کدخبر: ۲۲۳۱۶

صرافی مناسب برای فروش همستر کدام است؟ + آموزش نحوه فروش

بهترین صرافی برای فروش همستر کدام است؟ چگونه ایردراپ همستر را نقد کنیم؟ در این مقاله بررسی میکنیم.

صرافی مناسب برای فروش همستر کدام است؟ + آموزش نحوه فروش

همستر کامبت (Hamster Kombat) یکی از محبوب ترین ایردراپ تلگرامی که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. این بازی تلگرامی با استفاده از تکنولوژی بلاکچین، توکن هایی را به کاربران خود پاداش خواهد داد که می توانند با فروش آن ها، سود نسبتا خوبی را به دست آورند.

اما سوالی که در این میان وجود دارد این است که بهترین صرافی فروش همستر کدام صرافی است و نحوه نقد کردن همستر نیز به چه صورت است؟

اگر شما هم به دنبال پاسخی برای این پرسش ها هستید، پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در ادامه، ضمن معرفی کامل پروژه همستر، مهمترین نکات پیرامون نقد کردن و فروش همستر را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

معرفی بازی و ایردراپ همستر

ایردراپ تلگرامی همستر بات که در قالب یک ربات تلگرامی فعالیت می کند، یکی از تازه ترین پروژه های مبنی بر بلاک چین است. این پروژه قصد دارد تا تعداد 60 میلیارد از 100 میلیارد توکن خود را به صورت ایردراپ به کاربران عرضه کند. بعد از عرضه، کاربران می توانند نسبت به فروش همستر کامبت اقدام کرده و پول نقد دریافت کنند.

طبق آخرین اطلاعاتی که از طرف تیم توسعه دهنده همستر منتشر شده است، ارز دیجیتال‌ این بازی در تاریخ 5 مهر بر بستر شبکه تون کوین (TON) راه اندازی خواهد شد. پیش بینی های زیادی درمورد قیمت همستر کامبت وجود دارند که هر کدام از آنها استدلال های به خصوصی را ارائه داده اند؛ با این حال، قیمت اصلی فروش ارز همستر تا قبل از انجام ایردراپ، مشخص نخواهد شد.

همستر

صرافی فروش همستر

یکی از اولین نکاتی که درمورد فروش HMSTR باید در نظر داشت، انتخاب یک صرافی مناسب است. از بین صرافی های ایرانی و خارجی که آمادگی خود برای لیست کردن توکن این پروژه را اعلام کرده اند، می توان صرافی اوکی اکسچنج را بهترین گزینه ممکن نامید.

توجه داشته باشید که مطابق با رودمپ ارائه شده توسط تیم توسعه دهنده بازی همستر کامبت، فروش ارز بازی همستر در سپتامبر 2024 (مهر ماه 1403) امکان پذیر خواهد شد.

 

فروش همستر در صرافی ایرانی اوکی اکسچنج به سریع ترین شیوه ممکن انجام شده و وجه نقد معادل به حساب بانکی واریز خواهد شد. با توجه به شهرت و محبوبیت بالای این بازی تلگرامی، اوکی اکسچنج از ماه ها قبل سیستم خود را برای فروش ارز HMSTR آماده سازی کرده است تا به محض عرضه توکن‌ ها، کاربران بتوانند معاملات خود را آغاز کنند.

نحوه فروش همستر در صرافی اوکی اکسچنج، درست مانند سایر توکن ها بوده و هیچ پیچیدگی خاصی وجود ندارد. محیط کاربری اوکی اکسچنج به نحوی طراحی شده تا حتی معامله گران تازه کار نیز بتوانند از این پلتفرم استفاده کنند.

این موضوع سبب شده تا صرافی ایرانی فروش همستر اوکی اکسچنج، هم برای کاربران مبتدی و هم برای کاربران حرفه ای به یکی از محبوب ترین پلتفرم ها تبدیل شود.

 

آموزش نحوه فروش همستر

فروش همستر کامبت نیز مانند بسیاری دیگر از ایردراپ های تلگرامی، در چند قدم ساده به انجام می‌رسد. در ادامه این بخش، تمامی مراحل را بررسی خواهیم کرد.

1.انتقال توکن ها از ربات به ولت

هنگامی که ایردراپ تلگرامی همستر انجام شده و توکن های اصلی عرضه شوند، ربات همستر باید به یک ولت دیجیتال متصل باشد تا توکن ها به آن انتقال پیدا کنند.

برای اتصال کیف پول دیجیتال به ربات همستر و انتقال همستر به ولت، ابتدا باید وارد این ربات تلگرامی شد و پس از ورود به بخش on-chain Airdrop، گزینه Connect Wallet را انتخاب کرد.

از بین کیف پول های موجود، کیف پول Tonkeeper برای انتقال و فروش همستر بهتر است؛ چراکه این کیف پول کاربران ایرانی را تحریم نکرده و محدودیتی برای آن ها وجود ندارد.

2.انتقال از کیف پول به صرافی

گام بعدی از نحوه نقد کردن همستر، انتقال توکن ها از کیف پول به صرافی و فروش آن ها است. برای انتقال همستر به صرافی، ابتدا باید در صرافی اوکی اکسچنج یک حساب کاربری ایجاد کرد و احراز هویت را پشت سر گذاشت.

سپس می توان به بخش کیف پول وارد شد و با انتخاب قسمت واریز، شبکه موردنظر را گزینش کرد. البته درمورد فروش hmstr، شبکه TON باید انتخاب شود؛ چراکه همستر در این شبکه عرضه خواهد شد.

بعد از این کار، باید آدرس مقصد را دریافت کرد و ازطریق ولت تون کیپر، توکن ها را به این آدرس انتقال داد. لازم به ذکر است که به دلایل امنیتی، این آدرس مدت زمان محدودی فعال بوده و باید انتقال توکن ها در اولین فرصت ممکن انجام شوند.

3.فروش همستر در صرافی

بعد از انتقال توکن ها به کیف پول داخلی صرافی اوکی اکسچنج، نوبت به فروش آن ها می رسد. کاربران می توانند در کنار فروش همستر در صرافی ایرانی اوکی اکسچنج، نسبت به نگهداری آن ها نیز اقدام کرده و سرمایه گذاری خود را ادامه دهند؛ بنابراین، الزامی به فروش تمامی توکن ها وجود ندارد.

پس از تعیین مقدار توکن ها، باید روی گزینه محاسبه نهایی کلیک کرد و سپس سفارش را به ثبت رساند. در این مرحله، توکن های همستر به صرافی اوکی اکسچنج فروخته شده و وجه ریالی به اعتبار حساب کاربری افزوده می شود. برای اتمام فرآیند فروش ارز همستر، باید درخواست برداشت این وجه ریالی را به ثبت رساند تا مبلغ موردنظر به حساب بانکی انتقال پیدا کند.

همستر

جمع بندی

در این مطلب، سعی کردیم با معرفی ایردراپ همستر کامبت (Hamster Kombat) با این بازی تلگرامی آشنا شده و ضمن معرفی بهترین صرافی فروش همستر، مهمترین نکات پیرامون آن را نیز پوشش دهیم. فروش ارز hmstr از تاریخ ۵ مهر آغاز خواهد شد و کاربران می توانند توکن های خود را به پول نقد تبدیل کنند.

صرافی ایرانی فروش همستر اوکی اکسچنج، مفتخر است تا امکان خرید و فروش توکن های این پروژه را برای کاربران خود فراهم کرده و تجربه ای بی نظیر را برای آن ها رقم بزند.

لازم به ذکر است که خدمات اوکی اکسچنج از یک صرافی ساده فراتر بوده و می توان قیمت همستر کامبت یا هر یک از ارزهای دیگر را نیز ازطریق این صرافی دنبال کرد؛ یا اینکه با مطالعه اخباری که در بلاگ اوکی اکسچنج منتشر می شوند، از آخرین فرصت های سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال مطلع شد. در هر صورت، پیشنهاد می کنیم که اگر شما نیز قصد فروش ارز hmstr را دارید، به هیچ عنوان اوکی اکسچنج را از دست ندهید.

کدخبر: ۲۲۳۱۶
ارسال نظر