاهای لذیذ عربی نیز وجود دارد. امتحان کردن این غذاها به‌خصوص در شب که آب‌وهوای کویر بهتر است، لذتی دوچندان دارد. توصیه می‌کنیم رزرو هتل دبی را نزدیک به بیابان‌های این شهر انجام دهید تا امکان یک شب اقامت در بیابان و فرصت تجربه کمپ زیر آسمان پرستاره بیابان را داشته باشید. هتل کینگز پارک دبی انتخابی خوب برای افرادی است که قصد کمپ در بیابان‌ها را دارند.

بیابان

تجربه تفریحات هیجان‌انگیز در سفر به دبی با فلای تودی

بیابان‌گردی یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات دبی است که همه‌ساله توریست‌ها و گردشگران زیادی با هدف انجام آن به دبی سفر می‌کنند. با سفر به این شهر می‌توانید درحالی‌که، از امکانات مدرن شهری استفاده می‌کنید، در سکوت بیابان به آرامش برسید و تجربه‌ای به‌یادماندنی را در بیابان‌های بکر این شهر کسب کنید. سفر به دبی هیجان‌انگیز و جذاب خواهد بود، چنانچه مقدمات سفر را به‌خوبی مهیا کنید.

از اقدامات اولیه سفر می‌توان به رزرو هتل دبی اشاره کرد. هتل های دبی با امکانات مختلف پذیرای مسافرانی هستند که برای بیابان‌گردی یا تجربه تفریحات مدرن، این شهر را انتخاب کرده‌اند. برای رزرو هتل ‌هایی مانند هتل کینگز پارک دبی می‌توانید از خدمات سایت فلای تودی استفاده کنید و هتل مورد نظر خود را در چند دقیقه و تنها با چند کلیک ساده رزرو کنید. علاوه‌بر رزرو هتل، امکان تهیه بلیط هواپیما دبی نیز از فلای تودی وجود دارد.

 

کدخبر: ۱۷۳۵۶
ارسال نظر