کدخبر: ۱۱۸۷۷

بهترین مدل تابلوی سردر مغازه، برای جلب توجه مشتری کدام است؟

یکی از مهمترین راهکارها برای بهتر دیده شدن، درآمد بالاتر و جذب بیشتر مشتری، انتخاب و نصب بهترین مدل تابلو برای سردر مغازه و یا فروشگاه شما است. تابلوهایی چون: چلنیوم، ال ای دی، فریم لس و غیره از بهترین و چشم نوازترین تابلوهای فروشگاهی محسوب می‌شوند.

برای آگاهی و انتخاب دقیق یک تابلو مغازه از شما دعوت می‌کنیم تا در ادامه مطلب ما را همراهی نمایید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که در کوتاهترین زمان، کلیه اطلاعات مربوط به انواع تابلوهای فروشگاهی را کسب کرده و انتخاب راحت‌تری را برای خود رقم بزنید.

ساخت تابلو چلنیوم سردر مغازه

5 مدل از برترین و جذاب ترین تابلوهای سردر مغازه

امروزه وجود یک تابلوی سردر مغازه، نقش بسزایی در جلب مشتری و عابر پیاده دارد. هرچه تابلو به نسبت کسب و کار شما، جذاب‌تر و متفاوت‌تر باشد؛ افراد بیشتری را به سمت مغازه و یا کسب و کارتان جلب می‌کند.

از این رو به شرح و معرفی جدیدترین و برترین تابلوهای سردر مغازه در 5 مدل می‌پردازیم تا یک سرمایه‌گذاری آگاهانه به‌همراه جلب مشتری بیشتر برای کسب و کار خود داشته باشد.

1. تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم، یک تابلو کاملا مقرون به صرفه اما با تبلیغاتی گسترده است. chalenume را می‌توان درخشان‌ترین و مدرن‌ترین تابلو تبلیغاتی در میان انواع تابلوهای سردر مغازه‌ها دانست.

این تابلو محبوب در انواع مختلف به شرح زیر ساخته و عرضه می‌شود.

  • تابلو چلنیوم ساده
  • تابلو چلنیوم طلایی
  • تابلو چلنیوم کریستالی
  • تابلو چلنیوم ستاره‌ای
  • تابلو چلنیوم دوبل
  • تابلو چلنیوم لترمکس

تابلو چلنیوم chalenum درواقع تشکیل شده از حروف و اشکالی است که از جنس چلنیوم ساخته شده‌اند؛ و لبه آلومینیومی آن‌ها اغلب نقره‌ای و طلایی است.

لایه رویی این تابلوها از جنس پلکسی گلاس است؛ که در زیر آن از نور smd و لایه پلاستیکی فشرده به نام PVC استفاده شده است.

دلیل جذابیت بالای این تابلوها به دلیل بازتاب نور در روز و نور متوسط و زیبای smdدر شب است.

از تفاوت‌های اصلی تابلو چلنیوم با سایر تابلوها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. لایه محافظ مختص هر حروف، که از ورود گرد و غبار جلوگیری کرده و باعث می‌شود تا حروف در تابلو همیشه درخشان به نظر برسند.
  2. این تابلو قادر است که نور داخل حروف را به شکل‌های زیبایی چون: ستاره، مثلث، دایره، الماس و کریستال نمایش دهد.
  3. حروف به‌کار رفته در تابلو چلنیوم به‌صورت جداگانه شکل داده شده و توسط متخصص نصب می‌گردد.

تابلو چلنیوم به دلیل متریال آلومینیوم خود از وزن پایین و ماندگاری بالایی برخوردار است؛ که باتوجه به کلیه مطالب گفته شده، این تابلو را می‌توان یک تابلو ایده‌آل و جذاب برای سردر مغازه به شمار آورد.

2. تابلو ال ای دی

دومین و برجسته‌ترین تابلو سردر مغازه، تابلو ال ای دی است. تابلو LED یک تابلو کاملا منعطف بوده که قابل برنامه ریزی است و مقاومت بالایی در برابر باد، باران، گرد و غبار و حرارت دارد.

ساخت تابلو ال ای دی روان

این تابلو برخلاف تمام تابلوهای تبلیغاتی، حجم وسیعی از اطلاعات را به نمایش می‌گذارد و در دو نوع زیر ساخته و ارائه می‌شود.

  1. تابلو ال ای دی روان: (تمام تصاویر و نوشته‌ها به‌صورت متحرک یا انمیشن روان نمایش داده می‌شوند و انتخاب‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهند.)
  2. تابلو ال ای ثابت (برای نمایش بهتر تابلو حتی از فواصل دور استفاده شده و همانطور که از نامش پیداست، متن یا تصویر به‌صورت ثابت نمایش داده می‌شود.)

از سویی این تابلوهای جذاب و خیره کننده که به دلیل نمایش حجم بالای اطلاعات، نیازی به هزینه نصب و ... ندارند از لحاظ رنگ نیز به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند.

  1. تابلو LED تک رنگ
  2. تابلو LED سه رنگ
  3. تابلو LED تمام رنگ

تابلو ال ای دی علاوه بر مقاومت بالا، از لحاظ مصرف انرژی و هزینه نصب و نگهداری نیز بسیار مقرون به صرفه بوده که همین عوامل این تابلو رو به یک انتخاب برتر برای سردر مغازه تبدیل کرده است.

3. تابلو فریم لس

تابلو لایت باکس پارچه‌ای یا همان تابلو فریم لس، نوع دیگری از تابلوهای پرطرفدار و محبوب است.

این تابلو با وجود عوامل زیر تبدیل به یکی از بهترین تابلوهای تبلیغاتی شده است.

سفارش و ساخت تابلو پزشکی

  • کیفیت چاپ بالا
  • نصب آسان
  • قابلیت نصب به‌صورت ایستاده، آویز و دیواری
  • وزن سبک
  • عدم محدودیت در سایز و ابعاد
  • مصرف بهینه انرژی به دلیل استفاده از نور smd
  • بدون نیاز به آموزش برای تعویض پارچه

تابلو فریم لس در مواردی چون: داروخانه‌ها، نمایش منو در رستوران‌ها، تابلوهای راهنما در موزه، گالری و نمایشگاه‌های عکاسی، استندهای فروشگاهی و معرفی محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

4. تابلو فلکسی

یکی از مهمترین توانایی‌های تابلو فلکسی وجود تابش نور از پشت به حروف و اشکال است؛ این قابلیت سبب بهتر و برجسته دیده شدن تابلو می‌شود.

تابلو فلکسی در انواع زیر ساخته و نصب می‌شود.

  1. تابلو فلکسی فیس: این مدل تابلو متشکل از دو عدد فریم است؛ که مهتابی در فریم زیرین و بر روی ورق گالوانیزه تعبیه شده است و در فریم رویی نیز پارچه، قرار می‌گیرد.
  2. تابلوی تک فریم: این تابلو از یک فریم تشکیل شده که روی پارچه قرار گرفته و نوردهی آن نیز از طریق پروژکتور تامین می‌شود.

5. تابلو نئون

تابلو نئون در تابلوسازی‌ غالبا بر پایه سه نوع متریال پلاستیک، فلکسی و شیشه‌ای ساخته می‌شود. این نوع تابلوها که نوعی تابلوی الکترونیکی به شمار می‌روند؛ در ساخت آن از لامپ‌های تخلیه در گاز که به‌صورت لوله‌های باریک هستند، استفاده می‌شود.

سفارش تابلو نئون سردر مغازه (Neon Light Signage) یک گزینه عالی برای جلب توجه مشتری محسوب می‌شود؛ که دلیل اصلی آن انعطاف بالا برای شکل‌دهی آسان این نوع تابلوها است.

تابلو neon به دلیل مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، عمر بالا، نصب و شکل‌دهی آسان و همینطور قیمت عالی می‌تواند بهترین انتخاب برای تابلو سردر مغازه و جذب مشتری باشد.

چه عواملی کمک می‌کنند تا تابلو مغازه به چشم مشتری جذاب باشد؟

آگاهی از انواع تابلوهای تبلیغاتی مناسب با کسب و کار، ماندگاری و درخشش تابلو، طراحی و جای‌گذاری آیتم‌های روی تابلو، محل قرار گیری تابلو، رنگ، نور پردازی، ارائه اطلاعات کافی از کسب و کار و ... از جمله عوامل مهم در سفارش تابلو مغازه هستند که کمک می‌کنند تا تابلو بیشتر و بهتر به دید مشتری بیاید.

انتخاب بهترین تابلوی کسب و کار برای جذب بیشتر مشتریان

در این مطلب سعی کردیم انواع تابلو تبلیغاتی مانند: تابلو چلنیوم، ال ای دی، فریم لس، فلکسی و نئون را که از لحاظ درخشش و جذابیت مشتریان بیشتری را به خود جلب می‌کنند را برای شما شرح دهیم.

تابلوهای فوق به دلیل استفاده از نور پردازی دقیق، طراحی و رنگ مناسب در کنار دوام و ماندگاری بالا می‌توانند یک سرمایه‌گذاری حرفه‌ای و مادام‌العمر برای کسب و کار شما محسوب شوند.

اگر به تازگی شرکت و یا فروشگاه خود را تاسیس کرده‌اید و یا قصد تعویض تابلو سردر مغازه خود را دارید؛ به شما پیشنهاد می‌دهیم حتما علاوه بر شناخت تابلوها و نیاز سنجی کسب و کار خود، به یک تابلوسازی معتبر نیز مراجعه نمایید.

 

کدخبر: ۱۱۸۷۷
ارسال نظر