کدخبر: ۱۸۰۴۱

معیار های استفاده از خدمات سئو شرکت‌ها

سئو یکی بهترین کانال های دیجیتال مارکتینگ که در سال های اخیر برای کسب و کار ها آشنا تر شده و تعداد زیادی از آن ها از سئو به عنوان مهمترین کانال فروش استفاده می کنند.

معیار های استفاده از خدمات سئو شرکت‌ها

یکی از دغدغه های صاحبان کسب و کار فروش آنلاین است اگر شما هم کسب و کاری دارید و نیاز به خدمات سئو سایت داشته اید یا با  شرکت های مختلف مذاکره کرده باشید شاید به شما تضمین رتبه خاصی را داده باشند.

اما تضمین رتبه، منطقی است؟ گوگل دارای الگوریتم خاص خود است که هر چند ماه آپدیت های جدیدی بر روی الگوریتم میدهد پس برای صاحبان کسب و کار معیار انتخاب بهترین شرکت خدمات چیست؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سئو یکی بهترین کانال های دیجیتال مارکتینگ که در سال های اخیر برای کسب و کار ها آشنا تر شده و تعداد زیادی از آن ها از سئو به عنوان مهمترین کانال فروش استفاده می کنند.

در سال های اخیر علاوه سئو فروشگاهی، سئو برای سایت های پزشکی و خدماتی نیز رایج شده است، خدمات پزشکی که بیشتر در شبکه های اجتماعی فعالیت داشتند در سال های اخیر به سمت طراحی سایت و بازاریابی شدند.

 معیار‌های مهم در انتخاب شرکت خدمات سئو

دیجیتال مارکتینگ خدمات متنوعی دارد سئو سایت شاید مهمترین خدمت دیجیتال مارکتینگ است سئو نقش مهمی در افزایش درآمد کسب و کار ها و برندینگ دارد سئو به زبان ساده باعث بهبود رتبه کلمات کلیدی سایت شما می شود و همین امر باعث افزایش فروش و برندسازی می شود شرکت‌ها و آژانس‌های مختلفی خدمات سئو را ارائه می دهند وب نامبروان خدمات سئو را به صورت اصولی و بر پایه قوانین گوگل پیش می برد.

معیار‌ها در انتخاب شرکت خدمات سئو باید در راستای صداقت و تجربه و مسئولیت پذیری باشد.

تضمین و وعده های غیر واقعی

بهینه سازی سایت برای گوگل به عوامل زیادی بستگی دارد و یکی از مهمترین عوامل رقابت و رقبا هستند اگر یک شرکت سئو که به شما قول دهد در زمان مثلا 3 ماه به صورت تضمینی به رتبه 1 می رسید این یک وعده غیر واقعی است زیرا رقبای شما هم در حال سئو هستند و شاید چند سال زودتر شروع کردند و شما نمیتوانید با صرف چند ماه به رتبه 1 برسید و نیاز به کار مستمر است.

تجربه و کار تیمی

سئو به صورت آکادمیک تدریس نمی شود و یک علم تجربی است که با منابع محدودی از طرف گوگل به افراد داده می شود نمی توان به صورت قطعی در هیچ موردی اظهار نظر کرد.

گوگل شامل چندین هزار الگوریتم است که برای درک آن ها نیاز به تجربه و کار تیمی است، تیم سئو شامل متخصص سئو، محتوا نویس، در بعضی اوقات نیاز به برنامه نویس و طراح گرافیک است.

دستمزد‌ متناسب با سختی کلمات کلیدی

دستمزد در سئو باید متناسب با رقابت و سختی کلمات کلیدی باشد برای مثال بلیط های هواپیما رقابت شدیدی دارند و فعالیت زیادی دارد و تیم بزرگی نیاز است و همچنین دستمزد بیشتری دارد.

دستمزد سئو به صورت توافقی است و مرجع خاصی برای دستمزد های سئو نیست سئو علاوه بر فعالیت های فیزیکی نیاز به خرید رپورتاژ، خرید بک لینک دارد که این موارد روی دستمزد سئو اضافه می شوند.

سئو

شفافیت در قرارداد

یکی دیگر از معیارهای انتخاب شرکت سئو شفافیت در قرارداد است یعنی تمامی مواردی که باید در دوره سئو انجام شود در قرارداد ذکر شود و در پایان نیز گزارشی از مواردی که انجام شده به کارفرما ارائه شود.

معمولا قرار داد های سئو به صورت ماهانه و یا دوره ای است و در اول هر ماه هزینه از کارفرما دریافت می شود.

مشاوره سئو از دیگر خدمات ما است که برای کسب و کار ها ارائه می شود مشاوره سئو شامل آنالیز سایت، تحقیق کلمات کلیدی، تعیین استراتژی سئو است که به صورت ماهانه گزارشی هم در دسترس کارفرما قرار می گیرد.

گزارش ماهانه دقیق

گزارش های ماهیانه سئو شامل بهبود رتبه های کلمات کلیدی و همچنین میزان رشد بازدیدکنندگان بر اساس هر صفحه ی سایت است.

از دیگر موارد می توان به آدرس لینک های خارجی و همچنین رپورتاژ و آپدیت محتوایی که باید در گزارش به کارفرما اعلام شود.

بهترین شرکت سئو برای خدمات سئو

وب نامبروان دارای تجربه کافی و تیمی به روز می باشد افراد تیم دارای تعهد و مسئولیت پذیری هستند خدمات خود را به صورت حرفه ای انجام می دهند و گزارش های ماهیانه را به کارفرما ارائه می دهند.

شرکت های سئو زیادی در ایران در حال کار هستند اما وجه تمایز وب نامبروان دانش روز و آموزش مستمر است.

سئو نیازمند یک برنامه مستمر و بلند مدت است که علاوه بر رشد فروش در برندسازی بسیار اهمیت دارد.

شما می توانید با مراجعه به سایت وب نامبروان و یا تماس با ما، مشاوره رایگان تخصصی دریافت فرمایید و تیم ما با آنالیز سایت و ارائه پروپوزال به شما مشاوره می دهد.

 

تجربه 7 سال سئو وب نامبروان باعث شده است تا سئو سایت پزشکی، شرکتی، فروشگاهی  و خدماتی را برای کارفرمایان انجام داده ایم و باعث بهبود سئو و افزایش فروش کارفرمایان شدیم.

سئو دیگر تنها در مورد افزایش بازدیدکنندگان نیست بلکه با افزایش بازدیدکنندگان باید منجر به فروش درآمد کسب و کار هم شود تیم ما با بررسی کلماتی که پتانسیل فروش بالاتری دارند به کارفرمایان کمک شایانی می کند.

وب نامبروان به عنوان یک شرکت بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل، مجموعه ای جامع از خدمات حرفه ای سئو را ارائه می دهد تا کسب و کار شما را در جستجو بیشتر با استفاده از تکنیک های سئو کلاه سفید که مورد تایید گوگل است سئو سایت شما را انجام می دهد.

ما خدمات خود را بر اساس نیاز شما سفارش سازی می کنیم تا بیشترین تاثیر را روی کسب و کار شما قرار دهد.

خدمات وب نامبروان شامل خدمات سئو، طراحی سایت، تولید محتوا و گوگل ادز است که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به https://webnumber1.ir مراجعه کنید.

کدخبر: ۱۸۰۴۱
ارسال نظر