کدخبر: ۱۹۶۲۶

پاسخ ایران به ترور شهید هنیه باید بازدارنده، قاطع، پشیمان‌کننده و دردناک باشد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد پاسخ ایران به ترور شهید هنیه، گفت: در خصوص جزئیات پاسخ احتمالی به این اقدام تروریستی، تأکید شده که پاسخ باید بازدارنده، قاطع، پشیمان‌کننده و دردناک باشد. جنایتی که رژیم صهیونیستی مرتکب شده بزرگ است و پاسخی که داده خواهد شد باید به همان اندازه بزرگ و مؤثر باشد

پاسخ ایران به ترور شهید هنیه باید بازدارنده، قاطع، پشیمان‌کننده و دردناک باشد

به گزارش 24 آنلاین، ابراهیم رضایی اظهار کرد: در پی شهادت شهید حنیه و حمله تروریستی اخیر که به رژیم صهیونیستی نسبت داده شده، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برای بررسی ابعاد مختلف این حادثه و اتخاذ تصمیمات مقتضی جلسه‌ای فوق‌العاده برگزار کرد. در این جلسه، اعضای کمیسیون بر لزوم پاسخ قاطع و محکم به این جنایت تأکید داشتند و اعلام کردند که رژیم صهیونیستی باید به دلیل این اقدام تنبیه شود.

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی در بیانیه‌ای که همان شب صادر شد، بر خونخواهی و انتقام از شهید بزرگوار حنیه تأکید کرد. این بیانیه نشان‌دهنده همگرایی و توافق میان تمامی جناح‌ها و مقامات کشور در خصوص لزوم تنبیه رژیم صهیونیستی و برخورد با متجاوز است. تمامی گروه‌ها و مقامات کشور از نیرو‌های مسلح، امنیتی و اطلاعاتی کشور برای برخورد قاطع با این گونه اقدامات تروریستی حمایت می‌کنند.

رضایی اظهار داشت: در خصوص جزئیات پاسخ احتمالی به این اقدام تروریستی، تأکید شده که پاسخ باید بازدارنده، قاطع، پشیمان‌کننده و دردناک باشد. جنایتی که رژیم صهیونیستی مرتکب شده بزرگ است و پاسخی که داده خواهد شد باید به همان اندازه بزرگ و مؤثر باشد. پاسخ‌های احتمالی جمهوری اسلامی ایران نیز همچون عملیات "وعده صادق" گذشته، علنی و شفاف خواهند بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران مصمم است با هرگونه اقدام تروریستی برخورد کند و امنیت کشور و تمامیت ارضی را حفظ نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
کدخبر: ۱۹۶۲۶
ارسال نظر