کدخبر: ۱۰۶۴۲

مردم شهرستان‌های بزرگ حتی نماینده خود را هم نمی‌شناسند

نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: بعضا پیش می آید که مردم شهرستان های بزرگ مثل تهران حتی نماینده خود را هم نمی‌شناسند، اما در شهرستان های کوچک اینگونه نیست و ارتباط نماینده خانه ملت با مردم بیشتر و بهتر است.

مردم شهرستان‌های بزرگ حتی نماینده خود را هم نمی‌شناسند

به گزارش 24 آنلاین، سید جلیل میرمحمدی میبدی در گفت‌وگویی اظهار داشت: مردم در این دور از انتخابات با وجود برخی مسائل و مشکلات در زندگی ، در انتخابات به صورت پرشور حضور پیدا کرده و با این حضور پرشورشان توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

 وی افزد: در این انتخابات در شهرستان هایی که ارتباط پررنگی بین نمایندگان و مردم وجود نداشت حضور در پای صندوق های رأی کمرنگ بود اما در شهرستان های کوچک که ارتباط بین نمایندگان و مردم تنگاتنگ بود ما شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات بودیم.

نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در فضایی آرام و به دور از هر گونه حاشیه برگزار شد، خاطرنشان کرد: نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: بعضا پیش می آید که مردم شهرستان های بزرگ مثل تهران حتی نماینده خود را هم نمی‌شناسند، اما در شهرستان های کوچک اینگونه نیست و ارتباط نماینده خانه ملت با مردم بیشتر و بهتر است.

میرمحمدی یادآورشد: آنچه در انتخابات برای حضور پرشورتر مردم مهم است اینکه در کلان‌شهرهایی از جمله تهران، انتخابات از حالت لیستی خارج شود و کسانی به عنوان نماینده به مجلس راه پیدا کنند که مشکلات ریز و درشت مردم را پیگیری می کنند، حرف مردم را می شنوند و پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند.

منبع: ایرنا
کدخبر: ۱۰۶۴۲
ارسال نظر