کدخبر: ۱۸۳۴۹

گوشی‌های A۳۰ و A۳۰s قاتلان پرچمداران با قیمتی ناچیز!

 

خرید گوشی A30 و A30 s از پیندو

برند سامسونگ با افزودن حروف الفبای انگلیسی به برخی از نسخه‌های خود، مدل‌های جدیدی را معرفی و به بازار عرضه کرد. برای مثال گوشی A30s یکی از تولیدات این شرکت است که هم‌رده گوشی A30 وارد بازار شد. با اینکه نام این دو محصول سامسونگ نزدیک به یکدیگر است، اما قیمت گوشی A30s و قیمت گوشی A30 با هم تفاوت دارند؛ البته به جز اختلاف بها، بدون شک تفاوت‌های جزئی و کلی زیادی را در این دو شاهد خواهیم بود. اگر قصد خرید یکی از این دو محصول را دارید، مطلب زیر برای شما مفید خواهد بود؛ زیرا قصد داریم به مقایسه گوشی‌های A30 و A30s بپردازیم و اطلاعات مفیدی را در این باره به شما ارائه دهیم.

معرفی گوشی سامسونگ گلکسی A30

گوشی سامسونگ گلکسی A30

برند سامسونگ انواع مختلفی از گوشی‌های باکیفیت و متنوع را به بازار عرضه کرده است تا نیاز مشتریان را با هر بودجه و هدفی برآورده کند. از بهترین سری‌های گوشی‌های سامسونگ می‌توانیم سری A را نام ببریم که یکی از کارآمدترین گوشی‌های سری A نیز در مدل A30 طراحی شده است.

با اینکه این مدل در اسفند 1397 معرفی و به بازار عرضه شد، اما همچنان یکی از گوشی‌های به‌روز حاضر در سری‌های تولیدی سامسونگ محسوب می‌شود. وزن معقول این محصول باعث شده است تا دست گرفتن آن برای کاربران راحت باشد.

اگر از جمله افرادی هستید که به‌طور هم‌زمان از دو سیم‌کارت استفاده می‌کنید، A30 برای شما انتخاب مناسبی است؛ اما قابلیت دو سیم‌کارت در بیشتر گوشی‌های تولید برند سامسونگ به چشم می‌خورد و ویژگی چندان منحصربه‌فردی به‌شمار نمی‌آید. در ادامه اصلی‌ترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این محصول سامسونگ را به‌طور خلاصه ذکر می‌کنیم:

  • مجهز به 2 دوربین پشت 16 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی فوق عریض
  • قابل خریداری در 4 رنگ آبی، مشکی، قرمز و سفید
  • صفحه نمایش مقاوم در برابر ضربات و خط و خش
  • ابعاد استاندارد و ایده‌آل
  • دارای رزولوشن 1080 در 2340
  • کیفیت صفحه نمایش مجهز به تکنولوژی سوپرامولد
  • دارای قابلیت Always on Display (روشنی صفحه نمایش برای مدتی طولانی با مصرف کمترین میزان انرژی)
  • مجهز به پردازنده 8 هسته‌ای
  • دارای پردازنده گرافیکی قوی برای اجرای انواع بازی‌های سنگین
  • امکان استفاده از کارت حافظه خارجی

معرفی گوشی سامسونگ گلکسیA30s

گوشی سامسونگ گلکسی از پیندو

گوشی سامسونگ A30s حدود 6 ماه بعد از گوشی سامسونگ A30 وارد بازار شد. با توجه به قیمت‌ گوشی A30s و قیمت گوشی A30 می‌توان نتیجه گرفت که تغییرات جزئی در این دو محصول به چشم می‌خورد و این امکان وجود دارد که یکی از این دو گوشی سامسونگ نسبت به دیگری پیشرفته‌تر باشد.

بدنه این مدل از گوشی‌های سامسونگ از پلاستیک مرغوب و باکیفیت تهیه و طراحی شده‌اند و مجهز به ویژگی طراحی ناچ هستند. دوربین سلفی آن‌ها نیز در قسمت جلو نمایشگر قرار گرفته است و با ناچ کوچکی قابل رویت خواهد بود.

رزولوشن سامسونگ A30s معادل 720 در 1560 است که روشنایی و شفافیت قابل قبولی دارد و توانسته است رضایت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. پایه سیستم عامل این مدل از گوشی‌های سامسونگ اندروید 9 است و قابلیت‌های نرم‌افزاری آن، نظر هر خریداری را به خود جلب می‌کنند. برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد گوشی‌های A30s عبارت هستند از:

  • دارای رابط کاربری اختصاصی برند سامسونگ
  • دارای قابلیت دارک‌مود یا حالت تاریک برای کمک به شارژدهی بهتر گوشی
  • مجهز به دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی 25 مگاپیکسلی
  • دارای فوکوس خودکار در دوربین اصلی
  • مجهز به دوربین عمق سنج 5 مگاپیکسلی
  • دوربین مجهز به توانایی تنظیم میزان روشنایی صفحه نمایش و تصویر
  • دارای دوربین مجهز به ثبت تصاویر با کمترین نقص
  • دارای باتری 4000 میلی‌آمپری
  • قدرت شارژدهی بالا
  • دارای قابلیت شارژ سریع 15 واتی

مقایسه گوشی سامسونگ A30 و گوشی سامسونگ A30s

سامسونگ A30 و گوشی سامسونگ A30s

با اینکه این دو مدل گوشی تا حدودی به یکدیگر نزدیک هستند، ابعاد مشابهی دارند؛ اما گوشی گلکسی A30s نسبت به مدل A30 کمی سنگین‌تر است. یکی دیگر از تفاوت‌های واضح این دو مدل گوشی سامسونگ، دوربین پشت آن‌هاست که در A30s شما سه دوربین اصلی، فوق عریض و عمق میدان را مشاهده خواهید کرد؛ اما در A30 تنها دو دوربین اصلی و فوق عریض وجود دارند.

برخی از ویژگی‌های این دو گوشی همانند سیم کارت، صفحه نمایش، سیستم عامل، تراشه، کارت حافظه و غیره یکسان هستند؛ در حالی‌که رنگ‌بندی یا شکل ظاهری آن‌ها با هم فرق دارند. به‌طور کلی این دو گوشی از بسیاری جهات مشابه یکدیگر طراحی و تولید شده‌اند.

با بررسی قیمت گوشی A30 و قیمت گوشی A30s متوجه می‌شوید که این دو محصول نسبت به کیفیت‌ و خدماتی که عرضه می‌کنند، دارای قیمت مناسبی هستند و بسیاری از متقاضیان توانایی خرید آن‌ها را دارند.

خرید گوشی سامسونگ A30 و گوشی سامسونگ A30s از سایت پیندو

در صورتی‌که به فکر خرید گوشی خوش‌دست و مقرون‌به‌صرفه‌ای‌ هستید، ما خرید آنلاین را به شما توصیه می‌کنیم. یکی از بهترین سایت‌هایی که در فروش آنلاین کالاهای دیجیتال و الکترونیکی نو و اورجینال فعال است، پیندو نام دارد که بدون هیچ زحمتی می‌توانید گوشی مورد نظر خود را در آن بیابید.

این سایت یکی از بهترین کسب‌وکارهای آنلاین به‌شمار می‌آید که شرایطی ایجاد کرده است تا افراد در تمام حوزه‌های صنفی، فرصت فروش محصولات نو خود را داشته باشد. فروشنده شرایط فروش محصول خود را به‌طور مستقیم در اختیار خریدار قرار می‌دهد و خریدار بعد از بررسی شرایط ارسال و پرداخت می‌تواند برای خرید خود دست‌به‌کار شود.

هدف اصلی پلتفرم و سایت پیندو ایجاد بازار بزرگ و آزادی است که در آن هرکسی بتواند به راحتی کالاهای مورد نظر خود را بدون هیچ مشکل و دردسری بخرد یا بفروشد. از دیگر اهداف پیندو می‌توان به ارائه تجربه خرید یکپارچه، شبیه به قدم زدن در بازار سنتی اما مجازی اشاره کرد که در آن هر فروشنده غرفه اختصاصی خود را اداره می‌کند و می‌تواند از استراتژی‌های مختلفی برای فروش کالاهای جدید بدون هیچ محدودیتی استفاده کند.

این سایت درواقع فضایی میان اینستاگرام و دیجی‌کالاست. همه فروشندگان و خریداران در پیندو می‌توانند بهترین گزینه‌ها را از نظر قیمت، شرایط پرداخت، شیوه تحویل و نحوه استرداد متناسب با نیاز خود انتخاب کنند. تمام دسته‌بندی‌های محصولات در پیندو در دسترس هستند و هر کسب‌وکاری می‌تواند فروشگاهی در این سایت راه‌اندازی کند.

کدخبر: ۱۸۳۴۹
ارسال نظر