کدخبر: ۱۹۴۳۰

کوثری: خون‌خواهی اسماعیل هنیه سنگین‌تر از وعده صادق است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما حتما باید ضربه محکمی به این جرثومه فساد (رژیم صهیونیستی) وارد کنیم. قطعا جبهه مقاومت هم این‌چنین عمل خواهند کرد و این دفعه عملیات به مراتب شدیدتر از وعده صادق خواهد بود

کوثری: خون‌خواهی اسماعیل هنیه سنگین‌تر از وعده صادق است

به گزارش 24 آنلاین، اسماعیل کوثری با تاکید بر لزوم انتقام شهادت اسماعیل هنیه، اظهار کرد: انتقام شهادت اسماعیل هنیه، بحث حیثیتی است و بحث خاک کشور عزیزمان ایران مطرح است. اینها در اصل عواملی را اجیر و میهمان ما را در کشورمان ترور کردند و به شهادت رساندند. بنابراین ما باید انتقام‌مان را بگیریم.

او ادامه داد: حتی سازمان ملل که بی‌خاصیت است و در ۱۰ ماهه اخیر در خصوص جنایت در فلسطین تنها محکوم کرده است، این حق را برای ما قائل است که باید خیلی محکم و مصمم و با شدت بیشتری بر پیکره این جرثومه فساد یعنی رژیم اشغالگر قدس ضربه وارد کنیم. رژیم صهیونیستی باید بداند که اگر بخواهد در محدوده سرزمین ما اقدامی انجام دهد، قطعا و یقینا از محاسباتش پشیمان خواهد شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: بنابراین ما حتما باید ضربه محکمی به این جرثومه فساد وارد کنیم. قطعا جبهه مقاومت هم این‌چنین عمل خواهند کرد و این دفعه عملیات به مراتب شدیدتر از وعده صادق خواهد بود. در نهایت عوامل این موضوع را به امید خداوند در تحقیقاتی که در حال انجام است، مشخص خواهیم کرد و آنها را به‌سزای اعمالشان خواهیم رساند. 

کوثری تاکید کرد: واکنش ما باید خیلی سنگین‌تر از وعده صادق باشد. همه مردم می‌خواهند این ضربه بر رژیم اشغالگر قدس وارد شود و این اقدام بر اساس منافع ملی ما است.

او در خصوص جزئیات ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: مسوولان مربوطه که در حال انجام تحقیقات هستند، جزئیات ترور را ان‌شاءالله در اطلاعیه بعدی اعلام خواهند کرد.

منبع: دنیای اقتصاد
کدخبر: ۱۹۴۳۰
ارسال نظر