کدخبر: ۱۶۳۵۱

استعلام جریمه ماشین با پیامک و تلفن گویا

استعلام خلافی با استفاده از پیامک و تلفن گویا، یکی از روش‌هایی است که به مردم این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به ایستادن در صف‌های طولانی، خلافی خودرو خود را پیگیری کنند. این روش سریع و آسانی است که به‌واسطه آن می‌توان به سرعت و بدون هیچ مشکلی اطلاعات لازم را دریافت کرد. با فرستادن یک پیامک یا تماس تلفنی، می‌توانید به سادگی مشخصات خودرو و شماره پلاک آن را ارسال کرده و اطلاعات خلافی مرتبط با آن را دریافت کنید. این روش به‌ویژه برای افرادی که وقت کمی دارند و نمی‌توانند وقت خود را صرف ایستادن در صف‌های طولانی کنند، بسیار مفید و کارآمد است.

D:\salambank\کالنسر\خلافی.png

استعلام خلافی با تلفن گویا

برای استعلام خلافی روش‌های مختلفی وجود دارد، اما یکی از ساده ترین روش استعلام خلافی خودرو، تلفن گویا است. استفاده از خدمات اینترنت به منظور استعلام خلافی خودرو برای کسانی که تلفن هوشمند ندارند یا اینترنتشان تمام شده است، ممکن است چالش‌هایی را به وجود آورد. به منظور سهولت در این فرایند، سامانه‌ای برای ارائه خدمات تلفنی ایجاد شده است که از آن می‌توان بهره برد.

D:\salambank\کالنسر\تماس گرفتن با تلفن گویا 02188288888.png

با تماس گرفتن با تلفن گویا 02188288888 و اعلام اطلاعات مربوط به خودرو، می‌توانید تمامی خلافی‌های ثبت شده برای آن را به دست آورید. پس با شماره فوق تماس بگیرید. پس از شماره‌گیری گزینه ۱ را بزنید تا به بخش صدور گواهینامه، کارت ماشین و خلافی خودرو وصل شوید. در مرحله بعدی گزینه ۱ را برای خلافی خودرو شماره‌گیری کنید؛ سپس با اتصال به اپراتور، شمارۀ پلاک ماشین را بدهید تا میزان خلافی خودرو به شما اعلام شود.

همچنین ممکن است پس از تماس، با دریافت پیامکی حاوی جزئیات خلافی‌ها روبرو شوید. این روش نه تنها ساده و آسان است، بلکه هزینه‌ای نیز برای استفاده از آن وجود دارد که به راحتی قابل پرداخت است.

بنابراین، استعلام خلافی خودرو با تلفن گویا بصورت خلاصه، به شرح زیر است:

  • با تماس با شماره 02188288888 و اعلام اطلاعات مربوط به خودرو، می‌توان تمامی خلافی‌ها را به دست آورد.
  • پس از شماره‌گیری گزینه ۱ را بزنید تا به بخش صدور گواهینامه، کارت ماشین و خلافی خودرو وصل شوید.
  • در مرحله بعدی گزینه ۱ را برای خلافی خودرو شماره‌گیری کنید و با اتصال به اپراتور، شماره پلاک ماشین را بدهید تا میزان خلافی خودرو اعلام شود.
  • ممکن است پس از تماس، پیامکی حاوی جزئیات خلافی‌ها دریافت شود.
  • این روش هزینه‌ دارد، اما ناچیز و آسان است.

D:\salambank\کالنسر\شماره پیامکی گرفتن خلافی خودرو.png

شماره پیامکی گرفتن خلافی خودرو

با استفاده از سامانه پیامکی، شما می‌توانید به راحتی و به صورت آفلاین خلافی خودروی خود را استعلام بگیرید. این روش علاوه بر صرفه‌جویی در وقت شما، نیازی به داشتن اینترنت فعال ندارد و می‌توانید از هر جایی و در هر زمانی از این سامانه استفاده کنید.

برای استعلام خلافی خودرو با پیامک، امکان دسترسی آسان و سریع به اطلاعات مربوط به خلافی‌های ماشین فراهم شده است. با داشتن کارت ماشین و گوشی تلفن همراه، می‌توانید با ارسال کد VIN هفده رقمی خودرو به شماره پیامک مشخص، جزئیات خلافی‌ها و مبلغ هر یک را دریافت کنید. این روش ساده و مؤثر، به شما کمک می‌کند تا به راحتی از وضعیت مالی خود در جاده‌ها مطلع شوید و اقدامات لازم را برای پرداخت خلافی‌ها انجام دهید. با هزینه اندکی که برای ارسال پیامک الزامی است، می‌توانید بدون هیچ تأخیری اطلاعات موردنیاز خود را دریافت کنید و از این طریق از نقض قوانین جلوگیری کنید.

ویژگی‌های استعلام خلافی خودرو با سامانه پیامکی

  • استفاده آفلاین و بدون نیاز به اینترنت
  • دسترسی آسان و سریع به اطلاعات خلافی‌های خودرو
  • دریافت جزئیات خلافی‌ها و مبلغ هر یک
  • اطلاع رسانی سریع و اقدامات لازم برای پرداخت خلافی‌ها
  • هزینه اندک برای ارسال پیامک

D:\salambank\کالنسر\رعایت چه نکاتی برای گرفتن خلافی خودرو الزامی است؟.png

رعایت چه نکاتی برای گرفتن خلافی خودرو الزامی است؟

در ایران، مهلت پرداخت خلافی‌های خودرو 60 روز است، اما برای جلوگیری از هرگونه مشکل و افزایش هزینه‌ها، به شما پیشنهاد می‌شود که هر ماه از خلافی‌های ماشینتان استعلام بگیرید. اگر یک خلافی را پرداخت کردید، به یاد داشته باشید که این اطلاعات بین سه تا هفت روز از سامانه راهور حذف خواهد شد؛ بنابراین بهتر است همواره اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید تا مشکلاتی را در آینده تجربه نکنید.

برای عوض کردن پلاک و پیگیری مشکل توقیف شدن ماشین، باید به مراکز مربوطه مراجعه کنید. اگر خودروی شما به دلیل عدم پرداخت خلافی‌ها توقیف شده است، می‌توانید به صورت حضوری به مراکز پلیس +10 مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. در این امور، مهم است که با داشتن اسناد و مدارک لازم، به‌ صورت دقیق به انجام این مراحل بپردازید.

جمع‌بندی

استعلام خلافی خودرو با استفاده از پیامک و تلفن گویا، یکی از راه‌های سریع و آسان برای اطلاع‌رسانی به رانندگان درباره خلافی‌های خودروهاست. با این روش، به جای مراجعه حضوری به دفاتر پلیس یا سایت‌های اینترنتی، می‌توانید با ارسال یک پیامک یا تماس تلفنی به سامانه مربوطه، اطلاعات مربوط به خلافی‌های خودروتان را دریافت کنید. این امکان به رانندگان کمک می‌کند تا به سرعت و با دقت اطلاعات مربوط به خلافی‌های خودروی خود را به دست آورند و از پرداخت جریمه‌های احتمالی جلوگیری کنند.

کدخبر: ۱۶۳۵۱
ارسال نظر