کدخبر: ۲۳۱۷۷

سی و دومین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران، مهر ۱۴۰۳

 

افتخار داریم به نمایندگی از طرف هیات‌ مدیره‌ای محترم انجمن جراحان ارتوپدی ایران، شما همکاران عزیز را به سی و دومین کنگره انجمن در تاریخ شانزده الی بیست مهرماه در محل هتل المپیک دعوت کنیم. عنوان این کنگره در مورد پیشگیری و درمان عوارض در جراحی‌های ارتوپدی می‌باشد. برنامه اولیه این رویداد علمی مهم توسط همکاران ما در انجمن ارتوپدی و گروه اجرایی، نوشته شده است.

کنگره‌ی امسال دو ویژگی خاص دارد. ویژگی اول این که جوان‌گرایی یکی از مسائل مهم مد نظر همکاران و به خصوص هیات محترم مدیره انجمن ارتوپدی می باشد. در این کنگره سعی کردیم علاوه بر سخنران خارجی و حضورهمکاران باتجربه، از همکاران جوان‌تر بهره ببریم. ویژگی دوم توجه ویژه به دوستداران، همکاران و اساتید مستقر در شهرستان بوده و سعی شده است از تجربه و دانش این عزیزان به نحو احسن استفاده گردد. یکی دیگر از برنامه های ما بررسی مشکلات آموزشی و مهاجرتی رزیدنت ها و همچنین بررسی انگیزه آنها است.

برای نوشتن این برنامه از گروه‌های مختلف تخصصی شامل گروه‌های رادیولوژی، جراحی عروق، توانبخشی، فیزیوتراپی، پرستاری و ... درخواست کردیم که نماینده‌ای را به انجمن معرفی کنند. بنابراین برنامه‌ی ما خیلی سریع و و در تاریخ پانزدهم تیر ماه سال جاری نوشته‌شد و برای بارگذاری در سایت در اختیار انجمن ارتوپدی قرار گرفت.

خوشبختانه حدود دویست مقاله‌ی بسیار ارزشمند از دوستان به ما رسیده است و توسط همکاران علمی و با تجربه داوری شده است. سعی شده است که مقالات پذیرفته شده در بین سخنرانی‌ها و برنامه‌ی علمی اجرا شود تا بیننده بیشتری داشته باشند. این موضوع کمک میکند فرد ارائه دهنده، از امید و اشتیاق بیشتری در جهت ارائه‌ی مقاله برخوردار گردد. همچنین ما حدود چهارده میهمان خارجی داریم که در قسمت‌های مختلف برنامه کمک خواهند کرد تا از دانش و تجربیاتشان استفاده کنیم.

از شما تمنا داریم که قبل از حضور در برنامه، از طریق سایت انجمن ارتوپدی به آدرس www.iranoa.org در این کنگره از همین الان ثبت نام کنید. خوشبختانه فیلم آموزشی نحوه‌ی ثبت نام در کنگره در اختیار شما قرار گرفته و شما با مشاهده این فیلم آموزشی میتوانید به راحتی ثبت نام را انجام دهید.

این امر کمک خواهد کرد که از ازدحام در روز اول کنگره جلوگیری شود و همچنین دوستان در کمیته‌ی برگزاری بتوانند برنامه‌ریزی بهتری در جهت ثبت نام شما عزیزان داشته‌باشند. امیدواریم بتوانیم با تبادل دانش و تجربیات یکدیگر از ایجاد عوارض در جراحی های ارتوپدی جلوگیری کنیم و گامی مهم در جهت ارتقای سطح علمی دانش ارتوپدی کشور برداریم.

برگزار کننده همایش: انجمن جراحان ارتوپدی ایران

مکان برگزاری: تهران - هتل المپیک تهران

حوزه های تحت پوشش: پزشکی و سلامت

تاریخ برگزاری همایش: 16 الی 20 مهر ماه

دبیر علمی کنفرانس: دکتر حمیدرضا یزدی
دبیر اجرایی کنفرانس : دکتر محمد نصیر نادری
وب سایت: انجمن جراحان ارتوپدی ایران

کدخبر: ۲۳۱۷۷
ارسال نظر