کدخبر: ۲۱۸۲۰

قیمت انواع بوستر پمپ آبرسانی لئو leo-co

سیستم هوشمند بوستر پمپ‌ها با بهره‌گیری از دو یا چند الکتروپمپ موازی، امکان استفاده در شبکه‌های آبرسانی با نوسانات فشار زیاد، خروجی‌های متنوع و مصرف بالای آب را فراهم کرده است. به همین دلیل، امروزه بوستر پمپ‌های آبرسانی در بسیاری از سیستم‌های تأمین و تقویت فشار آب جایگزین پمپ‌های معمولی شده‌اند. با توجه به اهمیت این پمپ‌ها، در ادامه به بررسی دقیق‌تر آن‌ها خواهیم پرداخت.

بوستر پمپ آبرسانی لئو

خرید بوستر پمپ دور متغیر از نماینده رسمی لئو leo

باتوجه به قابلیت تنظیم چرخش یا سرعت موتور، این پمپ‌ها فشار آب را در سطح استاندارد و به شکل ثابت حفظ می‌‌کنند؛ همچنین مصرف انرژی و هزینه عملیاتی این پمپ‌ها کمتر است و بازده بالاتری دارند.

در فضاهایی مانند ساختمان‌های مسکونی بزرگ که مصرف‌کنندگان مستقل از هم هستند و شبکه آبرسانی نیاز به تغییر و تنظیم فشار آب دارد بوستر پمپ‌های دور متغییر می‌توانند با حفظ فشار آب عملکرد بهتری داشته باشند.

خرید بوستر پمپ دور ثابت از نماینده رسمی لئو leo

در شرایطی که دبی مورد نیاز تغییرات چندانی ندارد، فشار آب قابل مدیریت است و می‌توان باتوجه به شبکه مصرفی بر روی آن کنترل بیشتری داشت از این نوع بوستر پمپ استفاده می‌شود.

برای مثال در سیستم آتشنشانی نیاز است که پمپ‌ها همزمان استارت خورده و با حداکثر دبی و فشار، آب مورد نیاز را پمپاژ کند؛ بنابراین در این موارد بوستر پمپ‌های دور ثابت می‌‌توانند استفاده شوند.

خرید بوستر پمپ آبرسانی لئو

کاربردی ترین و شناخته شده ترین بوستر پمپ های برند لئو

برند لئو به عنوان یک برند پیشتاز در زمینه تولید انواع پمپ و بوستر پمپ، کاتالوگ بسیار متنوعی از بوستر پمپ‌های خانگی، کشاورزی، صنعتی و آتشنشانی را عرضه می‌کند که در ادامه چند مدل از کاربردی‌ترین انواع بوستر پمپ‌های این برند را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • بوستر پمپ آبرسانی 2AC300H

بوستر پمپ 4 اسب لئو مدل 2AC300H نیز یکی دیگر پمپ‌های آبرسانی کاربردی این برند است که با فشار بیشتر خود می‌تواند آب موردنیاز ساختمان‌های بزرگ، برج‌های مرتفع و آپارتمان‌های چندین طبقه را فراهم کند.

این مدل پمپ از نوع تک‌فاز است و دارای ولتاژ 220 ولت، حداکثر فشار 6.9 بار، دبی 15 و حداکثر هد 70 متر است؛ این پمپ از نوع بوسترهای دور متغیر و دارای منابع تحت فشار 50 لیتری امرا است.

بوستر پمپ

  • بوستر پمپ آتشنشانی 2AC220H

بوستر پمپ 3 اسب بخار مدل 2AC220H برند لئو نیز یکی دیگر از بهترین پمپ‌های این برند است که بدنه آن چدنی و جنس پروانه‌های آن استیل استنلس یا برنجی است و در دسته بوستر پمپ‌های دور ثابت قرار می‌گیرد.

این پمپ تحمل فشار تا 10 بار است؛ حداکثر هد این پمپ 80 متر و دبی آن 20 مترمکعب برساعت است؛ پمپ لئو 2AC220H جزء پمپ‌های سه‌فازی است که مخزن‌های آن منبع‌های تحت فشار 50 لیتری امرا هستند.

راهنمای خرید بوستر پمپ آبرسانی

همانطور که از مطالب فوق قابل برداشت است بوستر پمپ‌ها دارای انواع بسیار مختلفی هستند و می‌توان آن‌ها را از جنبه‌های متفاوتی دسته‌بندی کرد.

ازطرفی باتوجه به کاربرد گسترده و روز‌افزون این نوع پمپ‌ها امروزه تولیدکننده‌های بسیاری تحت عنوان برندهای مختلف درحال تولید و عرضه انواع بوستر پمپ‌ها با سطح کیفیت متفاوت هستند.

بنابراین در این زمینه نمی‌توان به هر برند یا مرکز خریدی اعتماد کرد؛ چراکه یک بوستر پمپ نامناسب یا بی‌کیفیت حتی می‌تواند به سیستم آبرسانی موردنظر شما آسیب وارد کرده و ایجاد خسارت کند.

در این زمینه مجموعه نمایندگی رسمی لئو leo-co.irفروش انواع بوستر پمپ آبرسانی لئو، پمپ آب لئو را با کیفیت تضمینی عرضه می‌کند.

این مجموعه همچنین مشتریان خود را پیش از ثبت خرید از یک مشاوره تخصصی بهره‌مند کرده تا براساس آنالیز شبکه یا سیستم آبی موردنظر یک انتخاب حرفه‌ای داشته باشند؛ به این منظور می‌توانید با تیم پشتیبانی شرکت تماس برقرار کنید.

 

مزایای و قیمت بوستر پمپ آبرسانی برند لئو

همانطور که گفتیم امروزه بوستر پمپ‌ها در برندهای مختلفی موجود هستند که لئو یکی از برندهای شناخته‌شده و معتبر در این زمینه است؛ ازجمله مزایای خرید بوستر پمپ آبرسانی لئو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • برند لئو تنوع کاملی از بوستر پمپ‌ها را در ظرفیت‌، توان، دبی، هد و... مختلف در مدل‌های مختلف تک فاز، سه فاز، دور ثابت، دور متغییر و... عرضه می‌کند که می‌تواند نیاز آبی سیستم‌های آبرسانی، آتشنشانی، صنعتی و... را پوشش دهد.
  • بوستر پمپ‌های آبرسانی لئو از طراحی به‌روز، ساختار حرفه‌ای و سیستم هوشمند برخوردار هستند.
  • در ساخت این بوستر پمپ‌ها از بهترین منابع تحت فشار به عنوان مخزن استفاده شده است.
  • تمام قطعات و اجزاء بوستر پمپ‌های لئو از متریال درجه‌یک و کیفیت بالا برخوردار هستند.
  • راندمان بالای این پمپ‌ها باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه نگهداری شده است.
  • بوستر پمپ‌های آبرسانی اینورتردار لئو نویز بسیار پایینی ایجاد کرده و برای ساختمان‌های مسکونی بسیار مناسب هستند.
  • با وجود نمایندگی رسمی این برند در داخل کشور شما امکان خرید بوستر پمپ‌های لئو را به شکل مستقیم و به قیمت اصلی خواهید داشت.
  • با خرید بوستر پمپ‌های آبرسانی لئو از اولین نماینده رسمی و معتبر لئو از خدمات مختلفی مانند خرید آنلاین، نصب تخصصی و... بهره‌مند شوید.
کدخبر: ۲۱۸۲۰
ارسال نظر