کدخبر: ۱۲۳۵۳

معرفی جامع زیرمجموعه‌های قطار سفیر

برخلاف تصور رایج، قطار سفیر یک قطار واحد نیست، بلکه مجموعه‌ای از قطارهای متنوع با امکانات و خدمات گوناگون است. این شرکت حمل‌ونقل ریلی با ارائه طیف وسیعی از قطارها در مسیرهای مختلف، انتخابی ایده‌آل برای سفر به اقصی‌نقاط کشور را برای شما فراهم می‌کند. مجموعه سفیر شامل قطارهای مختلفی با ویژگی‌ها و قیمت‌های متنوع است؛ از قطارهای لوکس و مجهز تا قطارهای ساده و اقتصادی؛ سفیر برای هر سلیقه و بودجه‌ای، گزینه‌ای مناسب ارائه می‌دهد. در ادامه، شما را بیشتر با آن‌ها آشنا خواهیم کرد. تا پایان همراه ما باشید.

قطار سفیر

شرکت‌های زیرمجموعه قطار سفیر

سفیر ریل آسیا که به‌اشتباه قطار سفیر نامیده می‌شود، مجموعه‌ای متشکل از چندین شرکت قطار مسافربری است که با ارائه خدمات متنوع، سفری آسوده و خاطره‌انگیز را برای مسافران به‌ارمغان می‌آورند. سفیر ریل آسیا با بیش از 300 قطار در ناوگان خود، طیف وسیعی از قطارها با امکانات و قیمت‌های متنوع را برای شما ارائه می‌دهد؛ از قطارهای لوکس و مجهز تا قطارهای ساده و اقتصادی. سفیر ریل آسیا برای هر سلیقه و بودجه‌ای، گزینه‌ای مناسب ارائه می‌دهد.

شرکت نورالرضا اصفهان

شرکت نورالرضا اصفهان با ارائه خدمات در مسیرهای پرتردد و محبوب کشور مانند تهران-مشهد، تهران-اصفهان، تهران-شیراز و ...، خدمات متنوعی را به مسافران خود ارائه می‌دهد. این قطارها که جزو شرکت قطار سفیر محسوب می‌شوند، به امکانات رفاهی مناسب مانند رستوران، بوفه، سیستم صوتی و تصویری، پریز برق و ... مجهز شده‌اند. با‌توجه‌به محبوبیت بالای قطارهای نورالرضا، معمولا ظرفیت بلیط‌های آن در ایام تعطیلات تکمیل می‌شود؛ به‌همین‌دلیل، می‌توانید چند هفته جلوتر قطار و با پیش فروش بلیط قطار، با خیال آسوده برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید. قطارهای نورالرضا شامل دو قطار نور ویژه و نور VIP هستند که از‌نظر امکانات و قیمت بلیط با یکدیگر تفاوت دارند.

شرکت وانیا ریل

قطارهای وانیا ریل، مجموعه‌ای از قطارهای چهار‌ستاره با امکانات رفاهی مناسب هستند که در مسیرهای مختلف از‌جمله تهران به مشهد و بالعکس به مسافران خدمات ارائه می‌کنند. این قطارها مجهز به رستوران، بوفه، سیستم صوتی و تصویری، پریز برق و سایر امکانات رفاهی هستند تا سفری آسوده را برای مسافران رقم بزنند. وانیا ریل با ارائه خدمات باکیفیت و قیمت مناسب، به یکی از گزینه‌های محبوب برای سفرهای ریلی تبدیل شده است.

شرکت مهتاب سیر جم

شرکت مهتاب سیر جم که زیر نظر قطار سفیر فعالیت می‌کند، با ارائه قطارهای چهار‌ستاره در مسیرهای مختلف از‌جمله تهران به مشهد و بالعکس، به مسافران خدماتی باکیفیت و با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. این قطارها مجهز به امکانات رفاهی مناسبی هستند که سفر را برای شما لذت‌بخش خواهند کرد. از‌جمله این امکانات می‌توان به بوفه، رستوران، سیستم صوتی و تصویری و پریز برق اشاره کرد. علاوه‌بر مسیر تهران به مشهد، شرکت مهتاب سیر جم در مسیرهای دیگری مانند تهران به یزد، تهران به شیراز و ... نیز خدمات‌رسانی می‌کند.

شرکت ریل سیر کوثر

شرکت ریل سیر کوثر با ارائه قطارهای چهار‌ستاره در مسیرهای مختلف از‌جمله تهران به مشهد و بالعکس، تجربه‌ای دلچسب از سفر با قطار را برای شما به‌ارمغان می‌آورد. این قطارها مجهز به امکانات رفاهی کامل مانند رستوران، بوفه، سیستم صوتی و تصویری و پریز برق همراه هستند. این قطارها در مسیرهای دیگری نظیر تهران به یزد و تهران به شیراز نیز فعالیت می‌کنند.

شرکت جوپار

شرکت جوپار با ارائه قطارهای چهار‌ستاره در مسیرهای مختلفی از‌جمله تهران به مشهد و بالعکس، تهران به یزد، تهران به شیراز و ...، به مسافران خدماتی باکیفیت و با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. قطارهای این شرکت نیز زیرمجموعه قطار سفیر بوده و از‌نظر امکانات رفاهی تکمیل هستند. قطارهای شرکت جوپار، رستوران، بوفه، پریز برق و سیستم‌های صوتی و تصویری را در اختیار مسافران‌شان قرار می‌دهند.

شرکت رعد تبریز

شرکت رعد تبریز، دارای قطارهای چهار‌ستاره‌ای است که در مسیر تبریز به مشهد فعالیت می‌کنند. قطارهای این شرکت با امکانات مناسبی نظیر بوفه و رستوران، سیستم صوتی، سیستم تصویری و پریز برق، انتخابی ایده‌آل با قیمتی مناسب برای سفر به مشهد مقدس هستند. کوچک‌ترین قطار این شرکت، سهند نام دارد که در مسیر تهران به تبریز تردد می‌کند.

شرکت هستیا

شرکت هستیا با ارائه قطارهای چهار‌ستاره در مسیرهای مختلف از‌جمله تهران به مشهد و بالعکس، به مسافران خدمات باکیفیت ارائه می‌دهد. تنوع در انتخاب کوپه‌های ۴ و ۶تخته، خدمات پذیرایی باکیفیت و پرسنل مجرب، از‌جمله مزایای سفر با قطارهای این شرکت هستند.

شرکت راه‌آهن شرقی بنیاد

قطارهای چهار‌ستاره شرکت راه‌آهن شرقی بنیاد نیز در مسیرهای مختلفی از‌جمله تهران به مشهد و بالعکس، مسافران و زائران را بین این شهرها جابه‌جا می‌کنند. سیستم تهویه مطبوع، روشنایی و سرمایش و گرمایش مناسب و امکان حمل بار و چمدان، از‌جمله امکانات این قطارها هستند. قطارهای این شرکت در‌حال‌حاضر قادر به جابه‌جایی ۲ میلیون مسافر هستند. آغاز فعالیت این مجموعه به سال ۱۳۷۱ بازمی‌گردد.

شرکت ریل ترابر سبا

یکی دیگر از زیرمجموعه‌های قطار سفیر، شرکت ریل ترابر سبا است که با قطارهای چهار‌ستاره در مسیرهای تهران، مشهد، اهواز، یزد و اصفهان فعالیت می‌کند. قطارهای نگین ویژه و نگین اتوبوسی، از‌جمله قدرتمندترین قطارهای ناوگان ریلی کشور هستند که این شرکت ارائه می‌کند. همچنین قطار غدیر این شرکت نیز نخستین قطار تندروی کوپه‌ای ایران است که از سال ۱۳۸۸ تاکنون فعالیت می‌کند.

قطار سفیر ۳

خرید آسان بلیط قطار با فلای تودی

سایت فلای تودی امکان خرید بلیط قطار را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به‌راحتی و در کمترین زمان، بلیط قطار موردنظر خود را رزرو کنید. تنوع کاملی از قطارهای موجود در مسیرهای مختلف ریلی کشور در فلای تودی ارائه می‌شود که می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط آن‌ها، بهترین گزینه را از‌نظر قیمت، زمان حرکت و امکانات انتخاب کنید؛ علاوه‌بر‌این، سایت فلای تودی پیش فروش بلیط قطار را نیز در دسترس شما قرار داده است. با پیش فروش قطار می‌توانید ۳۰ روز زودتر از زمان سفرتان، بلیط قطار موردنظر خود را رزرو کرده و بدون دغدغه آماده سفر شوید؛ اما در کنار خرید بلیط یا پیش فروش قطار، شما می‌توانید از خدمات رزرو اقامتگاه سایت فلای تودی نیز بهره‌مند شوید و از میان انبوهی از هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، ویلاها یا سوییت‌ها، گزینه مناسب با بودجه، نیاز و سلیقه خود را برای تکمیل سفری دلچسب رزرو کنید.

کدخبر: ۱۲۳۵۳
ارسال نظر