کدخبر: ۲۱۳۰۲

آموزش خرید تلگرام استارز در تلگرام پرمیوم (ستاره تلگرام)

با اضافه شدن نسخه پرمیوم تلگرام، نحوه استفاده و شکل و ساختار این پیام رسان محبوب با تحولاتی رو به رو شده است. قابلیت تلگرام استارز یکی از دستاوردهای نسخه غیر رایگان این برنامه است که مصارف بسیاری برای برخی کاربران دارد.

آموزش خرید تلگرام استارز در تلگرام پرمیوم (ستاره تلگرام)

در دنیای امروز رقابت حرف اول را در میان کسب و کارها می زند! خرید استارز در تلگرام به منظور بیشتر دیده شدن پست های گروه ها و کانال های تلگرامی انجام می گیرد. این قابلیت ویژه تعاملات شما را در این پلتفرم افزایش می دهد و به منظور برجسته سازی پیام ها برای مخاطبین به کار می رود. در این بخش بیشتر با ویژگی های قابلیت ستاره تلگرام در پریمیوم تلگرام آشنا می شویم.

تلگرام استارز

ضرورت خرید استارز تلگرام

قابلیت تلگرام استارز در تلگرام پرمیوم برای بیشتر دیده شدن هر محتوا در این برنامه به کار می رود. با استفاده از آن از مخاطبین بیشتری بازدید دریافت می کنید. هر چه تعداد ستاره های پست ها بیشتر باشد، جذابیت محتوا برای مخاطبین افزایش می یابد. با این روش تعداد اعضای کانال یا گروه های تلگرامی نیز رو به افزایش می روند. به همین خاطر خرید این قابلیت به کسب و کارهای نوپای امروزی توصیه می شود. 

قیمت خرید ستاره تلگرام بسیار به صرفه بوده و به نسبت مزایای ویژه آن مبلغ ناچیزی دارد. شما می توانید با مراجعه به مراکز خرید معتبر، این قابلیت ویژه را خریداری کنید. در فروشگاه های معتبر این قابلیت به صورت پکیج و بسته در دسترس مشتریان قرار می گیرد که قیمت خرید آن را مناسب تر می کند. 

آموزش خرید ارز استارز برای ایرانیان

برای استفاده از قابلیت ستاره تلگرام در پریمیوم تلگرام پیش از هر چیز باید این ارز را از یک صرافی مطمئن خریداری کنید. خرید و فروش این قابلیت های دیجیتالی برای ایرانیان همیشه دشوار بوده؛ به همین سبب باید به دنبال راهکارهای میان بر بگردیم. پیش از هر چیز برای استفاده از استارز، باید از تون کیپر استفاده کنیم که به عنوان کیف پول در این پلتفرم مورد استفاده قرار می گیرد. تون کیپر یکی از برترین کیف پول های ارز دیجیتالی است که به سهولت در دسترس ایرانیان قرار می گیرد. سپس ارز تون کوین را برای خرید استارز خریداری می کنیم. پس از کنترل موجودی تون کوین در کیف پول، قیمت بسته های استارز را استعلام کنید. 

قیمت قابلیت تلگرام استارز در تلگرام پرمیوم بر اساس دلار محاسبه می شود؛ پس در این راستا باید به نرخ روز دلار و نوسانات آن توجه داشته باشید. توصیه می کنیم همواره ارز تون کوین را بیشتر از ارزش هر بسته استارز خریداری کنید تا در زمان تبدیل با مشکلی رو به رو نشوید. 

تلگرام استارز

مراحل خرید استارز تلگرام

در خصوص خرید استارز به موارد زیر توجه داشته باشید:

  1. پس از راه اندازی کیف پول و خرید تون کوین به یک صرافی معتبر مراجعه کنید. 
  2. در بخش بعدی یک حساب کاربری در صرافی مورد نظر ایجاد کنید. 
  3. در ادامه مراحل احراز هویت را انجام دهید. 
  4. سپس بسته های استارز را پیدا کرده و قیمت روز آن ها را بررسی کنید. 
  5. برای استفاده از قابلیت ستاره تلگرام در پریمیوم تلگرام، آیدی تلگرام و میزان استارز مورد نظر را در باکس های نمایش داده شده وارد کنید. 
  6. حداقل تعداد استارز در هر بسته 50 عدد است. به جای وارد کردن عدد می توانید از پک های لیست شده استارز نیز استفاده کنید. 
  7. سپس دکمه BYE را بزنید تا فرایند خرید شما تکمیل شود. با این روش استارزهای خریداری شده به حساب کاربری تلگرام شما واربز می شوند. 
  8. پس از فعال سازی قابلیت تلگرام استارز در تلگرام پرمیوم، موجودی شما در مینی بات ها و اپلیکیشن اصلی قابل استفاده خواهد بود. 

مزایای اکوسیستم استارز تلگرام

مزایای مهم قابلیت ستاره تلگرام در پریمیوم تلگرام  توجه بسیاری از کاربران حرفه ای این برنامه را در سال های اخیر جلب کرده است. این قابلیت برای کسانی که از روش های کسب درآمد در تلگرام استفاده می کنند، مزایای بیشتری دارد. برخی از مهمترین مزایای این اکوسیستم جدید به شرح زیر هستند:

تسهیل پرداخت های دیجیتالی

با اضافه کردن این قابلیت تلگرام استارز در تلگرام پرمیوم، استفاده از مینی اپ های پیام رسان است که در حالت عادی برای کاربران فعال نخواهند بود. این سیستم فراتر از یک قابلیت پاداش دهی عمل می کند و استفاده از خدمات را برای کاربران به طرز چشم گیری ساده تر خواهد کرد. 

نمایش محتوای پولی

با به کارگیری مزایای قابلیت ستاره تلگرام در پریمیوم تلگرام، بدون محدودیت از محتوای تلگرام استفاده خواهید کرد. تولیدکنندگان محتوا در سال های اخیر برخی از پیام های خود را به صورت پولی در دسترس کاربران قرار می دهند و از این روش برای کسب درآمد استفاده می کنند. این روش درآمد زایی افراد را برای خرید استارز در این برنامه ترغیب کرده است. 

قابلیت دونیت

تلگرام این قابلیت را به صورت تعاملی نیز فعال کرده است؛ به این معنا که شما می توانید ارز استارز خود را با سایر کاربران نیز به اشتراک بگذارید و از آن ها استارز دریافت کنید. با استفاده از این قابلیت انگیزه تولیدکنندگان محتوای حرفه ای در برنامه تلگرام برای ارائه محتوای بهتر افزایش می یابد. 

تلگرام استارز

قابلیت فعال سازی تبلیغات

اگر از قابلیت تلگرام استارز در تلگرام پرمیوم استفاده کنید، با رعایت قوانین برنامه از تبلیغات آن نیز بهره مند می شوید. تعرفه های مشخص شده برای تبلیغات در تلگرام قیمت بالایی دارند. اما با خرید استارز این هزینه ها برای کاربران به صرفه تر می شوند. شما می توانید با مراجعه به صرافی ها یا خرید کردیت کارت از این قابلیت ویژه در برنامه تلگرام بهره مند شوید. 

نتیجه گیری

در این بخش در خصو ص قابلیت ستاره تلگرام در پریمیوم تلگرام و مزایای ویژه آن گفت و گو کردیم. در هر یک از بخش بندی های این برنامه می توانید از قابلیت های استارز استفاده کنید. این ارز دیجیتالی به سهولت از طریق صرافی ها خریداری می شود و قیمت مناسبی برای کاربران دارد. با خرید استارز با دنبال کنندگان خود بیشتر از همیشه در تعامل خواهید بود و به کسب درآمد در این برنامه می پردازید. 

کدخبر: ۲۱۳۰۲
ارسال نظر