کدخبر: ۱۶۸۱۶
سخنگوی ستاد استان تهران مسعود پزشکیان ضمن تشریح اقدامات ستاد تاکید کرد:

مردم به صحنه بیایند تا پاسخ روشنی به تحقیرکنندگان بدهد

نشست خبری ستاد استان تهران دکتر مسعود پزشکیان، با حضور دکتر تاجرنیا رئیس ستاد انتخابات استان تهران و دکتر فخاری سخنگوی ستاد انتخابات استان تهران برگزار گردید.

مردم به صحنه بیایند تا پاسخ روشنی به تحقیرکنندگان بدهد

به گزارش 24 آنلاین، الهام فخاری در ابتدای این جلسه پس از خوش آمد گویی به اصحاب رسانه گفت: کم و بیش نسبت به اوایل دوره انتخابات ریاست جمهوری به دنبال ۳ مناظره‌ای که برگزار گردید فضای انتخاباتی جدی تر گردیده و هر یک از کاندیداها توانستند رویکردشان به جامعه را عرضه کنند. برنامه‌های رسانه ملی بحث‌هایی را ارائه کرد که کاندیدها بیشتر خود را عرضه کنند و همانطور که مستحضرید در ۳ مناظره اخیر تعابیر و ادبیاتی از برخی افراد که خود را هواداران برخی نامزدها معرفی می کنند به کار برده شد که برخلاف سخنان رهبری در مورد تیم مذاکره کننده است بصورتی که رهبری در خصوص تیم مذاکره کننده فرمودند این تیم شجاع و امین هستند.

او ادامه داد؛ امیدوارم که در این انتخابات به عزت ملی توجه شود، همچنین توجه کنیم ایران و ایرانی کالا نیست که مطالبی علیه آنها گفته شود که مخالف شان شهروندی آنهاست، این حق هر ایرانی است که با عزت زندگی کند.

سخنگوی ستاد استان تهران دکتر پزشکیان با بیان اینکه آیا واقعاً این شأن ماست که وضع ما به اینجا رسیده که کاندیدای ریاست جمهوری وعده آوردن گوشت در جلوی درب منزل بدهد، تصریح کرد:  به نظر می‌رسد این دست کم گرفتن مردم است و امیدواریم که مردم با توجه به چیزی که خودشان می‌پسندند به صحنه آیند و تصمیم بگیرند و پاسخ روشنی به تحقیر کنندگان به مردم، در هشتم تیر ماه بدهند. تلاش ما این است مردم پاسخ خود را به شیوه ای روشن و قانونی و از طریق صندوق‌های رای بدهند. این راهکار وجود دارد و تلاش ما در همین راستاست بخش مهمی از فعالیت کاندیداها در مسیر دیدار چهره به چهره است.

ا‌و در همین راستا افزود؛ پزشکیان شنبه دوم تیر ماه به دیدار چهره به چهره و ایراد سخنرانی در دو استان شیراز و اهواز  رفت. همچنین در اقصا نقاط کشور به افتتاح ستادهای انتخاباتی خواهیم پرداخت در تهران نیز در شهریار، دماوند و شهر قدس افتتاح ستاد خواهیم داشت که در زمینه‌های مردمی و تخصصی فعالیت خواهند کرد. 

فخاری تاکید کرد: کمپین تماس را در روزهای گذشته داشتیم که راه ارتباطی با شهروندان است و گفتگو را بهترین روش‌ها جهت اغناء مخاطب می‌بینیم نشست‌هایی در روزهای یکشنبه و دوشنبه خواهیم داشت زنان صاحبان کسب و کار کوچک نشست‌هایی برگزار کردند و سوم تیر ماه فعالان کشاورزی در کانون توحید جمع خواهند شد و به بیان دیدگاه‌ها و ضرورت‌های غذا به عنوان حوزه‌ای که مسائل مهم و جدی داشته و دارد و مهم‌ترین مسئله‌های اختلاس هم در کشور در این حوزه اتفاق افتاده مانند چای دبش پرداخته خواهد شد. 

او افزود : برنامه با هنرمندان را خواهیم داشت و رویداد مهم انتخاباتی دیگر در ورزشگاه شهید شیرودی و سالن شهید افراسیابی برگزار خواهد شد که این دیدار با حضور دکتر پزشکیان و تعدادی از چهره‌های سیاسی و صنفی خواهد بود.

کدخبر: ۱۶۸۱۶
ارسال نظر