کدخبر: ۲۰۷۱۸

معرفی شرکت تراست استارتاپ؛ متخصص مهاجرت از طریق استارتاپ به کانادا

شرکت تراست استارتاپ با تیمی متشکل از وکلای مجرب، مشاوران سرمایه‌گذاری و متخصصان بازاریابی تمامی مراحل مهاجرت از طریق استارتاپ شما را از ایده‌پردازی تا دریافت اقامت دائم پوشش می‌دهد.

معرفی شرکت تراست استارتاپ؛ متخصص مهاجرت از طریق استارتاپ به کانادا

تراست استارتاپ با ارتباطات قوی با انکوباتورها و تخصص در جذب سرمایه، متخصص مهاجرت از طریق استارتاپ است که مسیر شما را به موفقیت هموار می‌کند.

شرکت تراست استارتاپ با تیمی متشکل از وکلای مجرب، مشاوران سرمایه‌گذاری و متخصصان بازاریابی تمامی مراحل مهاجرت از طریق استارتاپ شما را از ایده‌پردازی تا دریافت اقامت دائم پوشش می‌دهد. تا انتها ما را دنبال کنید تا از تمامی خدمات ما آگاه شوید.

درباره شرکت تراست استارتاپ

موسسه تراست استارتاپ، به‌عنوان یکی از دپارتمان‌های تخصصی موسسه مهاجرتی تراست، تحت مدیریت شروین مدنی، وکیل رسمی اداره مهاجرت کانادا و آفیسر اداره مهاجرت فعالیت می‌کند.

این تیم که شامل وکلای حقوقی، مشاوران سرمایه‌گذاری، حسابداران و متخصصان فنی و بازاریابی است، در طی این 12 سال فعالیت بیش از ۳۷ پرونده موفق استارتاپی را مدیریت کرده و ۱۴۰۰ مشاوره تخصصی ارائه داده است.

دفتر مرکزی موسسه در ونکوور کانادا واقع شده و خدمات خود را به متقاضیانی از بیش از ۲۰ کشور جهان ارائه کرده است.

هدف اصلی ما، همراهی شما در راه‌اندازی کسب‌وکار موفق در کانادا و تحقق رؤیای مهاجرت شماست. تراست استارتاپ، از اولین قدم‌ها تا رسیدن به هدف نهایی، در کنار شماست تا ایده‌هایتان را به واقعیت تبدیل کند.

خدمات مؤسسه تراست استارتاپ برای مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

مؤسسه تراست استارتاپ خدمات جامعی را برای مهاجرت از طریق استارتاپ به کانادا ارائه می‌ده که عبارتند از:

  1. ایده‌پردازی و امکان‌سنجی ایده تجاری

در این مرحله، تیم بیزینس ایده شما را تحلیل کرده و از لحاظ امکان‌پذیری بررسی می‌کند. این فرآیند معمولاً یک ماه زمان می‌برد.

  1. تحقیقات بازار

این مرحله شامل تحلیل بازار هدف و شناسایی فرصت‌های تجاری است. طی دو هفته دپارتمان بیزینس این تحقیقات را انجام می‌دهد.

  1. تهیه بیزنس پلن

پس از تحقیقات، یک بیزنس پلن جامع برای کسب‌وکار شما تهیه می‌شود که مسیر رشد و موفقیت کسب‌وکار را ترسیم می‌کند. این فرآیند نیز دو هفته طول می‌کشد.

  1. مذاکره با انکوباتورها

پس از تهیه بیزنس پلن، مذاکرات با انکوباتورهای کانادایی برای حمایت از استارتاپ شما آغاز می‌شود. این مرحله معمولاً یک ماه زمان می‌برد.

  1. پروسه Due Diligence

در این مرحله، تیم تراست استارتاپ به‌دقت تمام جنبه‌های قانونی، مالی و تجاری کسب‌وکار شما را بررسی می‌کند تا همه چیز آماده ورود به بازار باشد. این فرآیند یک ماه طول می‌کشد.

  1. ثبت شرکت و تنظیم توافق‌نامه سهامداران

در این مرحله، شرکت شما در کانادا ثبت شده و توافق‌نامه‌های لازم بین سهامداران تنظیم می‌شود. این بخش در دو هفته انجام می‌شود.

  1. دریافت نامه حمایتی (Letter of Support)

پس از طی مراحل فوق، نامه حمایتی از یکی از سازمان‌های مورد تأیید اداره مهاجرت کانادا دریافت می‌شود. این فرآیند یک ماه زمان می‌برد.

  1. درخواست ویزای کار و اقامت دائم

با دریافت نامه حمایتی، درخواست ویزای کار و اقامت دائم کانادا به اداره مهاجرت ارسال می‌شود که در مجموع یک ماه طول می‌کشد.

  1. مهاجرت به کانادا

پس از دریافت ویزا، شما می‌توانید به کانادا مهاجرت کنید. این فرآیند ۷ الی ۹ ماه زمان می‌برد.

  1. دریافت اقامت دائم کانادا

در نهایت، پس از طی مراحل قانونی و اقامتی، اقامت دائم کانادا برای شما صادر می‌شود که این کل پروسه از شروع قرارداد تا دریافت اقامت دائم حدود ۳۵ ماه طول می‌کشد.

تمامی این خدمات توسط تیمی متشکل از وکلای حقوقی، مشاوران مهاجرتی، کارشناسان مالی و متخصصان بازاریابی Trust-startup.com ارائه می‌شود.

دریافت وام جهت مهاجرت استارتاپ ویزا به کانادا با کمک تراست استارتاپ

یکی از خدمات ویژه موسسه تراست استارتاپ، کمک به تأمین مالی و دریافت وام برای استارتاپ‌ها است که می‌تواند نقش حیاتی در موفقیت کسب‌وکار شما در کانادا ایفا کند.

بسیاری از استارتاپ‌ها بدون دسترسی به منابع مالی مناسب نمی‌توانند اهداف خود را محقق کنند و در اینجا تراست استارتاپ وارد عمل می‌شود. ما به شما کمک می‌کنیم تا از موسسات دولتی وام‌هایی با سود بسیار پایین (0-7%) تا سقف یک میلیون دلار دریافت کنید.

این وام‌ها با شرایط بازپرداخت بلندمدت (5 تا 10 سال) می‌توانند تأثیر بزرگی در راه‌اندازی کسب‌وکار شما داشته باشند.

همچنین، تراست استارتاپ در جذب سرمایه‌گذاران برای پروژه‌های شما نیز تخصص دارد، به طوری که با بهره‌گیری از ارتباطات حرفه‌ای، می‌توانید سرمایه‌گذاری‌های لازم برای کسب‌وکار خود را جذب کنید.

در کنار این، موسسه ما انواع وام‌ها و گرنت‌های دولتی را برای کسب‌وکارهای مختلف پیشنهاد می‌دهد. برخی از این نمونه‌ها شامل موارد زیر هستند:

1. وام تأمین مالی BDC— وام املاک تجاری: مناسب برای خرید تجهیزات و املاک تجاری، با مبلغ بالای 500 هزار دلار و بازپرداخت 25 ساله.

2. گرنت برنامه نوآوری صنایع غذایی و زیستی (ABIP): برای رشد و گسترش کسب‌وکار با مبلغ 500 هزار دلار بدون بازپرداخت و بهره.

3. وام برنامه تأمین مالی برای کسب‌وکارهای کوچک کانادا: مناسب برای رشد و گسترش کسب‌وکار، با مبلغ 150 هزار دلار و بازپرداخت به نرخ بهره پایه + 3-5%.

4. گرنت برنامه فناوری پاک کشاورزی (ACT): برای تحقیق و توسعه با مبلغ بالای 500 هزار دلار، بدون بازپرداخت و بهره.

نمونه پرونده‌های موفق مهاجرت از طریق استارتاپ با تراست استارتاپ

موسسه تراست استارتاپ با ارائه خدمات حرفه‌ای و داشتن ارتباطات قوی با انکوباتورها، توانسته است نمونه‌های موفق بسیاری در زمینه دریافت نامه حمایتی (Letter of Support) برای مشتریان خود به دست آورد.

برخی از این نمونه‌های موفق عبارت‌اند از:

- فناوری آموزشی

یک پرونده با 1 نفر عضو در مارس 2024 طی 3 ماه موفق به دریافت نامه حمایتی شد. همچنین، یک پرونده دیگر در ژوئن 2022 نیز با مدت زمان مشابه به موفقیت رسید.

- سرگرمی و رسانه

چندین پرونده موفق در این حوزه از جمله یک پرونده در مارس 2023 با مدت زمان 5 ماه و پرونده‌های دیگری در سال 2023 که با مدت زمان 3 تا 6 ماه به موفقیت دست یافتند.

- انرژی پاک و فناوری محیط زیست

چندین پرونده در سال 2024 و 2023 موفق به دریافت نامه حمایتی شدند. به‌عنوان مثال، یک پرونده با 2 نفر عضو در فوریه 2024 طی 4 ماه و یک پرونده دیگر در ژانویه 2024 تنها طی 2 ماه به نتیجه رسید.

- امنیت سایبری

این حوزه نیز موفقیت‌های متعددی را شامل می‌شود. به‌عنوان نمونه، یک پرونده با 1 نفر عضو در ژوئیه 2023 طی 4 ماه موفق به دریافت نامه حمایتی شد.

- فناوری و هوش مصنوعی

چندین پرونده در این حوزه با مدت زمان دریافت 3 تا 5 ماه، موفق به دریافت نامه حمایتی شدند. یکی از این پرونده‌ها در ژانویه 2023 و دیگری در نوامبر 2022 به نتیجه رسیدند.

این نمونه‌ها تنها بخشی از موفقیت‌های تراست استارتاپ در کمک به مشتریان برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استارتاپ ویزا هستند.

چرا مهاجرت از طریق استارتاپ با تراست استارتاپ؟

با انتخاب تراست استارتاپ Trust-startup.com، شما به یک تیم حرفه‌ای و متعهد دسترسی خواهید داشت که ایده تجاری شما را به‌طور اختصاصی و بدون خرید از منابع خارجی طراحی می‌کند.

ارتباط قوی ما با انکوباتورها باعث می‌شود که ایده شما به‌صورت دقیق بررسی شده و دریافت نامه حمایتی (LOS) تضمین شود.

همچنین، ما به‌جای تشکیل تیم با افراد ناشناس، برای شما گرنت و سرمایه‌گذار مناسب پیدا می‌کنیم. تمامی نیازهای شما، از مسائل حقوقی و مالی تا مارکتینگ، توسط متخصصان ما پوشش داده می‌شود تا مسیر مهاجرت شما به کانادا هموارتر گردد.

پس برای مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ همین الان با کارشناسان ما در تراست استارتاپ تماس بگیرید و اولین قدم در این مسیر را مطمئن بردارید.

منبع خبر

 

برچسب ها : اخبار,خبر,مهاجرت,مهاجرت به کانادا,استارتاپ,ویزای استارتاپ

کدخبر: ۲۰۷۱۸
ارسال نظر