کدخبر: ۲۱۸۳۴

ویژگی های اسکرابر برقی + معرفی انواع آن

اسکرابر برقی یا کابلی یکی از محصولات منحصر به فرد است که با استفاده از آن می‌توانید تجربه یک محیط پاکیزه را داشته باشید، اما این دستگاه نیز مانند هر وسیله دیگری دارای یک سری ویژگی ها و نمونه می‌باشد، در این مقاله کاربردی قصد داریم به ویژگی های این دستگاه ویژه بپردازیم و چند نمونه از آنها را خدمت تان معرفی کنیم.

ویژگی های اسکرابر برقی + معرفی انواع آن

ویژگی های اسکرابر برقی

اسکرابرهای برقی یکی از بهترین ابزارها برای تمیزکاری حرفه‌ای و مؤثر در محیط‌های بزرگ مانند هتل‌ها، بیمارستان‌ها، ادارات و کارخانجات هستند. این دستگاه‌ها با استفاده از قدرت برق، کف را به طور عمیق تمیز کرده و تمامی لکه‌ها، گرد و غبار و آلودگی‌ها را از سطوح پاک می‌کنند. برخلاف روش‌های سنتی، اسکرابرهای برقی علاوه بر تمیزکاری، سطوح را به سرعت خشک می‌کنند که این ویژگی به کاهش زمان توقف کسب و کارها و بهبود بهداشت محیطی کمک می‌کند. با توجه به عملکرد دقیق و مؤثر آن‌ها، نیاز به استفاده از مواد شوینده کمتر می‌شود که این خود به صرفه جویی در هزینه‌ها و حفظ محیط زیست کمک می‌کند.

علاوه بر کارایی بالا، استفاده از اسکرابرهای برقی بسیار ساده و کاربر پسند است. اکثر مدل‌های این دستگاه‌ها با طراحی ارگونومیک و سیستم‌های هوشمند برای کنترل آسان ارائه می‌شوند که کار با آنها را برای تمامی افراد بدون نیاز به تجربه قبلی ممکن می‌سازد. همچنین این دستگاه‌ها صدای کمی تولید می‌کنند که برای استفاده در محیط‌های حساسی همچون بیمارستان‌ها یا دفاتر اداری ایده‌آل است. اگر به دنبال تمیزکاری سریع، به صرفه و با کیفیت بالا هستید، اسکرابر برقی انتخابی هوشمندانه برای شما خواهد بود؛ مدل های مختلفی از اسکرابرهای برقی وجود دارند که در این صفحه از دسته محصولات درسا، می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

 

عوامل موثر در انتخاب بهترین اسکرابر برقی

به گزارش 24 آنلاین ،انتخاب بهترین اسکرابر برقی نیاز به در نظر گرفتن چندین عامل کلیدی دارد که به شما کمک می‌کند تا مناسب ترین دستگاه را برای نیازهای خود پیدا کنید. اولین عامل مهم، اندازه و نوع سطحی است که قرار است تمیز شود. اگر محیط شما بزرگ و با ترافیک بالاست، باید به دنبال اسکرابری با عرض کاری وسیع‌تر و قدرت بالاتر باشید تا تمیزکاری سریع‌تر و مؤثرتر انجام شود. همچنین، دستگاه‌هایی که قابلیت تنظیم برای سطوح مختلف را دارند، امکان استفاده از آنها در محیط‌های متنوع، از کف‌های سخت تا سطوح نرم‌تر، را فراهم می‌کنند.

اسکرابر برقی

علاوه بر این، قدرت مانور و قابلیت‌های اضافی اسکرابر نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. دستگاه‌هایی با طراحی ارگونومیک و سیستم فرمان‌دهی آسان، کار با آنها را راحت تر می‌کند، خصوصاً در فضاهای باریک یا شلوغ. همچنین، به ویژگی‌هایی مثل میزان صدای تولیدی، مصرف انرژی و مخزن آب دقت کنید. دستگاه‌هایی که صدای کمتری تولید می‌کنند و مخزن آب بزرگتری دارند، برای استفاده در محیط‌های حساس یا شلوغ مانند بیمارستان‌ها یا فروشگاه‌ها مناسب‌تر هستند. با انتخاب هوشمندانه این ویژگی‌ها، می‌توانید از هزینه‌های جانبی کم کرده و از یک تمیزکاری بی‌نقص و حرفه‌ای بهره مند شوید.

 

معرفی بهترین اسکرابرهای برقی

در ادامه این محتوا قصد داریم، چند نمونه از بهترین مدل های زمین شوی های برقی موجود در بازار را خدمت تان معرفی کنیم، جهت آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

 

اسکرابر مدل ۱۲۰۵۰DP

ساختار کلی این دستگاه به گونه ای است که دارای یک برس شستشو و دو مخزن آب تمیز و آب کثیف می‌شود، به این ترتیب با وجود دو مخزن، آبی که یکبار برای شستشو استفاده شده است، مجددا برای شستشو استفاده نمی‌شود.

 

اسکرابر مدل t290

این اسکرابر متعلق به برند tennant می باشد که ظرفیت مخزن ان بین 10 تا 40 گالن می باشد و جزئیات بیشتر در رابطه با آن را میتوانید در این صفحه بخوانید و مقایسه لازم را بعمل اورید.

https://www.tennantco.com/en_us/1/machines/scrubbers/product.t290.walk-behind-floor-scrubber.9022000.html

 

اسکرابر مدل ۱۱۷۲۳ DP

این دستگاه، یکی از محصولات شرکت درسا است که موتور قدرتمندی دارد و با استفاده از برس و قدرت مکشی که دارد، کف محل مورد نظرتان را به صورت کامل تمیز می‌کند؛ از جمله ویژگی های این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت شستشو و خشک کردن زمین به صورت همزمان .
  • امکان افزایش ظرفیت مخزن دستگاه تا ۴۰ لیتر
  • قابلیت جدا شدن مخزن آب کثیف برای حمل و نقل راحت تر.
  • دید مناسب برد کنترل جهت نمایش وضعیت روشنی از کارکرد دستگاه با دسترسی راحت.

اسکرابر برقی

اسکرابر مدل ۱۱۸۲۸ DP

با استفاده از این دستگاه شما کاملا بی نیاز خواهید شد، می‌توانید از مواد شوینده صنعتی استفاده کنید تا کف را به صورت کامل شستشو کنید، با استفاده از برس و مخازن آب تمیز و کثیف که این دستگاه دارد، دیگر نیازی به استفاده از روش های سنتی نخواهید داشت.

 

نتیجه گیری

انواع مختلفی از اسکرابر برقی در بازار موجود است که می‌توانید با مقایسه و دریافت مشاوره از کارشناسان این حوزه بهترین گزینه را انتخاب کنید، در این مقاله سعی کردیم مهمترین ویژگی های یک دستگاه عالی را بیان کنیم و همچنین چند نمونه از آنها را معرفی کردیم.

کدخبر: ۲۱۸۳۴
ارسال نظر