کدخبر: ۲۳۰۲۵

تور مسافرتی از خوی به وان ترکیه

تور خوی به وان ترکیه

 

در این مطلب قرار است از مقاله جدید سایت لیانا پرواز به آدرس

https://www.lianaparvaz.com/blog/2233001565/

صحبت کنیم که درباره سفر به وان ترکیه از شهر خوی صحبت کرده است. خواندن این مطلب تحت عنوان راحت ‌ترین راه سفر به وان: تورهای مستقیم از خوی را به تمام افرادی که قصد سفر به وان را دارند توصیه می کنیم.

اولین خط با عبارت: با خواندن این مطلب شما کاملترین اطلاعات را درباره سفر به وان از شهر خوی را خواهید داشت، شروع می شود و تا به انتها موارد لازم که بسیار خوب است بدانید به شما ارائه می شود. پس با هم ادامه می دهیم:

ابتدا درباره شهر وان ترکیه صحبت می کنیم سپس به مزایای سفر در قالب تور می پردازیم و بعدش می رویم به معرفی جاهای دیدنی معروف و هتل های مورد علاقه مسافران و فاصله آن ها از مرکز شهر و در نهایت به معرفی بهترین مجری تور وان می رسیم.

بدین ترتیب هر زمان که قصد سفر به وان ترکیه را داشتید، می توانید مثل یک حرفه ای تصمیم بگیرید.

وان؛ نگینی درخشان در قلب آناتولی

شهر وان، با دریاچه‌ پهناور و کوه‌ های سر به فلک کشیده ‌اش، یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است.

این شهر تاریخی و فرهنگی، با جاذبه‌ های گردشگری متنوعی همچون قلعه‌ وان، جزیره‌ آکدامار، آبشار شوهان و بازارهای سنتی و مدرن هر ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود می‌کشاند.

آب ‌و هوای مطبوع، طبیعت بکر، خوراکی های مناسب با ذائقه ایرانی ها و مردمانی خونگرم از دیگر ویژگی‌ های این شهر دوست ‌داشتنی هستند.

شاید بپرسید چرا باید به وان ترکیه سفر کنم؟ در زیر چند مورد را ذکر می کنم که حتما باب میل شما خواهند بود:

  • تاریخچه وان: با توجه به قدمت تاریخی وان، این شهر دارای جاذبه های تاریخی و فرهنگی زیادی است که دیدن آن ها شما را به دل تاریخ کشور ترکیه می برد و با آن از نزدیک آشنا می شوید.
  • جاذبه‌ های طبیعی: علاوه بر دریاچه زیبا و کوه‌ ها، جاذبه‌های طبیعی دیگری مانند چشمه‌ های آب گرم، پارک‌ های ملی و مناطق ییلاقی نیز در این شهر وجود دارند که می توانند سفر شما را مفرح تر نمایند.
  • خرید های به صرفه: یکی دیگر از ویژگی های شهر وان وجود مراکز خرید متعددی است که هر کدام اجناس متفاوتی را با قیمت های به صرفه به شما ارائه می دهند. از انواع لباس گرفته تا وسایل برقی مورد نیاز.
  • فرهنگ و آداب و رسوم: فرهنگ مردم ساکن در این شهر بسیار زیاد به فرهنگ ما شبیه است. بنابراین در این سفر اصلا احساس غربت نخواهید کرد.
  • غذاهای محلی: یکی از مهمترین دغدغه مسافران ایرانی غذا در سفر است. این خبر خوب را به شما بدهم که خوراکی های بسیار زیاد و متنوعی در این شهر وجود دارد که کاملا مطابق با ذائقه ما ایرانی هاست. بنابراین در هر ساعت از شبانه روز می توانید بهترین غذای باب میلتان را داشته باشید.

مزایای سفر از خوی به وان

فرقی نمی کند که شما ساکن شهر خوی و شهرهای اطراف باشی یا از شهرهای دیگر به خوی رسیده باشی، سفر به وان برایتان بسیار آسان و مقرون ‌به‌ صرفه تر از هر مبدا خواهد بود.

نزدیکی این دو شهر (خوی و وان) به یکدیگر و وجود مرز مشترک، باعث شده است تا مسافران بتوانند در کمترین زمان ممکن به راحتی هرچه تمام تر به وان برسند.

به همین دلیل است که می گویند: از خوی به وان، سفری آسان و بسیار لذت بخش است که اگر در قالب تور این مسافرت را انتخاب نمایی، برنامه سفر شما کامل و بدون دغدغه هم خواهد شد.

چرا سفر با تور بهتر است؟

سفر با تور که زیر نظر یک آژانس مسافرتی حرفه ای و با تجربه اجرا می شود، علاوه بر صرفه‌ جویی در زمان و هزینه، مزایای دیگری نیز دارد. از جمله این مزایا می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برنامه ‌ریزی دقیق: تمام جزئیات سفر از جمله حمل ‌و نقل، اقامت، بازدید از جاذبه‌ ها و حتی خرید در مراکز خرید معتبر، توسط آژانس مسافرتی برنامه‌ ریزی می ‌شود.
  • راحتی و آسایش: شما با خیال راحت به کارهایت می رسی و تیم آژانس مسافرتی همه کارهای را برای شما انجام می دهد.
  • راهنمای تور حرفه ‌ای: راهنمای تور به شما اطلاعات کاملی در مورد تاریخ، فرهنگ و جاذبه‌ های گردشگری وان می ‌دهد.
  • همراهی با گروه: اگر سفر شما به صورت گروهی باشد، فرصتی برای آشنایی با افراد جدید و ایجاد خاطرات خوش خواهید داشت.
  • بیمه مسافرتی: در صورت بروز هرگونه مشکل، بیمه مسافرتی هزینه‌ های شما را پوشش می ‌دهد.
  • قیمت ارزان تر و به صرفه: کارگزاران و آژانس های مسافرتی به علت همکاری های زیاد با هتل ها و شرکت های اتوبوسرانی دارای تخفیف ویژه هستند که این مورد می تواند در قیمت نهایی تور تاثیر بگذارد و شما بتوانید با قیمت ارزان تری به این شهر سفر کنید.

به همین دلیل، تورهای مستقیم از خوی به وان، با حذف واسطه‌ ها، هزینه‌ های سفر را کاهش داده و امکان برنامه ‌ریزی بهتر برای مسافران را فراهم می ‌کنند.

مجری مستقیم تور وان از خوی

معرفی آژانس مسافرتی حرفه ای برای خرید تور وان از خوی

آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر با سال‌ ها تجربه در زمینه برگزاری تورهای داخلی و خارجی، تور وان از خوی را با بهترین قیمت ارائه می ‌دهد.

https://faragasht.com/tour/van-tour-from-khoy/

فارا گشت دارای مجوز رسمی از سازمان گردشگری است که این مورد خیال شما را از بابت اطمینان و امنیت، راحت می کند.

تیم حرفه ای و آموزش دیده این آژانس، شما را بابت انتخاب بهترین زمان سفر و هتل مناسب طبق سلیقه خودتان راهنمایی می کنند. در طول سفر هم از پشتیبانی خوبی برخوردار خواهید شد.

هر ماه هم تخفیف های ویژه برای مسافران خود قائل می شود که همگی بتوانند با خیال راحت از شهر خوی به وان سفر کنند.

در تورهای وان فارا گشت، شما می ‌توانید از خدمات زیر بهره‌ مند شوید:

  • حمل ‌و نقل با ون‌ های مجهز: سفر با ون ‌های راحت و مجهز ترک، سفری دلچسب را برای شما رقم می ‌زند.
  • اقامت در هتل ‌های با کیفیت: اقامت در هتل ‌های 2 تا 5 ستاره با توجه به بودجه‌ شما میسر است.
  • صبحانه‌ رایگان: آغاز روز با یک صبحانه‌ کامل و انرژی ‌زا برایتان مهیا می شود.
  • بیمه مسافرتی: پوشش کامل هزینه‌ های پزشکی و درمانی در طول سفر.
  • آزادی عمل: فرصت کافی برای گشت و گذار و خرید در بازارهای سنتی وان را هم خواهید داشت.

برنامه سفر پیشنهادی برای وان

  • روز اول: ورود به وان، تحویل اتاق هتل، استراحت و گشت و گذار آزاد در شهر.
  • روز دوم: بازدید از قلعه وان، جزیره آکدامار و موزه وان.
  • روز سوم: بازدید از آبشار شوهان، خرید از بازارهای محلی و دیدار از چشمه‌ های آب گرم.
  • روز چهارم: بازگشت به خوی.

سفر به وان از مبدا خوی و اقامت در بهترین هتل ها

معرفی چند هتل در شهر وان

برای انتخاب هتل مناسب، بهتر است به عوامل مختلفی مانند بودجه ای که در نظر داری هزینه کنی، تعداد نفرات، موقعیت مکانی هتل و امکانات مورد نظر خودتون توجه کنید.

برای مثال اگر شما به دنبال هتلی لوکس با امکانات کامل هستید، هتل رامادا بای ویندهام و یا لیت ورلد وان گزینه مناسبی هستند که به عنوان هتل های 5 ستاره شناخته می شوند.

اما اگر به دنبال هتلی با قیمت مناسب و امکانات اولیه هستید، هتل‌های دو ستاره یا سه ستاره همانند تهران، ایپک یولی، دمیت پارک و یاقوت از گزینه‌ های معروف این بخش هستند.

برای مسافرانی که علاقه‌ مند به خرید هستند، اقامت در هتلی نزدیک به مراکز خرید بسیار مهم است. بنابراین در ادامه، چند هتل برتر وان که در نزدیکی مراکز خرید قرار دارند را معرفی می ‌کنیم:

هتل‌ های نزدیک به مراکز خرید وان:

  • هتل الیت ورلد وان: این هتل پنج ستاره، یکی از لوکس‌ ترین هتل‌های وان است و تنها چند قدم با مراکز خرید مهمی همچون فروشگاه کیلر، مرکز خرید استار پیازا و مرکز خرید تورکو ای وی ام فاصله دارد. این هتل با امکانات کم نظیر و طراحی مجلل، انتخابی ایده‌ آل برای مسافرانی است که به دنبال تجربه ‌ای لوکس هستند.
  • هتل فوات وان: این هتل سه ستاره، یکی از پرطرفدارترین هتل‌ها در بین ایرانیان است و موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد. هتل فوات در نزدیکی مراکز خرید آتایوس، آیدین پرهان وان و آتایوس سیلور قرار دارد و برای مسافرانی که به دنبال هتلی اقتصادی و نزدیک به مراکز خرید هستند، گزینه مناسبی است.
  • هتل کنت: این هتل با موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسانی به مراکز خرید و بازارهای سنتی وان را فراهم می‌کند. هتل کنت با امکانات خوب و قیمت مناسب، انتخابی محبوب برای بسیاری از مسافران است.
  • هتل دوسکو وان: این هتل نیز در نزدیکی مراکز خرید قرار دارد و با امکانات مناسب و قیمت اقتصادی، گزینه مناسبی برای مسافرانی است که به دنبال هتلی ساده و راحت هستند.

پیشنهاد سفر به وان در منابع بین المللی:

یکی از منابع معروف گردشگری thebaltican.com یک مقاله دارد تحت عنوان Is Van (Turkey) worth visiting? که در این مقاله می گوید:

https://www.thebaltican.com/blog/is-van-turkey-worth-visiting

"Van is an ancient city. The major historic sight is Van castle. Parts of this date back to the ninth century BC, when it was the centre of the Urartian Kingdom. To learn more about this, I definitely recommend to visit the ‘’Van Museum’’ next to the castle. This modern museum has an impressive collection of artifacts from ancient civilizations that ruled here, with great information in English too. On the other side of the castle is a field with the mostly-buried and destroyed remains of the old town. Only a few buildings here survived the First World War. Therefore Van doesn’t have historical neighbourhoods like Mardin or Erzurum, which makes it a less attractive city. However, it’s worth climbing the castle for some great views of the lake and the mountains."

همانطور که از ابتدا به شما قول دادیم، بعد از خواندن این مطلب می توانید همچون یک حرفه ای هر زمان که قصد سفر به وان ترکیه را داشتید بهترین انتخاب را انجام دهید.

آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر

https://faragasht.com/

به عنوان مجری اصلی و مستقیم تور وان از خوی، از تبریز و از تهران به صورت زمینی، در خدمت شماست تا بهترین برنامه سفر را با کاملترین خدمات و به صرفه ترین قیمت اجرا کند. پیشنهاد می کنم به وب سایت این آژانس سر بزنید.

کدخبر: ۲۳۰۲۵
ارسال نظر