کدخبر: ۱۶۳۵۲

عوارض لیزر بیکینی در طب سنتی

عوارض لیزر بیکینی در طب سنتی

 

لیزر بیکینی در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته اما بسیاری از آن ها از عوارض این لیزر در طب سنتی ناآگاهند. در این مقاله قصد داریم شما را با عوارض لیزر بیکینی در طب سنتی آشنا کنیم. لازم به ذکر است اگر لیزر موهای زائد زیر نظر پزشک متخصص و با دستگاه های پیشرفته انجام شود کمترین عارضه ای در فرد ایجاد نمیشود. جهت دریافت خدمات لیزر مو زائد با بهترین دستگاه ها و زیر نظر پزشکان متخصص میتوانید با همکاران ما در در کلینیک زیبایی ندای سلامت با شماره های 02188503986 و 02188503893 تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

یکی از سوالات پرتکرار کاربران در مورد حکم شرعی لیزر بیکینی از دیدگاه مراجع میباشد. اگر این سوال در ذهن شما هم شکل گرفته میتوانید با مراجعه به صفحه حکم لیزر بیکینی از نظر خامنه ای اطلاعات لازم را در این حوزه به دست آورید.

عوارض لیزر بیکینی در طب سنتی

در دنیای امروز که بشر روز به روز به پیشرفت های شگرفی دست پیدا میکند لیزر موهای زاید یکی از موضوعاتی است که در ایران مورد بحث افراد بسیاری قرار گرفته است. امروزه افراد زیادی برای حذف موهای زاید خود از روش لیزر استفاده میکنند اما در شرایط ویژه ای این لیزر ها برای فرد دارای عوارضی هستند که در این بخش میخواهیم شما را با عوارض لیزر بیکینی در طب سنتی از دیدگاه بزرگان این حوزه آشنا کنیم.

از دیدگاه طب سنتی در صورتی که افراد برای رفع موهای زایدی که علل هورمونی دارند و با اختلال تخمک گذاری و قاعدگی رو به رو هستند از لیزر درمانی استفاده میکنند توصیه میشود ابتدا برای رفع علل پر مویی خود اقدام کنند زیرا لیزر نمیتواند علت را رفع کند.

بنا بر گفته بزرگان طب سنتی تا زمانی که فرد اختلالات هورمونی خود را برای رفع پرمویی و ازدیاد موی زاید رفع نکند با انجام لیزر باز هم این موهای زاید رشد میکنند و حتی ممکن است رشد آن ها بیشتر از قبل شود.

اگر نمیدانید لیزر بیکینی شامل چه بخش هایی از بدن میشود حتما مقاله لیزر بیکینی شامل کجا است را مطالعه کنید.

  • قرمزی، درد و التهاب از عوارض لیزر بیکینی در طب سنتی

از شایع ترین عوارض لیزر موهای زاید قرمزی، درد و التهاب میباشد. درمان موی زاید با استفاده از لیزر باعث تخریب فولیکول ها و پیاز مو میشود که این امر منجر به ایجاد واکنش هایی مانند قرمزی و التهاب در پوست میگردد. این واکنش‌ها معمولاً به صورت موقت میباشند و در زمان کوتاهی پس از لیزر علائم کاهش میابند.

بخش هایی از پوست که مورد درمان با لیزر قرار میگیرند معمولاً ظاهری شبیه پوستی که تازه‌ واکسن زده یا اپیلاسیون شده است به خود میگیرند. معمولا از داروهای بیحسی موضعی برای کاهش این واکنش های پوستی استفاده میگردد. البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که قرمزی و التهاب از جمله طبیعی ترین عارضه های لیزر در طب سنتی میباشد که با استفاده از کمپرس سرد قابل کنترل هستند و به سرعت بهبود میابند.

  • پوسته پوسته شدن از عوارض لیزر بیکینی در طب سنتی

یکی از عوارض جانبی ممکن در لیزر حذف موهای زائد، پدیده پوسته پوسته شدن میباشد. این پوسته پوسته شدن به خودی خود بدون خطر بوده و خطرناک نیست. این عارضه به ندرت در افراد رخ میدهد و معمولاً به‌عنوان یک عارضه ضعیف در میان مردم شناخته میشود.

پوسته پوسته شدن ممکن است در نهایت منجر به خشکی و حساسیت پوست گردد و در نتیجه احتمال ایجاد زخم یا اسکار پوستی در افراد افزایش یابد. با مراقبت های مناسب مانند استفاده از کرم های مرطوب کننده میتوان از حساسیت و خشکی بیشتر پوست جلوگیری کرد.

  • زخم از عوارض لیزر بیکینی در طب سنتی

ایجاد زخم بعد از لیزر مو زاید به عنوان یک عارضه نادر شناخته میشود که این عارضه به دلیل انجام لیزر توسط فرد غیر حرفه ای بروز پیدا میکند. در صورتی که مرکز تخصصی را برای این کار انتخاب نکرده باشید و از دستگاه های نامرغوب برای این کار استفاده کنند شما شاهد بروز اسکار و زخم در ناحیه لیزر شده خواهید بود. کلینیک زیبایی ندای سلامت یکی از بهترین مراکز لیزر در تهران میباشد که با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و به کارگیری به روزترین تکنیک ها آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است. شما میتوانید برای دریافت خدمات لیزر موهای زاید خود با همکاران ما تماس بگیرید و تخصصی ترین خدمات را دریافت کنید.

  • تغییر رنگ پوست از عوارض لیزر بیکینی در طب سنتی

پس از انجام لیزر برای حذف موهای زائد، ممکن است تغییراتی در رنگ پوست رخ دهد که به عنوان یک عارضه جانبی برای لیزر بیکینی در طب سنتی محسوب میگردد. این تغییرات ممکن است ناشی از واکنش پوست به درمان باشد و منجر به روشن تر یا تیره تر شدن پوست شود که این مورد بستگی به ویژگی های پوستی افراد دارد. افرادی که پوستشان روشن تر است، احتمال تغییر به سمت تیره تر شدن رنگ پوست را دارند در حالی که افراد با پوست تیره تر ممکن است تغییراتی به سمت روشن تر شدن پوست تجربه کنند.

  • افزایش ضخامت مو کرکی از عوارض لیزر بیکینی در طب سنتی

لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن، به طور کلی برای موهای تیره و ضخیم بهتر واکنش نشان میدهد و نتایج مطلوب تری را به همراه دارد. با این حال باید به این نکته توجه داشت که لیزر نمیتواند موهای ظریف یا به اصطلاح کرکی را به صورت کامل و دائمی حذف نماید. علاوه بر این استفاده از لیزر برای موهای سفید و کرکی ممکن است تاثیرات مختلفی داشته باشد و ممکن است منجر به ضخیم تر شدن موها شود. بنابراین به افرادی که میخواهند موهای کرکی و نازک خود را حذف کنند توصیه میشود با پزشک یا متخصص لیزر مشورت کنند تا بهترین روش ها و مشاوره های لازم را دریافت کنند.

عوارض لیزر بیکینی در بارداری در طب سنتی

استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد بیکینی در دوران بارداری توصیه نمیشود زیرا تاکنون هیچ مطالعه ای در خصوص ایمنی استفاده از لیزر برای رفع موزاید در دوران بارداری انجام نشده است. علاوه بر این معمولا موهای زائدی که در دوران بارداری رشد میکنند خود به خود کاهش میابند و استفاده از لیزر در این موارد ضروری نیست. بهتر است برای سلامت کامل خود و جنین در این دوره منتظر پایان بارداری باشید یا از روش های جایگزین مانند موم و تیغ اصلاح استفاده نمایید.

پیشنهاد برررسی: در کنار لیزری بیکینی حتما خدمات تزریق ژل به واژن را بررسی کنید. این کار در مجموعه ندای سلامت با لیست ژل های مورد تایید وزارت بهداشت انجام می شود.

روش های پیشگیری از عوارض لیزر بیکینی در طب سنتی

برای آن که کمتر درگیر عوارض لیزر بیکینی در طب سنتی شوید بهترین کار این است که این خدمات را از مراکز تخصصی لیزر دریافت کنید. در مراکز تخصصی همچون کلینیک ندای سلامت از بهترین دستگاه ها برای رفع موهای زاید استفاده میشود و در عین حال خدمات توسط برترین و متخصص ترین پزشکان ارائه میشود. به این ترتیب شما میتوانید اطمینان داشته باشید که خدمات تخصصی به شما ارائه میشود و در اثر تشخیص نامناسب درگیر عوارض نمیشوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه و شرایط لیزر موهای زاید میتوانید با همکاران ما در ندای سلامت تماس بگیرید.

جایگزین لیزر در طب سنتی

بسیاری از مردم طرفدار لیزر موهای زاید نیستند و قصد دارند از روش های جایگزین لیزر در طب سنتی برای این منظور بهره ببرند. در واقع شما میتوانید در دوران بارداری و شیردهی و یا برای جلوگیری از درگیری با عوارض لیزر از جایگزین لیزر در طب سنتی بهره ببرید. از روش های جایگزین لیزر در طب سنتی میتوان به استفاده از پودر و اسپری موبر، شیو، بند انداختن و اپیلاسیون اشاره کرد.

دقت داشته باشید در صورتی که بخواهید رفع موهای زائد با روش های طب سنتی با کاهش رشد مو زائد همراه باشد میتوانید از چای نعناع، رازیانه، ترکیب سیب زمینی و عدس، خمیردندان و عسل و لیمو برای ناحیه مورد نظر استفاده کنید.

در این مقاله تلاش کردیم شما را با عوارض لیزر بیکینی در طب سنتی آشنا کنیم و شما متوجه شدید که اگر این کار را در مرکز تخصصی همچون کلینیک ندای سلامت انجام دهید درگیر هیچ عارضه ای نمیشوید و از بهترین دستگاه ها و تکنیک ها برای رفع موهای زائد شما استفاده میشود. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر جهت دریافت این خدمات از طریق شماره های 02188503986 و 02188503893 با همکاران ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کدخبر: ۱۶۳۵۲
ارسال نظر