کدخبر: ۱۶۶۶۱

معرفی ۱۰ بروکر برتر فارکس برای معامله‌گران ایرانی

برای ورود به دنیای فارکس و فعالیت در آن اولین اقدامی که باید انجام دهید انتخاب بروکر است. طبیعتاً شما برای انجام معاملات خودتان به بستری امن و استاندارد نیاز دارید. به همین دلیل نمی‌توانید هر بروکری را در فارکس انتخاب کنید و به آن اعتماد نمایید. ضمناً باید این محدودیت را درک کنید که بسیاری از بروکرهای فارکس به ایرانیان خدمات نمی‌دهند و آنها را تحریم نموده‌اند. بر همین اساس شما باید در میان بروکرهای معتبری که خدمات خود را برای ایرانیان مسدود نکرده‌اند بهترین بروکر فارکس را انتخاب نمایید. برخی از معتبرترین بروکرهای بین‌المللی که به ایرانیان خدمات می‌دهند را خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

بروکر برتر فارکس

بروکر آلپاری

یکی از جذاب‌ترین و معتبرترین بروکرهای فارکس، بروکر آلپاری است. این بروکر از ۲۶ سال پیش در روسیه فعالیت خود را آغاز کرده و به عنوان یکی از باسابقه‌ترین صرافی‌هایی شناخته می‌شود که به ایرانیان خدمات می‌دهد. با وجود اینکه برخی شعبه‌های اصلی این بروکر در آمریکا و نیوزلند ورشکست شده‌اند اما دفتر مرکزی آن در روسیه با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد. در این بروکر می‌توانید از انواع حساب‌های کاربری استفاده کنید و به حدود ۵ دارایی CFD دسترسی خواهید داشت.

بروکر آمارکتس

دومین بروکر برتر فارکس برای ایرانیان بروکر آمارکتس است. این بروکر از سال ۲۰۰۷ میلادی فعالیت خود را آغاز کرده و دفتر مرکزی آن در مونتنگرو می‌باشد. البته این بروکر در کشورهای اطراف ایران چندین نمایندگی دارد و برای ارتباط مستقیم با آن احتمالاً مشکلی نخواهید داشت. یکی از ویژگی‌های جذاب آمارکتس آن است که دارایی‌های مشتریان را در حساب‌های جدا از حساب عملیاتی ذخیره می‌کند. به این ترتیب امکان دزدی دارایی مشتریان برای سارقان به شدت سخت خواهد شد.

بروکر لایت فایننس

لایت فارکس یکی از معروف‌ترین بروکرهای بین‌المللی می‌باشد که ارائه خدمات برای ایرانیان را امکان‌پذیر نموده است. البته وب سایت اینترنتی آن برای ایرانیان با نام لایت فایننس شناخته می‌شود. اگر می‌خواهید بروکری را انتخاب نمایید که برای افتتاح حساب سرمایه کمتری درخواست کند، باید سراغ بروکر لایت فایننس بروید. حداقل سرمایه برای افتتاح حساب در این بروکر یک دلار است. این بروکر به وسیله یکی از معتبرترین نهادهای بین‌المللی یعنی CySEC رگوله شده و کاملاً قابل اعتماد است. امکان استفاده از حساب اسلامی را در این صرافی خواهید داشت.

بروکر اوربکس

اگر دنبال بروکری هستید که دفتر مرکزی آن در خاورمیانه باشد باید سراغ بروکر اوربکس بروید. این کارگزاری از سال ۲۰۱۰ تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در کشور کویت قرار دارد. البته برای فعالیت در این بروکر حداقل باید ۵۰ دلار سرمایه داشته باشید و به این هم فکر کنید که حداکثر لوریج آن 500 :1 می‌باشد. همانند لایت فایننس این بروکر هم به وسیلهCySEC رگوله شده و کاملاً قابل اعتماد است. در اوربکس شما این فرصت را دارید که با چهار حساب معاملاتی در بازار حاضر شوید و از امکانات مختلف بهره ببرید.

بروکر ویندزور

بروکر ویندوزور از لحاظ سابقه هم سطح آلپاری است و ۲۶ سال از عمر آن می‌گذرد. این بروکر به وسیله نهادهای مالی قبرس رگوله شده که البته رگولاتوری آن ایرانیان را تحت پوشش قرار نمی‌دهد. افرادی که در ویندزور حساب کاربری افتتاح کنند، امکان بهره بردن از پلتفرم‌های متاتریدر ۴ را خواهند داشت. البته فعلاً امکان استفاده از پلتفرم متاتریدر ۵ در این بروکر فراهم نشده است. بروکر ویندزور برای جذب مخاطبان بیشتر تصمیم گرفته به کاربران جدید ۳۰ دلار بونوس هدیه دهد. این هدیه برای شروع تریدری شما می‌تواند جذاب باشد. البته شما فقط می‌توانید سود حاصل از آن را برای خودتان بردارید و نمی‌توانید به اصل پول دست بزنید.

بروکر Hycm

یکی دیگر از گزینه‌هایی که می‌توانید برای ورود به فارکس روی آن فکر کنید، بروکر Hycm است. این بروکر سابقه ۴۰ ساله دارد و از نظر اعتبار در میان بروکرهایی که معرفی کردیم قوی‌تر است. جالب است بدانید که دفتر مرکزی آن در کشور انگلستان قرار دارد اما هیچگونه مشکلی بابت خدمات رسانی به ایرانیان ندارد. این بروکر جذاب از حساب‌های شما در پلتفرم متاتریدر ۴ و ۵ پشتیبانی به عمل می‌آورد. امکان واریز و برداشت به صورت ریالی در بروکر Hycm برای کاربران فراهم شده است.

بروکر آرون گروپس

اگر دنبال بروکری معتبر و جوان هستید بروکر آرون گروپس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای فعالیت در این بروکر فقط کافی است یک دلار داشته باشید. این بروکر زیر نظر قوانین جزایر مارشال فعالیت می‌کند و از این نظر رگوله شده است. در بروکر آرون گروپس می‌توانید از ۴ حساب معاملاتی استفاده کنید. هر کدام از آنها شرایط متفاوتی پیش روی معامله‌گران می‌گذارند و به همین دلیل قبل از انتخاب حساب خودتان حتماً باید تحقیقات کافی داشته باشید.

بروکر فیبو گروپ

فیبو گروپ یکی دیگر از بروکرهایی است که برای فعالیت در فارکس می‌توانید سراغ آن بروید. این بروکر سابقه درخشانی در فارکس داشته و در حدود ۲۶ سال است که به ایرانیان خدمات می‌دهد. در هر کجای دنیا که باشید می‌توانید به نمایندگی‌های فیبو گروپ دسترسی پیدا کنید چرا که این صرافی در کشورهای مختلف مثل آلمان، چین و اتریش نمایندگی دارد. برای فعالیت در فیبو گروپ حداقل باید ۵۰ دلار سرمایه داشته باشید. امکان استفاده از حساب سنتی در این بروکر فراهم شده و شما می‌توانید با فقط یک دلار کار خودتان را در فارکس از طریق آن آغاز نمایید.

بروکر اپوفایننس

اپوفایننس نام جدید بروکر اپوفارکس است که در سال ۲۰۲۰ تاسیس شده و دارای ۴ نوع حساب معاملاتی متفاوت می‌باشد. یکی از ویژگی‌های جذاب بروکر اپوفایننس روش‌های متفاوتی است که برای برداشت از حساب پیشنهاد می‌کند. شما می‌توانید هم به صورت ریالی برداشت داشته باشید و هم سراغ پرفکت مانی بروید. البته یکی از مشکلات این بروکر حداقل سرمایه‌ای است که برای فعالیت در آن نیاز دارید. اگر بخواهید با اپو فایننس در فارکس حضور پیدا کنید چاره‌ای جز این ندارید که حداقل ۱۰۰ دلار سرمایه تامین نمایید.

بروکر ارانته

با وجود آنکه بروکر ارانته عمر زیادی ندارد اما به عنوان یکی از کارگزاری‌های محبوب ایرانیان شناخته می‌شود. این بروکر از سال ۲۰۲۰ خدمات خود را برای ایرانیان فعال کرده و تا به حال توانسته بیش از ۳۰ هزار تریدر ایرانی را به سمت خود جذب کند. در این کارگزاری امکان استفاده از پشتیبانی فارسی را دارید و می‌توانید حساب اسلامی افتتاح نمایید. از دیگر ویژگی‌های ارانته می‌توانیم به امکان واریز و برداشت ریالی آسان در آن اشاره نماییم.

 

برچسب ها : بروکر,فارکس

کدخبر: ۱۶۶۶۱
ارسال نظر