کدخبر: ۱۰۳۶۷

نکاتی مهم هنگام خرید اپل آیدی

اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که از محصولات اپل از جمله iPhone، iPad، MacBook، iPod و غیره استفاده می کنید، باید Apple ID بخرید.

نکاتی مهم هنگام خرید اپل آیدی

Apple ID مهمترین بخش دستگاه شما است و دسترسی به برنامه ها و سایر برنامه ها را فراهم می کند. به دلیل محدودیت های موجود، اکثر کاربران ایرانی برای ساخت اپل آیدی مشکل دارند و بلافاصله به سراغ خرید اپل آیدی می روند. مشکلاتی که هنگام خرید اپل آیدی ممکن است ایجاد شود بسیار کمتر از مشکلات ایجاد اپل آیدی است. در این فرآیند می توانید اپل آیدی مورد نیاز خود را در عرض چند دقیقه به راحتی دریافت کنید اما ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید.

هنگام خرید اپل آیدی به نکات زیر توجه کنید!

به طور کلی، اکثر کاربران هنگام خرید Apple ID با مشکلات زیادی مواجه می شوند. همچنین به دلیل وجود تحریم ها و محدودیت های اعمال شده برای کاربران ایرانی، بسیاری از کاربران در هنگام خرید اپل آیدی با سوالاتی مواجه می شوند که پاسخ آن ها را نمی دانند. از آنجایی که Apple ID به طور کامل به تلفن شما، iMac یا MacBook متصل است، نکات مهمی وجود دارد که باید هنگام خرید اپل آیدی در نظر داشته باشید. دانستن و پیروی از این نکات می تواند تأثیر بسیار مهمی بر نحوه استفاده از آنها و آینده سیستم شما داشته باشد. پیشنهاد ما خرید اپل آیدی آمریکا اصل از فروشگاه پرمی شاپ است. در ادامه به نکات مهم هنگام خرید اپل آیدی می پردازیم.

از یک فروشگاه معتبر Apple ID بخرید!

با گسترش استفاده از Apple ID و افزایش کاربرانی که از محصولات اپل استفاده می کنند، تعداد ارائه دهندگان Apple ID نیز افزایش یافته است. برخی از فروشگاه هایی که Apple ID ارائه می دهند از اطلاعات کاربران خود سوء استفاده می کنند. به همین دلیل، بهتر است در اولین قدم اپل آیدی خود را از فروشگاه معتبری مانند پرمی شاپ تهیه کنید تا آینده دستگاه و اپل آیدی خود را تضمین کنید. پرمی شاپ می تواند اپل آیدی های معتبر از همه کشورها ایجاد کند و اپل آیدی های معتبر را در عرض چند دقیقه در اختیار کاربران خود قرار دهد.

از Apple ID تایید شده استفاده کنید!

استفاده از Apple ID تایید شده بسیار مهم است. اگر Apple ID خود را با ایمیل مورد نظر خود خریداری کرده اید، باید فرآیندی به نام تأیید یا تأیید Apple ID را انجام دهید. شناسه های اپل ارائه شده توسط ارائه دهندگان مورد اعتماد مانند AreaPi تأیید شده اند و کاربران نیازی به انجام مجدد این کار ندارند. با این حال، اگر Apple ID خریداری شده تأیید نشده باشد، باید ایمیل ارسال شده توسط اپل را باز کنید و روی Verify Now کلیک کنید. در روش جدید پیاده سازی شده، اپل کدی را برای شما ارسال می کند که باید آن را در ساخت اپل آیدی از طریق ایمیلی که دریافت کرده اید وارد کنید.

اپل آیدی

با ایمیل شخصی خود یک Apple ID بخرید!

درست است که خرید اپل آیدی با ایمیل شخصی کمی گران است، اما پرداخت چنین مبلغی برای حفظ امنیت حساب و اطلاعات شخصی شما پارامتر کوچکی است. برخی از ارائه دهندگان به چندین کاربر یک Apple ID واحد ارائه می دهند. بنابراین، توصیه می شود تاریخ ساخت و حافظه استفاده شده در iCloud را بررسی کرده و از ایمیل شخصی خود یک Apple ID خریداری کنید. آریاپی به عنوان معتبرترین ارائه دهنده خدمات ساخت اپل آیدی، اپل آیدی شما را در کمتر از 10 دقیقه از ایمیل شخصی که ارائه می دهید، ایجاد و به شما تحویل می دهد. با خرید اپل آیدی از این طریق می توانید ریسک خرید اپل آیدی را به حداقل برسانید.

از کارت Apple ID استفاده نکنید!

یک نکته مهم که باید به آن توجه کنید عدم استفاده از کارت Apple ID است. کارت‌های اپل آیدی به دلیل قیمت پایین‌شان طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند، اما آنها نمی‌دانند که اگر از کارت اپل آیدی استفاده کنید، دسترسی کاربران به اطلاعات حساب کاربری شما آسان‌تر می‌شود. احتمال دزدیده شدن حساب‌ها افزایش می‌یابد. همچنین، فروشندگانی که Apple ID کارت می‌فروشند، یک سرور ایمیل اختصاصی را برای مدت زمان مشخصی خریداری می‌کنند و از آن ایمیل برای ایجاد اپل آیدی‌های مختلف استفاده می‌کنند.

در صورت فراموش کردن رمز عبور Apple ID خود چگونه آن را بازیابی کنم؟

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام رمز عبور حساب خود را فراموش کرده و رمز حساب خود را بازیابی کنید یا رمز عبور جدیدی را برای حساب خود با شماره تلفن یا ایمیل خود تنظیم کنید. به همین دلیل، این احتمال وجود دارد که فراموش کنید رمز عبور خود را یادداشت کنید و مدتی پس از خرید اپل آیدی آن را نگه ندارید. اگر با این مشکل مواجه شدید، جای نگرانی نیست. زیرا روزانه بسیاری از کاربران با این مشکل مواجه می شوند و قدم های کمی برای بازیابی اپل آیدی خود بر می دارند. اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید، باید دوباره آن را بازیابی کنید. برای بازیابی رمز عبور، به application.apple.com بروید و روی دکمه Forgot Apple ID یا Password کلیک کنید. همچنین برای بازیابی رمز عبور از ایمیل، در صورتی که ایمیل خود را به درستی وارد کرده باشید، لینک بازنشانی رمز عبور برای شما ارسال می شود، روی آن کلیک کرده و به صفحه جدیدی برای تغییر رمز عبور هدایت می شوید. اگر ایمیل متعلق به شما نیست و برای شخص دیگری است، باید به همان شخص بروید و پیوند را از آن شخص دریافت کنید.

اپل آیدی

اگر شخصی به Apple ID شخص دیگری وارد شود چه می شود؟

گاهی اوقات افراد Apple ID کاربر دیگری را وارد می کنند و در نتیجه برای کاربر مشکل ایجاد می کنند. اگر شخصی وارد Apple ID شما شود و اطلاعات ناقص را وارد کند، Apple ID شما به طور خودکار مسدود می شود.

 

کدخبر: ۱۰۳۶۷
ارسال نظر