کدخبر: ۱۷۷۶۶

تفاوت اتاق ‌های هتل داریوش کیش

 

اگر به‌دنبال یک هتل لوکس و زیبا در کیش هستید، هتل داریوش که به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره کیش شناخته می‌شود، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این هتل به‌دلیل برخورداری از معماری خاص و امکانات فوق‌العاده، لقب یکی از محبوب‌ترین هتل‌های کیش را به خود اختصاص داده است. هتل داریوش با الهام از معماری تخت ‌جمشید، هنر زیبای ایران باستان را تداعی می‌کند. این هتل شامل اتاق‌های مختلف با امکانات متفاوتی می‌شود. شما می‌توانید با از این موضوع که قیمت‌ هتل‌های پنج ستاره کیش چقدر است و باتوجه به بودجه خود، مناسب‌ترین هتل را برای اقامت برگزینید.

تفاوت اتاق ‌های هتل داریوش کیش

اتاق‌ های هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش در ۳ طبقه بنا شده و ۱۹۰ واحد اقامتی را در خود جای داده است که هر کدام از این اتاق‌ها از نظر اندازه، چشم‌انداز و تعداد نفرات (ظرفیت) متفاوت بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. این اتاق‌ها شامل کابانا دوتخته و سه‌تخته با حمام سانروف، دو تخته استاندارد روبه باغ، دوتخته لوکس روبه دریا، دوتخته لوکس روبه باغ، سوئیت استودیو لوکس و... می‌شوند. مسافران تا سقف ۶ نفر می‌توانند این اتاق‌ها را رزرو نمایند. در نظر داشته باشید که انتخاب نوع اتاق به تعداد مسافر، بودجه و سلیقه شما بستگی دارد.

لیست اتاق‌ های هتل داریوش کیش

با اقامت در هتل داریوش خاطرات بی‌نظیری را برای خود ثبت خواهید کرد. اتاق‌های این هتل با بیش‌ از ۱۰ نوع مختلف و چشم‌اندازهای ساحلی و روبه باغ، پذیرای مسافران زیادی هستند. فهرست اتاق‌های این هتل به شرح زیر است.

۱) اتاق دوتخته کابانا در محوطه باغ (حمام سانروف)

۲) اتاق دوتخته استاندارد روبه باغ

۳) اتاق دوتخته لوکس روبه باغ

۴) اتاق دوتخته استاندارد روبه دریا

۵) سوئیت دونفره استودیو لوکس روبه دریا

۶) اتاق دوتخته لوکس روبه دریا

۷) سوئیت دونفره آتوسا لوکس روبه باغ

۸) سوئیت دونفره آتوسا لوکس روبه دریا

۹) اتاق دوتخته کابانا در محوطه باغ

۱۰) اتاق دوتخته کابانا روبه دریا در محوطه باغ

۱۱) سوئیت رویال لوکس چهارنفره روبه باغ

۱۲) سوئیت رویال لوکس چهارنفره روبه دریا

۱۳) ویلاهای ساحلی

اتاق های کابانای هتل داریوش

از اتاق‌های لوکس هتل داریوش می‌توان به اتاق‌های کابانا اشاره کرد که در نزدیکی ساحل و استخر قرار دارند. این اتاق‌ها اغلب در طبقه اول با منظره روبه باغ و دریا ساخته شده‌اند. اتاق‌های کابانا با متراژ ۴۵ متری خود، به تختخواب‌های لوکس و پارچه‌های مخملی مجهز هستند و در برخی از این اتاق‌ها حمام سانروف تعبیه شده که در هوای گرم و مرطوب کیش سبب گردیده‌اند تا مسافران زیادی به اقامت در این هتل روی آورند. برای اقامت در کابانا‌های هتل داریوش شما می‌توانید چشم‌انداز روبه دریا یا باغ را انتخاب کرده و سفر لذت‌بخشی را برای خود رقم بزنید.

اتاق های کابانای هتل داریوش

سوئیت‌ های هتل داریوش

تمامی سوئیت‌های هتل داریوش، لوکس هستند. متراژ این سوئیت‌ها باتوجه به ظرفیت‌های دونفره و چهارنفره بسیار متناسب بوده و از فضای کافی برخوردار هستند. چشم‌انداز این اتاق‌ها روبه دریا و روبه محوطه باغ بوده که براساس سلیقه خود می‌توانید آن‌ها را رزرو نمایید. برخی از این سوئیت‌ها شامل موارد می‌شوند.

  • سوئیت استودیو یک‌خوابه: متراژ این سوئیت به ۸۰ متر می‌رسد و از یک اتاق نشیمن و یک تخت دبل برخوردار است.
  • سوئیت رویال چهارنفره: این سوئیت شاما یک اتاق نشیمن و دو اتاق خواب می‌شود و متراژی برابر با ۶۵ متر دارد. در اتاق‌های ‌خواب‌ این سوئیت یک تخت دبل و دو تخت سینگل قرار داده‌ شده‌اند.
  • سوئیت آتوسا لوکس: این سوئیت از یک اتاق نشیمن به‌ همراه یک اتاق ‌خواب با تخت دبل برخوردار است و متراژ آن به ۸۰ متر می‌رسد.

اتاق ‌های لوکس هتل داریوش

هتل داریوش کیش شامل اتاق‌های دوتخته با دو نوع لوکس و استاندارد می‌شود که برای تمامی مسافران و گردشگران قابل استفاده هستند. از مهم‌ترین تفاوت‌های میان این دو اتاق می‌توان به متراژ آن‌ها اشاره کرد. اتاق‌های لوکس دوتخته از فضای‌ بیشتری برخوردار بوده و گاهاً متراژ آن‌ها به ۱۸۰ متر می‌رسد؛ اما اتاق‌های استاندارد با متراژ ۲۹ متر، فضای کمتری دارند. از لحاظ چشم‌انداز این دو نوع اتاق هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و هر دو مورد با دو منظره دریا و باغ قابل رزرو هستند.

ویلاهای ساحلی

ویلاهای ساحلی هتل داریوش ترکیبی از زیبایی طبیعت و مدرنیته را به نمایش گذاشته‌اند. این ویلاها چشم‌انداز‌های خیره‌کننده از ساحل و دریا را به مسافران ارائه می‌دهند. تمامی ویلاهای این هتل به اتاق‌‌های خواب‌ راحت، حمام‌های مجهز، آشپزخانه کامل و... تجهیز شده‌اند. ویلاهای ساحلی در طرح‌ها و اندازه‌های مختلفی بنا گردیده و باتوجه به سلیقه‌ خود می‌توانید یک اقامت لوکس و دل‌نشین را در این ویلاها تجربه نمایید. همچنین با اقامت در این ویلاها به ساحل و فضای باز نیز دسترسی راحتی دارید و می‌توانید از آب‌و‌هوای مطبوع اطراف خود لذت ببرید.

قیمت رزرو اتاق ‌های هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش از بهترین‌ هتل‌های این جزیره به‌حساب می‌آید که با رزرو یکی از واحد‌های آن، تجربه یک سفر لذت‌بخش را خواهید داشت. اتاق‌های این هتل به‌دلیل وجود عوامل متعدد از قیمت ثابتی برخوردار نیستند؛ اما به‌طور کلی تاریخ سفر، نوع اتاق، ظرفیت، مدت زمان رزرو و خدمات دریافتی در تعیین قیمت رزرو این اتاق‌ها تاثیرگذار هستند. شما می‌توانید باتوجه به بودجه و تعداد نفراتی که با یکدیگر به سفر می‌روید، مناسب‌ترین اتاق را انتخاب نمایید.

قیمت رزرو اتاق های هتل داریوش کیش

سخن پایانی

هتل داریوش در مقایسه با دیگر هتل‌های جزیره کیش، لوکس‌تر و لاکچری‌تر بوده و اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل از لحاظ زیبایی به بهترین نحو طراحی شده‌اند. برای اقامت در این اتاق‌ها می‌توانید منظره روبه دریاروبه روبه محوطه باغ را اتتخاب نمایید. با اقامت در لوکس‌ترین اتاق‌های هتل داریوش کیش به جاذبه‌های گردشگری کیش دسترسی راحت‌تری داشته و یک سفر دلپذیر را تجربه خواهید کرد.

کدخبر: ۱۷۷۶۶
ارسال نظر