کدخبر: ۱۰۰۳

آشنایی با تورهای شرکت همیشه سفر

تورهای شرکت همیشه سفر، بسیار متنوع و گوناگون هستند که از زمان تاسیس این شرکت تاکنون روز به روز به تعداد آنها افزوده شده است. تورهای اکراین، بیروت و بالی جزو بهترین و محبوب ترین تورهای شرکت همیشه سفر شناخته شده اند.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا شما را با جاذبه های گردشگری این 3 مورد از تورهای شرکت همیشه سفر یعنی تور اکراین، تور بالی و تور بیروت آشنا کنیم و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان بگذاریم.

شرکت گردشگری و مسافربری همیشه سفر از دی ماه سال 1394 با تلاش و همت آقای نوید کسمائی آغاز به کار نمود و کار خود را با ارائه انواع تور های داخلی و خارجی، خدمات اخذ ویزا، فروش بلیت های چارتری و دربستی و خدمات مربوط به رزرو هتل آغاز نمود. شرکت گردشگری و مسافربری همیشه سفر خدمات مربوط به ثبت و سفارش را به صورت الکترونیکی به مشتریان خود ارائه می دهد. خدمات مربوط به تورهای شرکت همیشه سفر و سایر خدمات آن تابع قوانین رسمی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

شرکت همیشه سفر

تور اکراین؛ یکی از تورهای شرکت همیشه سفر

همانطور که گفته شد، شرکت همیشه سفر، تورهای متنوع و گوناگونی را ارائه می دهد. تور اکراین یکی از تورهای شرکت همیشه سفر می باشد که در اینجا قصد داریم بیشتر با آن آشنا شویم.

کشور اکراین، یکی از زیباترین و بزرگترین کشور های اروپایی بوده که از نظر گردشگری در رتبه هشتم قرار دارد. کشور زیبای اکراین، به طبیعت غنی آن شهرت دارد. در این کشور نزدیک به یازده میلیون هکتار جنگل، چند ساحل و چند صحرا وجود دارد. علی رغم اینکه کشور اوکراین از لحاظ گردشگری در اروپا در رتبه هشتم قرار گرفته است اما با توجه به وسعت زیادی که دارد، از گردشگران کمی برخوردار می باشد و این ظرفیت را دارد تا به جذب گردشگران بیشتری بپردازد.

از آنجایی که کشور اکراین، یکی از کم هزینه ترین کشور های اروپایی می باشد، از این رو تور اکراین، جزو تورهای شلوغ و پرطرفدار در بین تورهای شرکت همیشه سفر می باشد. از این رو برای سفر به این کشور نیازی به داشتن پول زیاد نیست و می توان با کمترین هزینه سوغات های زیبا و لوکسی را تهیه نمود. شهرهای کیف، لویو و اودسا از شهرهای زیبا و جذاب این کشور هستند که شرکت مسافربری همیشه سفر بازدید از آنها را در تور اکراین خود گنجانده است.

تور بالی؛ یکی از تورهای شرکت همیشه سفر

تور بالی، یکی دیگر از تورهای شرکت همیشه سفر بوده به 2 گروه 6 شب و 7 شبه تقسیم بندی می شود.

بالی، در واقع یک جزیره زیبا و دیدنی در بزرگترین کشور مسلمان دنیا یعنی کشور اندونزی می باشد که بازدید از آن به کمک تورهای بالی، در واقع راحت ترین و بی دغدغه ترین روش ها خواهد بود.

شرکت همیشه سفر

قیمت تور بالی

کشور اندونزی از نظر جغرافیایی در مسافت بسیار دوری نسب به کشور ایران قرار گرفته است که این عامل نقش تعیین کننده ای در گران بودن تورهای بالی داشته است. علی رغم این که قیمت تورهای بالی بالا بود در فصل های بهار و تابستان که میزان سفرهای گردشگری و تعداد توریست ها افزایش پیدا می کند، قیمت این  تور باز هم افزایش پیدا خواهد کرد.

در این جزیره هتل های زیادی برای اقامت گردشگران وجود دارد که هر کدام از آنها با توجه به امکاناتی که دارند و خدماتی که ارائه می دهند، هزینه های مخصوص به خود را دارند.

آشنایی با تور بیروت

تور بیروت، یکی دیگر از تورهای شرکت همیشه سفر بوده که قصد داریم شما را با آن آشنا کنیم.

از بین تمام شهرهای کشور لبنان، شهر بیروت مهمترین و زیباترین شهر بندری این کشور شناخته شده است. زیبایی خارق العاده و شگفت انگیز این شهر سبب شده است تا از آن به عنوان پاریس خاورمیانه یاد شود. آب و هوای شهر بیروت گرم و معتدل بوده به طوریکه به دلیل برخورداری از زمستان های معتدل، شصت سال است که این شهر رنگ برف را به خود ندیده است.

اقامت در هتل های شهر بیروت بر خلاف شهرهای کشور اوکراین به هزینه زیادی نیاز دارد و در ماه های ژوئن تا سپتامبر این هزینه ها 2 چندان خواهد شد. علاوه بر این عید های مذهبی نیز تاثیر مستقیمی در افزایش قیمت رزرو هتل ها در شهر بیروت دارد.

سفر از تهران به فرودگاه بین المللی بیروت از فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی امکان پذیر می باشد. نزدیک ترین فرودگاه به شهر بیروت فرودگاهی به نام فرودگاه بین المللی رفیق حریری است که نه تنها در شهرت بیروت بلکه در کشور لبنان به عنوان بزرگترین و مهمترین فرودگاه  بین المللی شناخته شده است.

شرکت همیشه سفر

آشنایی با جاذبه های گردشگری شهر بیروت

جاذبه های گردشگری و دیدنی شهر بیروت به شرح ذیل می باشند:

شهر بعلبک: این شهر در دره ای به نام «بقاع» و در ناحیه شرقی رودخانه «لیطانی» واقع شده است. شهر بعلبک در طول مدت امپراطوری روم به عنوان شهر خورشید شهرت داشت و اکنون در آن آثار بسیار بسیار ارزشمند و گران بهایی وجود دارد. شهر بعلبک در فاصله نود کیلومتری شهر بیروت قرار گرفته است. معبد ژوپیتر، عبادتگاه رومی، آرامگاه دختر امام حسین (ع) و مقبره شیث پیامبر از جمله معروف ترین جاذبه های دیدنی در این شهر می باشند.

دانشگاه آمریکایی شهر بیروت: این دانشگاه در سال 1866 بر روی یک تپه بسیار زیبا در نزدیکی دریای مدیترانه ساخته شد. این دانشگاه اولین دانشگاه آمریکایی است که در خارج از خاک کشور آمریکا ساخته شده است که امروزه توانسته است در جایگاه دویست و پنجاهم در بین دانشگاه های برتر دنیا قرار گیرد. فضای سبز محوطه اطراف این دانشگاه محیطی آرامش بخش را برای دانشجویان، شهروندان و گردشگران ایجاد کرده است.

صخره های کبوتر شهر بیروت: در شهر بیروت، یک سری صخره های سنگی طبیعی وجود دارد که با عنوان صخره های کبوتر شهرت دارد. این صخره را به جرات می توان یکی از شگفت انگیز ترین بخش های طبیعی این شهر دانست.

غار جمیعتا در شهر بیروت: یکی دیگر از دیدنی های و شگفتی های طبیعی در شهر بیروت این غار است. غار جمیعتا در واقع 2 قاره به هم پیوسته است که در عین پیوستگی از یکدیگر جدا هستند. غار جمیعتا در فاصله هجده کیلومتری شمال شهر بیروت و در دره نهر الکلب قرار گرفته است. در بخش پایینی این غار رودخانه ای قرار گرفته است، آب مورد نیاز مردم شهر بیروت و شهر های مجاور از آن تامین می شود.

برگرفته از وب سایت شرکت خدمات مسافرتی همیشه سفر به آدرس اینترنتیhttps://hamishehsafar.com/

 

کدخبر: ۱۰۰۳
ارسال نظر