کدخبر: ۱۷۷۷۰

دوره‌ های آموزشی سازمان امور مالیاتی

 

مجتمع فنی آریا تهران به عنوان یکی از برترین مراکز برگزار کننده دوره‌ های تخصصی آموزش سازمان امور مالیاتی این دوره را به صورت صفر تا صد و سطح مقدماتی تا پیشرفته به شما ارائه می‌ دهد، در این دوره ‌های آموزشی شما به صورت کامل با مباحث و قوانین سازمان امور مالیاتی آشنا می ‌شوید و می ‌توانید تسلط کامل را بر این امور داشته باشید، همچنین در این دوره به شما مدرک معتبر فنی حرفه ‌ای هم ارائه می‌شود و تمامی سرفصل‌ های ارائه شده در دوره آموزش سازمان امور مالیاتی نیز مطابق با استاندارد های سازمان فنی و حرفه‌ ای به هنرجویان این دوره ارائه خواهد شد، در ادامه این مقاله شما می ‌توانید اطلاعات کامل ‌تری در مورد دوره‌ های تخصصی آموزش سازمان امور مالیاتی داشته باشید.

توجه» جهت شرکت در دوره های تخصصی آموزش سازمان امور مالیاتی و اخذ مدرک معتبر فنی حرفه ای می توانید به وب سایت aryatehran.com مراجعه نمایید و یا این که می توانید با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ – ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۵ الی ۶ تماس حاصل فرمایید.

دوره‌های آموزشی سازمان امور مالیاتی در تهران

برگزاری دوره ‌های آموزش سازمان امور مالیاتی با این هدف است که آشنایی و تسلط شما بر مباحث و قوانین مالیاتی در آموزشگاه حسابداری آریا تهران افزایش پیدا کند و همانطور که گفته شد به شما مدرک معتبر فنی حرفه ‌ای نیز ارائه شود، اگر شما همین حالا به صفحه دوره حسابداری مالیاتی در وب سایت مجتمع فنی آریا تهران به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌ های آموزش حسابداری در ایران مراجعه نمایید، اطلاعات کامل در خصوص این دوره آموزشی در این صفحه به شما ارائه شده است.

در این دوره آموزشی شما با مباحثی مانند آموزش قوانین مالیات ‌های مستقیم و آموزش قوانین مالیات بر ارزش افزوده و همچنین آموزش کامل گزارش معاملات فصلی نیز آشنا می‌ شوید، علاوه بر آن جزئیات کلی آن مانند ثبت نام در نظام مالیاتی و بررسی مالیات ‌های تکلیفی و غیره نیز در دوره مربوطه به شما ارائه خواهد شد.

دوره‌ های مالیاتی مجتمع فنی تهران

همانطور که گفته شد در دوره ‌های مالیاتی مجتمع فنی تهران مباحثی مانند ثبت نام در نظام مالیاتی و بررسی مالیات ‌های تکلیفی و همچنین محاسبه مالیات حقوق و ثبت و کنترل دفاتر قانونی و محاسبه هزینه‌ های موجه و قابل قبول و استهلاک به همراه محاسبه مالیات برق ارزش افزوده و اصلاح و ارسال فهرست معاملات فصلی و محاسبه مالیات ارز بر افزوده، اصلاح و ارسال فهرست معاملات فصلی به همراه محاسبه مالیات و تنظیم اظهارنامه مالیاتی و انجام دفاع مالیاتی به صورت کامل در یک پکیج تخصصی به شما ارائه می‌ شود، جهت آشنایی با جزئیات کامل این پکیج شما می ‌توانید به صفحه دوره حسابداری در وب سایت آریا تهران مراجعه کنید و با قیمت و سرفصل‌ های تخصصی آن بیشتر آشنا شوید.

صفر تا صد حسابداری مالیاتی رایگان

افرادی که تمایل دارند صفر تا صد حسابداری مالیاتی را به صورت رایگان یاد بگیرند بهتر است که به صفحه آموزش حسابداری در وب سایت آریا تهران مراجعه کنند که در این صفحه با مشاهده ویدیو های آموزش رایگان حسابداری مالیاتی سطح دانش خود را در این حوزه افزایش دهند.

دوره آموزش سازمان امور مالیاتی با مدرک معتبر

از آنجا که آموزشگاه مالیات آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ‌ای مشغول به کار است و بعد از گذراندن کامل دوره حسابداری بازار کار همه دانش ‌پذیری می‌ توانند دو نوع مدرک معتبر حسابداری قابل ارائه به شرکت‌ ها و سازمان‌ های مختلف را دریافت کنند و مدرک این دوره تحت عنوان حسابداری مالیاتی به شما ارائه می‌ شود همچنین یکی از بزرگترین مزیت‌ های شرکت در دوره حسابداری مالیاتی فنی حرفه ‌ای دریافت مدرک بین ‌المللی از مدرک قابل ترجمه بوده و شما می‌ توانید از مزایای آن برای مهاجرت نیز استفاده نمایید.

در دوره‌ های آموزشی سازمان امور مالیاتی چه مباحثی را یاد می گیریم؟

شما در دوره های آموزشی سازمان امور مالیاتی با سرفصل های تخصصی زیر آشنا می شوید، پس اش مطالعه بخش زیر، می توانید سوالات خود را با مراجعه به وب سایت آموزشگاه آریا تهران و با توجه به سیستم چت آنلاین موجود در این وب سایت، از کارشناسان بخش حسابداری این مجموعه بپرسید.

ثبت نام در نظام مالیاتی:

در این بخش ماهیت و مفهوم مالیات، اشخاص مشمول مالیات، انواع مالیات (مالیات مستقیم و غیر مستقیم)، وظایف مودیان در قبال وزارت امور اقتصادی و دارایی و سایر اشخاص طرف حساب، اختیارات و وظایف مراجع مالیاتی بررسی می شود. همچنین شما با تشکیل پرونده اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین دریافت کد اقتصادی آشنا خواهید شد.

بررسی مالیات های تکلیفی:

در این بخش، مواد قانونی مربوط به مالیات های تکلیفی، نحوه پرداخت مالیات های تکلیفی، اصول ارائه مدارک به اشخاص ذینفع، نحوه ثبت در دفاتر، مدارک مورد تایید پرداخت مالیات، جرایم عدم پرداخت حق تمبر و غیره بررسی می گردد. همچنین با مطابقت مدارک پرداخت مالیات با دفاتر، تعیین مغایرت های احتمالی بین مالیات مکسوره و مالیات پرداختی، تنظیم لیست مالیات های تکلیفی پرداخت شده از طرف واحد های اقتصادی، پیگیری پرداخت مالیات های مکسوره توسط کسر کنندگان مالیات آشنا می شوید.

محاسبه مالیات حقوق:

در این قسمت، حقوق ناخالص، حقوق مشمول مالیات، معافیت های مالیاتی حقوق، جرائم مالیات حقوق بررسی می گردد. شما در این بخش با محاسبه و پرداخت مالیات حقوق، تنظیم و کنترل لیست حقوق، کنترل لیست حقوق و دستمزد از نظر صحت محاسبه مالیات و ارسال لیست حقوق بصورت آنلاین آشنا می شوید.

ثبت و کنترل دفاتر قانونی:

در این بخش آئین نامه تحریر دفاتر، انواع ثبت دفاتر، الزامات ارائه گزارشات میان دوره ای به سازمان امور مالیاتی بررسی خواهد شد. همچنین با پلمپ و اخذ دفاتر قانونی، تحریر دفاتر قانونی نیز آشنا می شوید.

محاسبه هزینه های موجه، قابل قبول و استهلاک:

در این بخش هزینه های موجه و قابل قبول مالیات طبق آخرین تغییرات، هزینه استهلاک و مبانی اندازه گیری آن، روش محاسبه استهلاک و جدول نرخ های محاسبه آن بررسی خواهد شد. همچنین با محاسبه استهلاک دارایی های موجود در انبار، محاسبه استهلاک دارایی های ثابت مشهود و نامشهود و اعمال تغییرات اساسی ( اورهال) آشنا خواهید شد.

  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده
  • اصلاح و ارسال فهرست معاملات فصلی
  • محاسبه مالیات و تنظیم اظهارنامه مالیاتی
  • آشنایی با دفاع مالیاتی

مزایای شرکت در دوره‌های آموزش سازمان امور مالیاتی

هماونطور که می ‌دانید هر روز تعداد شرکت ‌هایی که ثبت می‌ شوند افزایش یافته و در ابتدای مطلب هم گفته شد که با توجه به قوانین مالیاتی جدید هر یک از این شرکت‌ ها علاوه بر یک حسابدار معمولی به یک حسابدار مالیاتی خبره و حرفه‌ ای نیز نیازمند هستند و با توجه به این نیاز به راحتی می ‌توان نتیجه گرفت که چه تعداد موقعیت شغلی در انتظار متخصصین دوره آموزشی سازمان امور مالیاتی می‌ باشد، و اگر نگاه کوتاهی هم به آمارهای درآمد در ایران بیندازید در حال حاضر رشته حسابداری و شاخه مالیات آن جز پردرآمد ترین رشته ‌های تحصیلی در کشور ما به حساب می‌ آید.

پیشنهاد بررسی: بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران

توجه» جهت شرکت در دوره های تخصصی آموزش سازمان امور مالیاتی و اخذ مدرک معتبر فنی حرفه ای می توانید به وب سایت aryatehran.com مراجعه نمایید و یا این که می توانید با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ – ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۵ الی ۶ تماس حاصل فرمایید.

کدخبر: ۱۷۷۷۰
ارسال نظر