کدخبر: ۲۳۵۸۴

فیشیال پوست و ۶ مزایا و ۴ معایب آن

فیشیال پوست و 6 مزایا و 4 معایب آن

 

افراد زیادی برای پاک سازی و جوان سازی پوست خود از روش های خانگی استفاده می کنند اما به نتیجه خوبی نمی رسند. در ادامه قصد داریم توضیحاتی درباره فیشیال پوست و 6 مزایا و 4 معایب آن به شما ارائه کنیم. فیشیال پوست یا پاکسازی پوست یک روش جدید درمانی و زیبایی غیر تهاجمی است که با بسته شدن منافذ پوست و از بین بردن سلول های مرده باعث سلامتی، شادابی، جوان سازی و پاکسازی عمیق پوست می شود. فیشیال با آنکه یک روش ساده زیبایی می باشد اما باید تمام مراحل آن به صورت کاملا اصولی و با مواد با کیفیت انجام شود. در صورت استفاده از مواد نامرغوب و غیر اصولی ممکن است آسیب جدی به پوست وارد شود.

فیشیال پوست یک پاکسازی عمیق می باشد که زیاد روی برای انجام آن باعث آسیب می شود. بهتر است فیشیال پوست با شناخت نوع پوست در فواصل مناسب انجام شود تا شاهد درخشندگی در پوست خود باشید. با توجه به اهمیت و حساس بودن پوست، بنابراین برای انجام فیشیال به بهترین مراکز فیشیال مراجعه کنید زیرا در این مراکز فیشییال توسط متخصصین با تجربه و ماهر انجام می شود و علاوه بر این مراکز فیشیال معتبر تمام لوازم و وسایل خود را استریل و ضدعفونی می کنند و از بهترین مواد و محصولات با کیفیت استاده می کنند که موارد تاثیر مستقیمی برروی نتیجه کار و سلامت افراد دارد.

 

6 مزایای فیشیال پوست

فیشیال پوست یک روش پرطرفدار برای مراقبت پوست می باشد. که با هدف جوان سازی و زیبایی پوست انجام می شود و کاملا یک روش غیر تهاجمی است که این روزها مورد استقبال افراد زیادی می باشد و جایگرین روش های تهاجمی قرار گرفته است. این روش زیبایی علاوه بر غیر تهاجمی بودن مزایای دیگری دارد. از جمله این مزایا :

1- پاک سازی عمیق

با انجام فیشیال تمام آلودگی ها، سلول های مرده و چربی پوست از بین می رود که این کار باعث تنفس بهتر و باز شدن منافذ پوست می شود. این روش باعث پاکسازی عمیق منافذ می شود.

2- افزایش جریان خون

با ماساژ پوست در فیشیال باعث افزاش گردش خون می شود. گردش خون باعث زیبایی و سالم تر شدن پوست می باشد.

3- افزایش تولید کلاژن

فیشیال با افزایش گردش خون ، به تولید کلاژن کمک می کند. افزایش تولید کلاژن در پوست باعث از بین رفتن چین و چروک می شود و پوست شاداب تر و درخشان تر می شود.

 

6 مزایای فیشیال پوست

 

4- ضد پیری

انجام فیشیال باعث افزایش گردش خون و افزایش تولید کلاژن می شود که این عوامل باعث از بین رفتن چین و چروک می شوند که در نهایت از پیری زودرس جلوگیری خواهد کرد و روند پیری به تعویق می افتد.

5- آبرسانی پوست

برخی افراد با خشکی بالای پوست مواجه هستند که این نشان دهنده کم آبی پوست آنها می باشد که فیشیال به آبرسانی پوست و بهبود بافت و ظاهر آن کمک می‌کند. فیشیال با آبرسانی عمیق پوست، باعث نرم تر، لطیف تر و شاداب تر شدن آن می شود.

6- افزایش درخش و شفافیت پوست

فیشیال پوست باعث پاکسازی عمیق و لایه برداری پوست می شود. که با پاکسازی عمیق، پوست بسیار شفاف و شاداب می شود. بعد از فیشیال پوست ظاهر پوست بسیار درخشنده و زیبا می گردد.

 

4 معایب فیشیال پوست

برخی افراد دارای پوست های حساسی هستند که نسبت به بعضی از روش های زیبایی واکنش نشان می دهند. گاهی افراد با انجام فیشیال پوست دچار عوارض جانبی و مشکلات خاصی می شوند. بسیار حائز اهمیت است که فیشیال در مراکز بهداشتی و توسط متخصص با تجربه و با رعایت اصول بهداشتی انجام شود. برخی از معایب و عوارض فیشیال :

1- خشکی و خارش پوست

با انجام فیشیال، پوست لایه برداری عمیق می شود و تمام سلول های مرده پوست از بین می رود و پوست تازه وتمیز می شود. در صورت لایه برداری محکم و با فشار پوست دچار خارش و خشکی می شود که برای جلو گیری از این کار باید از کرم مرطوب کننده مناسب استفاده شود.

2- قرمزی و تحریک شدن پوست

شایعترین عوارض فیشیال، التهاب و قرمز شدن پوست می باشد. که به علت فشار زیاد و ماساژ و استفاده از لوازم آرایشی بعد از فیشیال امکان ایجاد این عوامل وجود دارد. که توصیه می شود یک الی دو روز بعد از انجام فیشیال از فشار دادن و آرایش پوست خوداری کنید.

3- ایجاد جوش صورت

گاهی با انجام فیشیال در اثر وجود باکتری های پوست شروع به بیرون زدن جوش ها می کند. در این موارد باید حتما تمام لوازم و دستگاه فیشیال ضدعفونی و استریل شده باشند و با رعایت اصول بهداشتی می توان از وجود جوش ها جلو گیری کرد.

4- ایجاد اسکار برروی پوست

برای انجام فیشیال حتما به مراکز معتبر که دارای متخصصین باتجربه هستند مراجعه کنید. زیرا پرسنل کم تجربه می تواند آسیب جدی به پوست وارد کنند و باعث ایجاد زخم و خشکی پوست شود.

 

مراکز انجام فیشیال پوست

 

مراکز انجام فیشیال پوست

در شهرهای مختلف مراکزی هستند که کار فیشیال را انجام می دهند و تمامی این مراکز باید مجوز کسب و کار داشته باشند. برخی از مراکز فیشیال هستند که مجوز نداشته و بدون مجوز کار می کنند. یکی از روش های پیدا کردن این مراکز مراجعه به سایت های معتبری است که مراکز فیشیال پوست معتبر را معرفی می کنند مانند سایت شیپور ، سایت آگهی نگار ، سایت دیوار و ایران آموزشگاه که کلینیک های معتبر در هر شهری را به شما معرفی می کنند.

 

سخن آخر

افراد زیبایی را دوست دارند و تلاش برای رسیدن به آن امری طبیعی می باشد و فیشیال پوست یکی از روش های غیر تهاجمی برای زیبایی پوست می باشد که افراد با انجام فیشیال یک لایه برداری عمیق انجام دهند و تمام سلول های مرده پوست خود را از بین ببرند. هریک از خدمات زیبایی دارای عوارضی هستند که فیشیال از این قاعده مستثنی نیست اما با انتخاب بهترین مراکز فیشیال پوست می توانید این عوارض به حداقل برسانید و با انجام این روش زیبایی پوستی شفاف و درخشان داشته باشید.

 

کدخبر: ۲۳۵۸۴
ارسال نظر