کدخبر: ۵۵۴۲

تعداد شهدای دانش‌آموز انفجارهای کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تعدادشهدای دانش‌آموز انفجارهای تروریستی کرمان را اعلام کرد.

تعداد شهدای دانش‌آموز انفجارهای کرمان

به گزارش پایگاه خبری 24، رضا رضایی امروز، شنبه «۲۳ دی ماه» اظهار کرد: در پی حمله تروریستی روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه به گلزار شهدای کرمان  ۲۶ دانش‌آموز کرمانی به شهادت رسیدند.

او بیان کرد: تعداد شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه گلزار شهدای کرمان، ۹۴ نفر اعلام شده است که ۲۶ نفر از این شهدا، دانش‌آموز هستند؛ از این تعداد ۱۲ نفر، دختر و ۱۴ نفر، پسر بودند.

رضایی گفت: از مجموع شهدای حادثه کرمان دو نفر از شهرستان نرماشیر، دو نفر از شهرستان زرند و ۲۲ نفر از شهرستان کرمان و مدارس آموزش و پرورش نواحی یک و دوی کرمان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: از ۲۶ نفر شهدای استان کرمان، یک نوآموز پیش دبستانی، یک دانش‌آموز با نیازهای ویژه، ۱۳ دانش آموز دوره ابتدایی، پنج نفر هنرجوی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و شش نفر نیز دانش‌آموز مدارس متوسطه دوره اول و دوم نظری هستند.

او  گفت: در این حادثه تروریستی سید میثم حسینی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان نیز به شهادت رسید و اعضای بدن این شهید بزرگوار به بیماران نیازمند اهدا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: شهیده فائزه رحیمی، دانشجو معلمورودی ۱۴۰۰ رشته امور تربیتی دانشگاه فرهنگیان پردیس نسیبه تهران، نیز یکی از شهدای حادثه تروریستی کرمان بود.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۵۵۴۲
ارسال نظر