کدخبر: ۲۲۲۱۷

دادستان کشور: بدحجابی باید در کشور جمع شود/ ارزش انسان، به حیا و عفت اجتماعی اوست

دادستان کشور با تاکید بر اینکه بدحجابی باید در کشور جمع شود، گفت: ارزش انسان، به حیا و عفت اجتماعی اوست.

دادستان کشور: بدحجابی باید در کشور جمع شود/ ارزش انسان، به حیا و عفت اجتماعی اوست

به گزارش 24 آنلاین، حجت الاسلام محمد موحدی آزاد روز چهارشنبه در مراسم افتتاح مرکز بازتوانی ماده ۱۶ شهید داود احمدی زنجان با تاکید بر اینکه همگان باید رییس دولت چهاردهم را در تحقق برنامه ها کمک کنند، افزود: دشمنان به دلیل شکست در برنامه های متعدد خود به مساله تحریم متوسل شده اند.

وی با تاکید اینکه دولت چهاردهم را در صورت جراحی های اقتصادی باید کمک حال باشیم، اظهار داشت: بنای تمامی دولت‌ها بر خدمتگزاری بوده و هیچ دولتی بنای خیانت نداشته و ندارد.

حجت الاسلام موحد با تاکید بر اینکه هر دولتی به پشتیبانی مردم نیاز دارد گفت: هر چند اشتباهاتی وجود دارد و در این میان دشمنان با سوء‌استفاده تمامی توان خود را به کار بسته اند تا کشور به راه اصلاحی خود نرسد.

وی با اشاره به اینکه همه باید کمک کنند تا دولت آثار تخریبی موانع را به حداقل کاهش دهد، خاطر نشان کرد: کشورمان با تمام قوا در مقابل دشمنان ایستاده است.

دادستان کل کشور همچنین با اشاره به اینکه بدحجابی هم نوع بیماری است، گفت: امروزه با معضلی به نام بدحجابی در کشور مواجه هستیم که خود یک بیماری است.

وی با تاکید بر اینکه بدحجابی باید در کشور جمع شود، گفت: ارزش انسان، به حیا و عفت اجتماعی اوست.

این مسوول با بیان اینکه در غرب و کشورهای اروپایی نیز در امر حجاب محدویت قائل هستند و اینطور نیست که هرکسی با هر لباسی بخواهد در بیرون تردد کند، اظهار داشت: در صورت بروز چنین وضعیتی جریمه اعمال می شود.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه در این کشورها فرد مست هم نمی تواند به بیرون برود و مزاحمت ایجاد کند، گفت: این اعمال خلاف قانون در همه کشورها مجازات دارد.

حجت الاسلام موحد با بیان اینکه همه باید در کشور دست به دست هم دهیم تا بیماری بدحجابی درمان شود، تصریح کرد: برای کسانی که از این موضوع تمرد و به قانون و پلیس دهن کجی می کنند، باید پرونده تشکیل شود.

این مسوول با بیان اینکه چنین افرادی باید به طور دقیق شناسایی شوند ادامه داد: در این زمنیه پیامک های متعددی ارسال می‌شود که از همکاری عموم مردم حکایت دارد.

وی با بیان اینکه برای بدحجابان پرونده تشکیل و دستگاه قضایی نیز اقدامات لازم خود را انجام می دهد خاطرنشان کرد: سلامت امنیتی و اعتقادی نیز اهمیت بسزایی دارد و نظام اسلامی به دنبال این است که جامعه سالم باشد و به سمت رستگاری پیش برود.

منبع: ایرنا
کدخبر: ۲۲۲۱۷
ارسال نظر