کدخبر: ۱۶۳۹۹

بهترین اساتید زیست کنکور

بهترین اساتید زیست کنکور

کنکور بزرگترین و مهم ترین آزمون سراسری کشور می باشد که سرنوشت هر شخصی را تعیین می کند. هر دانش آموز با توجه به رشته خود باید آمادگی لازم را برای کنکور سراسری کسب کند.

هر رشته دارای دروس عمومی و تخصصی مشخص می باشد. که تمام دروس برای موفقیت در کنکور سراسری نقش دارند. اما در هر رشته بعضی دروس، با توجه به ضریب از اهمیت بالاتری برخوردار هستند.

زیست شناسی مهم ترین درس رشته تجربی می باشد که دارای ضریب 12 در کنکور سراسری است.

سوالات کنکور تجربی در 3 دفترچه سوال مطرح می شوند که دفترچه اول دارای 45 سوال زیست با 45 دقیقه فرصت پاسخگویی می باشد.

درس زیست یک درس مفهومی و حفظی است که بسیاری از دانش آموزان و داوطلبین کنکور جهت مطالعه آن با مشکل روبرو هستند. زیرا از روش مطالعه اصولی آگاهی ندارد و از طرفی نیز از تدریس بهترین اساتید محروم هستند.

موسسه کلاسینو با برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین، بهترین تدریس ها را در اختیار دانش آموزان گذاشته است. دانش آموزان از سرتاسر کشور می توانند در بهترین کلاس های آموزشی شرکت کنند.

زیست کلاسینو

موسسه کلاسینو برای درس مهمی مثل زیست شناسی از بهترین و با تجربه ترین اساتید زیست شناسی کشور دعوت نموده تا زیست را به صورت آنلاین برای دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی تدریس کنند.

کلاسینو برای درس زیست شناسی دوره ها مختلفی از جمله : دوره جامع مرداد، دوره نوبان، نکته و تست، جاست تست، آمادگی امتحان نهایی، کلاس شب امتحان و همایش جمع بندی برگزار می کند.

تمام این دوره زیر نظر برترین اساتید زیست کشور برگزار می شوند.

اساتید زیست کلاسینو شامل : استاد محمد عمارلو، استاد آریا بام رفیع، استاد محمد همدانی، استاد پارسا جهانی و استاد مهشید حقیقت هستند.

کلاس های آنلاین زیست

استاد محمد عمارلو

استاد محمد عمارلو با تجربه ترین استاد زیست شناسی کشور که جزوه زیست استاد دارای طرفداران زیادی در بین دانش آموزان می باشد. ایشان رتبه 14 کنکور سراسری و فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه تهران می باشند.

استاد عمارلو مولف کتاب های زیست خط فکری انتشارات نشر دریافت و مدرس آموزشگاه های کنکور هدف تهران، قلم سفید اسفهان و مطهری کرمان بوده اند.

ایشان در حال حاضر مدرس زیست دهم، یازدهم، دوازدهم و کنکور در موسسه کلاسینو می باشند.

زیست دهم و یازدهم استاد عمارلو

از آنجایی که برای دانش آموزان دهم و یازدهم امتحان نهایی بسیار مهم می باشد پس هدف دکتر عمارلو در کلاس زیست دهم و یازدهم کلاسینو آموزش مبحثی، مفهومی و تشریحی است. اما این بدین معنا نیست که از تدریس تستی غافل شده باشند بلکه بعد از تدریس هر مبحث به طرح و حل تست می پردازند و دانش آموزان را از همان پایه برای کنکور آماده می کنند.

زیست دوازدهم و کنکور استاد عمارلو

زیست دوازدهم کلاسینو با تدریس دکتر محمد عمارلو ویژه دانش آموزان دوازدهمی، متقاضیان ترمیم معدل و داوطلبین کنکور می باشد. کلاس زیست دوازدهم استاد عمارلو از مرداد ماه شروع و به مرور و جمع بندی زیست دهم و یازدهم پرداخته می شود. سپس به آموزش و تست زنی زیست دوازدهم انجام خواهد شد. در این کلاس استاد عمارلو آموزش مبحثی زیست سه سال را انجام می دهند.

استاد محمد همدانی

استاد محمد همدانی بیش از 17 سال تجربه تدریس زمین شناسی و زیست شناسی را دارند. مدارک تحصیلی ایشان شامل:کارشناسی زیست شناسی سلولی مولکولی و میکروبیولوژی، کارشناسی ارشد ژنتیک، کارشناسی ارشد روانشناسی و دکترای مدیریت هستند.

استاد همدانی طراح آزمون های خیلی سبز و تخته سیاه و مولف انتشارات خیلی سبز، راه اندیشه و ماه و مهر می باشند.

در حال حاضر استاد محمد همدانی مدرس زیست و زمین شناسی دهم، یازدهم، دوازدهم و کنکور کلاسینو می باشد.

زیست دهم و یازدهم استاد همدانی

استاد همدانی از جمله اساتید زیست دهم و یازدهم هستند که مباحث را به صورت پایه ای تدریس و دانش آموزان را به بهترین شکل ممکن برای امتحانات نهایی و کنکور آماده می کنند. تدریس استاد همدانی است به گونه ای است که دانش آموزان را از هر گونه کلاس و تدریس دیگری بی نیاز می کند.

زیست دوازدهم و کنکور استاد همدانی

در دوره جامع مرداد زیست کلاسینو در مرحله اول به مرور و جمع بندی زیست دهم و یازدهم می پردازند و سپس به تدریس زیست دوازدهم به صورت مبحثی و مفهومی می پردازند. دوره جامع مرداد زیست کلاسینو ویژه دانش آموزان دوازدهم، ترمیم معدلی و کنکوری می باشد.

استاد آریا بام رفیع

دکتر آریا بام رفیع دانش آموخته مدرسه سمپاد و فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه البرز می باشند. استاد بام رفیع مدرس آکادمی امروز و کلاسینو نیز هستند. استاد بام رفیع مولف کتاب زیست دوازدهم قلمچی، کتاب زیست شناسی قیاس، کتاب شبیه ساز جمع بندی کنکور های 6 سال اخیر کاگو می باشند.

در سال های اخیر کلاس های آنلاین استاد بام رفیع در کلاسینو بسیار مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفته است. آنچه که کلاس های استاد بام رفیع را از دیگر اساتید زیست کشور متمایز کرده است، استفاده از روش های نوین تدریس می باشد. ایشان با به کارگیری و تحلیل نمودارها، اشکال و جداول زیست را به زبانی ساده و مفهومی برای دانش آموزان تدریس می کند.

استاد بام رفیع در حال حاضر مدرس زیست دهم و یازدهم در دوره مرداد کلاسینو می باشند.

استاد پارسا جهانی

پارسا جهانی دانش آموخته سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) و فارغ التحصیل دکتری حرفه‌ای دامپزشکی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات می باشند. دکتر پارسا جهانی از اساتید فعال در حوزه آموزش و تدریس هستند. ایشان مسئول درس و طراح سوالات زیست شناسی آزمون های انتشارات خیلی سبز، طراح سوالات آزمون های قلمچی و طراح سوالات آزمون مدارس برتر می باشند.

استاد پارسا جهانی مدرس زیست دهم، نهم و هشتم هستند. همچنین ایشان برگزار کننده کارگاه های ژنتیک ویژه دانش آموزان متوسطه اول می باشد که در این کارگاه مباحثی از جمله: تاریخچه ژنتیک، ژنتیک مولکولی، ساختار DNA وRNA، بیان ژن و عوامل تنظیم آن، چرخه سلولی و ... را تدریس می شود.

استاد محمدرضا اعتباری

استاد محمدرضا اعتباری فارغ‌ التحصیل مرکز آموزشی علامه حلی تهران و کارشناسی مهندسی عمران دانشگاه آزاد قزوین می باشند. استاد اعتباری در حال حاضر مدرس علوم هفتم هستند. ایشان مسئول پژوهشی مرکز علامه حلی 2 و 3 تهران و معاون پژوهشی مجتمع آموزشی دکتر هشترودی تهران بوده اند.

از تالیفات استاد اعتباری می توان به کتاب کمک آموزشی مهر و ماه ششم و هفتم و سوالات علوم تجربی آزمون‌های سراسری گاج پایه پنجم، ششم و هفتم اشاره کرد.

اساتید زیست کلاسینو

دوره جامع زیست مرداد کلاسینو

کلاسینو با برگزاری دوره های جامع مرداد، از تابستان تدریس دروس را انتخاب می کند.

این دوره های برای دانش آموزان در تمامی پایه های تحصیلی به منظور آموزش، مرور و جمع بندی می باشند. دوره جامع زیست مرداد کلاسینو از 30 تیر ماه آغاز و تا آخر اسفند این کلاس ها وجود دارد. تعداد جلسات زیست تابستان کلاسینو با توجه به پایه تحصیلی متفاوت می باشد اما میانگین تعداد جلسات بین 30 الی 50 جلسه است.

جلسات کلاسینو به صورت آنلاین برگزار ولی 24 ساعت پس از پایان هر جلسه، به صورت آفلاین روی پنل کاربری کلاسینو بارگذاری می شود. و دانش آموزان تا پایان یک سال تحصیلی به کلاس ها و آموزش ها دسترسی کامل دارند.

یکی از ویژگی های مثبت کلاس های کلاسینو به عنوان یک مجموعه آنلاین آموزشی برگزاری آزمون در ابتدای هر جلسه است. دانش آموزان در ابتدای هر جلسه باید در آزمون طراحی شده شرکت کنند. همچنین تکلیف خواسته شده جلسه قبل را بارگذاری تا بتوانند در کلاس جدید حضور پیدا نمایند.

آنچه که یک دانش آموزان کنکوری برای به دست آوردن درصد بالا درس زیست شناسی نیاز دارد را می تواند در کلاس های زیست کلاسینو به دست آورد.
شماره تماس جهت ثبت نام در کلاس زیست 02191307075

کدخبر: ۱۶۳۹۹
ارسال نظر