کدخبر: ۱۳۲۶۸

ساخت و ساز دو میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت به مساله مسکن توجه دارد چرا که مسکن یکی از مسایل مهم در زندگی و معیشت مردم است. تاکنون ساخت و ساز بالغ بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده و به سرعت واگذاری ها در حال انجام است که این امر می تواند بر روی اجاره بها تأثیر بگذارد.

ساخت و ساز  دو میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است

به گزارش 24 آنلاین، سیدمحمد حسینی درباره برنامه دولت برای کنترل قیمت اجاره بهای مسکن، بیان کرد: روز سه شنبه (۴ اردیبهشت) نمایندگان مصوبه ای که مجلس قبلاً درخصوص اجاره بهای مسکن داشت و شورای نگهبان بر آن ایراد گرفته بود را اصلاح کرد و هفته گذشته رأی آورد. ما تأکید داشتیم و پیگیر بودیم که این کار انجام شود و به مجلس جدید واگذار نشود چون در آستانه تابستان هستیم و نقل و انتقالات در این فصل بیشتر است.

وی ادامه داد: پس از تصویب قطعی این مصوبه وزارت راه و شهرسازی می تواند کنترل و نظارت بیشتری بر اجاره بها داشته باشد لذا امیدواریم که شورای نگهبان سریع تر این مصوبه را در اولویت قرار دهد و نهایی کند تا به دستگاه ها به منظور اجرایی شدن، ابلاغ شود.

حسینی به تأثیر تصویب مصوبه اخیر درخصوص مسکن بر قیمت مسکن و اجاره بها اشاره و تأکید کرد: پس از تصویب مصوبه دولت می تواند کنترل بیشتر و بهتری بر قیمت های این حوزه داشته باشد و با نظارت خود اجازه نمی دهد که لجام گسیخته قیمت های اجاره بها افزایش پیدا کند.

وی گفت: قطعاً دولت به مساله مسکن توجه دارد چرا که مسکن یکی از مسایل مهم در زندگی و معیشت مردم است. تاکنون ساخت و ساز بالغ بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده و به سرعت واگذاری ها در حال انجام است که این امر می تواند بر روی اجاره بها تأثیر بگذارد.

حسینی اظهار داشت: کسانی که در حوزه مسکن فعال هستند به خوبی می دانند که دولت در این باره تلاش های بسیار خوبی را داشته است.

منبع: شفقنا
کدخبر: ۱۳۲۶۸
ارسال نظر