کدخبر: ۱۳۶۶۵

معرفی بهترین عطر های مردانه و زنانه برند ورساچه

ورساچه ایتالیایی، یک فعال مد حرفه ای است که توسط Gianni Versace تاسیس شد. آغاز فعالیت های این برند معتبر، با ارائه انواع لباس های زنانه و مردانه انجام شد و رفته رفته گستردگی محصولات این برند افزایش یافت.

ورساچه ایتالیایی، یک فعال مد حرفه ای است که توسط Gianni Versace تاسیس شد. آغاز فعالیت های این برند معتبر، با ارائه انواع لباس های زنانه و مردانه انجام شد و رفته رفته گستردگی محصولات این برند افزایش یافت. این روزها ورساچه یک تولیدکننده حرفه ای در حوزه عطر و ادکلن است و بهترین محصولات مردانه و زنانه را عرضه می کند. شاهکارهای بی نظیر عطر و ادکلن در خانه عطرسازی ورساچه زیر نظر برترین عطرسازان ایتالیایی خلق شدند و بر شهرت جهانی این برند افزودند. در این بخش با برخی از بهترین عطرهای مردانه و زنانه برند ورساچه ایتالیایی آشنا می شویم.

Versace Eros Pour Homme

شاید عطر اروس ورساچه یکی از محبوب ترین روایح این برند محبوب باشد. Versace Eros Pour Homme یک عطر مردانه برای استفاده در فصل های مختلف سال است و رایحه معتدلی دارد. عطر و بوی سرد و گرم آن ترکیبی از روایح جنگلی با نت های میوه ای و مرکباتی است. این روایح سرد و گرم خاطرات بی نظیری را برای مصرف کننده تداعی می کنند. ادکلن ورساچه مورد پسند برخی از محبوب ترین مدل ها و بازیگران هالیوودی بوده است.

در بخش های اولیه این عطر حال و هوای لیمویی و نعنایی Versace Eros Pour Homme فضا را در بر می گیرد. هر چه به قسمت های میانی آن نزدیک می شوید روایح گل دار آن بیشتر آغاز می شوند. در این قسمت نت های گل شمعدانی خودنمایی می کنند.

ورساچه کریستال نویر مشکی

ادکلن ورساچه کریستال نویر یک انتخاب ویژه برای خانم های سخت پسند است. روایح گل فام این عطر محبوب، مهمترین بخش لایه های بویایی آن را تشکیل می دهند. عطر و بوی شرقی، گرم و گل فام ورساچه کریستال نویر زیبایی خاصی به تلفین بویایی این عطر می بخشد. در میان نت های آن روایح ادویه ای و فلفلی نیز به مشام می رسند که جذابیت آن را چند برابر خواهند کرد.

ورساچه برایت کریستال صورتی

این ادکلن ورساچه، رایحه ای خنک و بهاری را در فضا منتشر می کند. تم گل فام و میوه ای آن توانسته توجه بسیاری از خانم های شیک پوش را به خود جلب کند. روحیه شاداب و بانشاط ورساچه برایت کریستال از بسته بندی و بطری زیبای آن مشخص می شود. عطر و بوی انار، گل های صدتومانی، مشک و کهربا و چوب ماهون در بخش های مختلف این عطر خودنمایی می کند.

ورساچه پور فمه دیلن بلو

ادکلن ورساچه دیلن بلو یکی دیگر از شاهکارهای این برند ایتالیایی است که در بسته بندی فاخر برای مصرف خانم ها ارائه می شود. بسته بندی طلایی و آبی رنگ دیلن بلو ظاهری فاخر برای این عطر به وجود آورده است. رایحه گرم آن برای استفاده در روزهای سرد زمستانی و پاییزی بهترین انتخاب خواهد بود. عطر و بوی انگور سیاه فرنگی، گل شبدر، سیب و گیاه شیسو در بخش هایی از این عطر خودنمایی می کند.

ورساچه او فرش مردانه

یک انتخاب ناب برای آقایان شیک پوش و جذاب! ورساچه او فرش مردانه همه سلیقه ها را از خود راضی نگه می دارد. با پوشیدن این عطر معتدل و تابستانی، احساسی از سرخوشی، خنکی و... شما را احاطه می کند. این محصول برای استفاده روزانه بهترین انتخاب خواهد بود. روایح معتدل آن همواره شما را سر حال می آورند. ترکیبات دلنشین لیمو و ترنج در کنار عطر و بوی فلفل و سدر جذابیت خارق العاده ای در ورساچه او فرش به وجود می آورند.

ورساچه پورهوم عود نویر

عطر مردانه عود نویر برند ورساچه در بازارهای خرید و فروش ادکلن جنجال به پا کرد! این ادکلن ورساچه با بسته بندی قهوه ای با تم طلایی، در میان عطرهای لوکس این برند دسته بندی می شود. روایح چرمی، ادویه ای و چوبی این عطر، ترکیبی لوکس و فوق العاده به وجود آورده اند. ورساچه پورهوم عود نویر با پخش بو و ماندگاری فوق العاده مورد استفاده قرار می گیرد و توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است.

VERSACE EROS POUR FEMME

رنگ طلایی فاخر VERSACE EROS POUR FEMME، مهمترین ویژگی این ادکلن ورساچه محسوب می شود. رایحه خنک و شیرین این عطر یک انتخاب ناب برای خانم های شیک پوش است. اگر به روایح گل فام و مشکی علاقه دارید، این محصول بهترین انتخاب برای شما به شمار می رود. این محصول در دسته محصولات خنک ورساچه قرار می گیرد و طرفداران بی شماری در این حوزه دارد.

ترکیب شکوفه های لیمو، گل های صدتومانی، ترنج و انار در بخش های مختلف این عطر جذابیت بی نظیری در لایه های بویایی اروس پور فم به وجود آورده است.

پور فمه دیلن پرپل

یکی از عطرهای اختصاصی برند ایتالیایی ورساچه، پور فمه دیلن پرپل نام دارد که یک انتخاب ویژه برای خانم های سخت پسند است. بسته بندی بنفش و زیبای این عطر، نشان دهنده رایحه باوقار درونی آن است که هر خانمی را مجذوب خود می کند. این محصول درخشش و ظرافت خانم ها را منعکس می کند و شادی و طراوت را به شما هدیه می دهد. در نت های آن ترکیبات درخشان پرتقالی در کنار عطر و بوی فریزیا به مشام می رسند. رایحه آن هم برای خانم های لطیف و احساساتی خلق شده است.

ورساچه یلو دیاموند

یک محصول خاص از برند ورساچه که با طبعی خنک و رایحه ای گل دار و میوه ای طراحی شده است؛ ورساچه یلو دیاموند برای استفاده در فصل های گرم ارائه شده و عطر و بوی جذاب و منحصر به فردی دارد. این ادکلن ورساچه عطر و بویی شیرین و میوه ای را در فضا می پراکند و برای استفاده در میهمانی های شبانه یک انتخاب ویژه به شمار می رود.

جمع بندی

در این بخش در خصوص برخی از محبوب ترین انواع ادکلن ورساچه گفت و گو کردیم. روایح معرفی شده، زیر نظر برترین عطاران جهانی در برند ایتالیایی ورساچه طراحی شده اند و طرفداران بی شماری در سر تا سر جهان دارند. شما می توانید عطرهای اصل و اورجینال ورساچه را از فروشگاه معتبر عطر 19 خریداری کنید.

کدخبر: ۱۳۶۶۵
ارسال نظر