کدخبر: ۲۱۳۴۴

برای حل مشکلات پکیج گلدیران در اصفهان به کجا مراجعه کنیم؟

سیستم گرمایشی یکی از مهم ترین تجهیزات هر خانه ای محسوب می شود. پکیج گلدیران هم یکی از انواع پکیج های دیواری مرغوب شناخته شده است و دارای نشان استاندارد می باشد، و همچنین دارای گرید انرژی A می باشد و این نوع پکیج در کیفیت عالی ساخته شده و از برد دیجیتال، صفحه نمایشگر و میکروپروسسور پیشرفته برخوردار می باشد. همچنین دارای سیستم حفاظت در برابر مشعل اتمسفریک، گیرپاژ پمپ، ایمنی کنترل می باشد.

برای حل مشکلات پکیج گلدیران در اصفهان به کجا مراجعه کنیم؟

تعمیرات و سرویس مدل های پکیج گلدیران در اصفهان

پکیج گلدیران طرفداران خاص خود را دارد و کمتر دچار اشکال می شود و البته تعمیرکاران با تعمیر قطعات آن آشنایی دارند. تعمیر پکیج گلدیران تخصصی بوده و نیاز به سابقه و تخصص فنی زیادی دارد و تعمیر پکیج کار هرکسی نمی باشد.تعمیرات پکیج گلدیران را از نمایندگی تعمیر و رفع اشکالات اورجینال سرویس بخواهید که با قیمت بسیار مناسب در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهد بود. 

اگر پکیج شما دارای مشکلاتی مانند نشتی و آبریزش ، گرم نکردن شوفاژ و یا سر و صدای ناهنجار و بلند، افت فشار مداوم و یا خاموش شدن مکرر می باشد، باید جهت رفع عیب و ایراد و تعمیر پکیج با تعمیرکار با تجربه و متخصص در این زمینه تماس بگیرید به طور کلی باید پکیج ها را در زمان های مناسب سرویس نمایید و این کار را تعمیرکاران اورجینال سرویس در محل انجام می دهند که باعث می شود در هنگام باز کردن دستگاه سایر عیوب را نیز شناسایی کنند.

هزینه تعمیر پکیج گلدیران در اصفهان بستگی به زمان و مقدار کاری که تعمیر کار برای آن صرف میکند دارد، گاهی اوقات زمان شست و شو و رسوب گیری پکیج بسیار وقت گیر و زمان بر می شود و قطعا اگر پکیجی رسوب بیشتری داشته باشد وقت و زمان بالاتری برای سرویس می طلبد، که هزینه بیشتری را هم متقبل می شود و تا زمانی که میزان و علت خرابی پکیج مشخص نشده، نباید حرفی از قیمت و هزینه زده شود و همچنین بستگی به فاکتور هایی از قبیل نوع خرابی و یا تعویض قطعات و زمان و میزان سختی کار هم دارد.

عیب یابی پکیج گلدیران

نخستین قدمی که برای تعمیر پکیج گلدیران بایستی انجام دهید، عیب یابی آن است که کمک می کند، مشکل و تعمیر دستگاه زودتر مشخص شود. عیب یابی پکیج توسط افراد متخصص و وارد به این کار صورت می گیرد که تشخیص اشتباه عیب دستگاه، موجب مشکلات بیشتری برای قسمت های دیگر پکیج می شود و همچنین هزینه های بیشتری برای شما خواهد داشت.

Picture1

مشکلات رایج پکیج گلدیران و راه های رفع آن

اگر از پکیج های گلدیران استفاده می کنید معمولا دچار این مشکلات شده اید : 

1.روشن نشدن پکیج گلدیران:

در این حالت باید پریز برق را بررسی نمایید و از باز بودن شیر آب و شیر گاز نیز اطمینان حاصل کنید. جرقه پکیج را هم بررسی کنید و از سالم بودن آن نیز اطمینان حاصل کنید. اگر از محافظ برق استفاده می‌ کنید، پکیج را بدون محافظ نیز تست کنید.

2.گرم نشدن رادیاتورها:

 وضعیت سلکتور را تغییر دهید و حالت FUNCTION را انتخاب نمایید.

با فشردن کلید SET، حالت « SET 00 » را انتخاب نمایید.

سپس با کمک کلید + یا ــ ،محدوده دمایی را بین 40 تا 85 درجه تنظیم نمایید.

زمانی که تنظیمات انجام شد، لطفا سلکتور مربوطه را بر روی حالت شکل برف قرار دهید.

3.سر و صدای پکیج گلدیران:

یکی از دلایل عمده سر و صدای پکیج، عدم هواگیری پکیج است که شما در اسرع وقت باید نسبت به هواگیری پکیج اقدام نمایید.

4. آب به درستی گرم نمی شود:

 کم بودن شعله، کم بودن فشار گاز و یا دور بودن جرقه از شعله یکی از دلایل عمده گرم نشدن آب می باشد. زمانی که ارتفاع شعله زیاد شود آب هم به سرعت گرم می شود، البته خرابی برد و خرابی پمپ هم می تواند دلیل گرم نشدن آب شود.

5. کم شدن فشار آب پکیج گلدیران:

مشکل آب ساختمان، هوا گیری و یا رسوب گرفتن پکیج، سبب کم شدن فشار آب پکیج شود.

6.روشن شدن پکیج با صدای بلند و انفجاری که می تواند به دلایل زیر اتفاق بیفتد:

• در مشعل انسدادی به وجود آمده باشد.

• فاصله جرقه زن از مشعل زیاد باشد.

• ضعف در جرقه زن پکیج 

•کم و زیاد شدن فشار گاز ورودی پکیج

• استفاده از منبع گاز نامناسب 

علت خاموش شدن پکیج آریستون

• وجود مشکل در شعله

• روشن نشدن چراغ پیلوت پکیج

• خرابی فن پکیج

• نقص در برد دستگاه

 

کدخبر: ۲۱۳۴۴
ارسال نظر