کدخبر: ۱۹۴۲۷

چک لیست کامل برای جهزیه | راهنمایی برای خرید وسایل خانه جدید

اگه اول زندگی تون هست، از اولین کارهایی که عروس و یا داماد باید قبل از ورود به منزل خود باید انجام بده، تهیه کردن لوازم مورد نیاز برای شروع زندگی مشترک و همچنین تهیه کردن یک لیست کامل جهزیه عروس می‌باشد.

چک لیست کامل برای جهزیه | راهنمایی برای خرید وسایل خانه جدید

در بازار امروزی، تنوع و حجم بالایی از لوازم برای آشپزخانه و دیگر لوازم منزل وجود دارد که به دلیل تنوع بالای محصولی ممکن است دچار سردرگمی شومی، از همین جهت در این صفحه قصد داریم که یک چک لیست کامل برای جهزیه عروس را تهیه نماییم که می‌تواند کمک شایانی نماید دو تا خانواده تصمیم بگیرند که عروس و داماد، چه وسایلی را برای منزل خود تهیه نمایند، همچنین می توانند با مراجعه به این لیست طی زمان کوتاهی آنجه را که برای منزل نیاز دارند را خریداری کنند. در ادامه قرار است به این موضوع بپردازیم که خرید چه محصولی برای دکوراسیون منزل می‌تواند بهترین انتخاب برای منزل شما باشد.

راهنمای کامل و جامع برای تازه عروس ها : صفر تا صد جهزیه

از مهم ترین اقداماتی که باید قبل از خرید جهزیه به آن توجه نماییم، توجه به یک لیست کامل از وسایلی است که برای جهزیه باید به آن توجه داشته باشیم، برای خرید جهزیه در ابتدا باید به مسائل مهمی توجه داشته باشیم که می‌توانیم به موارد زیر اشاره نماییم :

·توجه به میزان بودجه و منابع مالی

·توجه به میزان اندازه و مساحت منزل

در این مقاله در ادامه به مهم ترین وسایلی که از اولویت بیشتری برخوردار می‌باشد خواهیم پرداخت :

 خرید لوازم چوبی و مبلمان جهزیه عروس

معمولاٌ گران ترین و مهم ترین بخش از جهزیه عروس و داماد مربوط به خرید انواع لوازم چوبی و مبلمان می‌باشد، خانم ها همیشه در خرید وسایل چوبی حساسیت بالایی به خرج می دهند و علاقه مند هستند که نسبت به سلیقه ای که دارند مبل و لوازم چوبی را تهیه نمایند، در دنیای امروزی که تنوع محصولی بسیار بالایی وجود دارد همیشه انتخاب دکوراتیو منزل کار سختی است، اما در ادامه به چند نکته مهم باید توجه داشته باشیم که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت :

تعیین رنگ، سبک و مدل لوازم چوبی و مبلمان جهزیه منزل

 

همان طور که اشاره شد، تنوع بسیار گسترده و زیادی امروزه در تعیین رنگ و سبک و مدل لوازم چوبی در بازار وجود دارد که باعث شده است تصمیم گیری و انتخاب را برای کاربران سخت کند، اما اگر از قبل نوع سبک و مدل لوازم چوبی و مبلمان منزل را و همچنین رنگ محصولات چوبی را تعیین نمایید، باعث می‌شود که کار راحتی داشته باشید، اگر بر فرض مثال منزل شما کوچک و نقلی می‌باشد مدل مبل راحتی و اسپرت می‌تواند بهترین انتخاب برای منزل شما باشد، همچنین می توانید از رنگ های روشن استفاده نمایید تا دکوراسیون منزل شما بزرگ تر به نمایش در بیاید.

 

چک لیست کامل وسایل چوبی و مبلمان :

 

  • تشک طبی دو نفره
  • تخت خواب عروس
  • دو عدد پاتختی
  • میز آرایش عروس به همراه آینه قدی
  • مبل تک نفره برای اتاق خواب
  • کمد لباس برای عروس
  • کتابخانه

شما برای خرید انواع محصولاتی چوبی و مبلمان باید به چند نکته اصلی و مهم توجه داشته باشید که شامل کیفیت و درجه یک بودن متریال به کار رفته در مبلمان، ابعاد و اندازه متناسب با منزل ، توجه به میزان بودجه برای خرید وسایل می‌باشد.

لیست محصولات چوبی برای اتاق نشیمن ( حال پذیرایی منزل )

  • ست مبلمان برای پذیرایی
  • میز جلو مبلی و عسلی
  • میز تلویزیون
  • کنسول و آینه
  • بوفه

 

خرید لوازم کامل لوازم و ظروف آشپزخانه جهزیه عروس

 

آشپزخانه در اصل، مهم ترین بخش منزل و به عبارتی قلب یک منزل است، پس از اوجب واجبات است که به وسایلی که در آشپزخانه به کار می رود توجه داشته باشیم، هر چه قدر که وسایل یک آشپزخانه کامل و مرتب باشد خانه تکمیل تر است.

 

برای خرید لوازم آشپزخانه طبق معمول، خانم ها در اولویت می‌باشند، زیرا که باید تصمیم بگیرند که از چه طرح بشقاب و لیوانی برای منزل خود استفاده کنند و نسبت به سلیقه خود انواع مختلفی از وسایل آشپزخانه را در طرح و رنگ های متنوعی انتخاب می‌کنند، آشپزخانه وسایل ریز و درشت زیادی دارد که تراکم آن قدر زیاد است که ممکن است که برای خرید برخی از لوازم را فراموش نماییم که در ادامه چندین لیست مهم برای شما تهیه کرده ایم که به آن اشاره خواهیم کرد :

  • ست قابلمه و ماهیتابه در انواع چدن، استیل، روی، گرانتی و مسی
  • کتری، قوری، سماور
  • سرویس چینی از لیوان ها، استکان های مصرفی، استکان پذیرایی کریستال،
  • قاشق و چنگال ها ، انواع سرویس چاقو و چنگال برای پذیرایی، سرویس چاقو مصرفی، ست چاقو آشپزخانه، ابزار آشپزخانه، ست کفگیر و ملاقه،
  • ست پارچه و لیوان بلور، پارچه مصرفی،
  • ست ظروف پیرکس، ست ظروف ملامین، ظروف برای کیک و ظروف مخصوص فر
  • لیوان کریستال پایه بلند و پایه کوتاه، قندان پذیرایی و مصرفی، نمکدان پذیرایی و مصفی
  • شیرینی خوری، میوه خوری، آجیل خوری، بستنی خوری، ظروف پذیرایی پایه دار، سنی مرغ و ماهی، چنگال سالاد و یخ

قاشق آجیل، نی، یخدان رومیزی، ست سینی، تخته گوشت و سبزی، چاقو تیز کن، سیر له کن، ظروف ادویه، سطل زباله آشپزخانه، رنده، قیچی مخصوص آشپزخانه، سر بازکن نوشابه، زیر قابلمه ای، زیر لیوانی، سرویس دستگیره و پیش بند، حوله و دستمال آشپزخانه، جا آبلیمو و روغن، ست ظروف پلاستکی، مسافراتی، شیر جوش، سرویس صبحانه خوری، فنجان قهوه خوری، توری کباب پز، آبمیوه گیری دستی، گردو شکن، جا سس، بطری آب، قاشق چوبی، قالب شیرینی و کیک، الک، وردنه، اسپند دود کن، شعله پخش کن، فندک آشپزخانه، کلمن، کباب پز، فلاسک چای خانگی و مسافرتی، ترازوی آشپزخانه، همزن دستی، سرویس آبکش و کاسه فلزی و هاونگ 

 

از جلمه وسایلی می‌باشد که در در محیط آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد که بیشتر خانم ها با این وسایل آشنا می‌باشند.

 

 

 

خرید لیست کامل لوازم صوتی و تصویری جهزیه عروس و داماد

همیشه تکنولوژی حرف اول را باید در هر خانه ای بزند و باید مورد توجه همه افراد قرار بگیره، در هر خانه ای قطعاٌ تعدادی لوازم صوتی و تصویری با توجه به نیاز عروس و داماد وجود دارد، به همین علت زوجین برای تهیه وسایل زندگی باید این مورد را در اولویت اول زندگی خود قرار بدهند، انواع لوازم صوتی و تصویری ضروری و غیر ضروری برای منزل عبارت می باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد :

 

  • تلویزیون هوشمند مانند سینما خانگی، ضبط صوت
  • تجهزات کامپیوتر و عناصر اصلی مانند لپ تاب و پرینتر
  • دوربین عکاسی و فیلمبرداری

 

تهیه یک لیست کامل از لوازم خواب و منسوجات جهاز عروس

 

خواب همیشه از اولویت بالایی برخوردار می‌باشد، از همین بابت باید به لوازم خواب اهمیت بیشتری بدهیم، در این قسمت یک لیست از وسایل خواب را برای شما فراهم کرده ایم که می تواند مفید و واقع به شمار بیاید.

 

تخت خواب، پایه تخت و کفی تخت، تشک، سرویس خواب پارچه ای، ملحفه و روکش تشک، روتختی و پتو، روبالشی، بالش و کوسن، پتو و لحاف، روتختی و روانداز، روفرشی، پرده و آویزان ها، کاور و محافظ، قالیچه و کف پوش و دیگر لوازم جانبی که یک لیست کامل لوازم خواب برای جهاز عروس به شمار می آید.

 

 

 

توجه به لوازم مصرفی منزل مخصوص جهزیه عروس

 

لوازم مصرفی ، از جمله وسایلی می‌باشد که شاید از اولویت پایینی برخوردار باشد، اما باید در هر خانه ای لوازم مصرفی وجود داشته باشد تا بتواند برخی از مشکلات را رفع نماید، در هر خانه ای نیاز به استفاده از لوازم مصرفی می‌باشد که معمولاٌ ابعاد کوچک و ساده ای دارند که در ادامه به چندین لیست از لوازم مصرفی خواهیم پرداخت که از انواع آن می‌توانیم به :

  • جارو دستی و جاروی آشپزخانه، جارو حمام
  • سرویس بهداشتی، سلطح زباله اتاق خواب، پذیرایی، دستشویی، هال
  • چادر برای مسافرات، کیسه خواب، دفترچه تلفن، گدان، میز اتو، شیشه پاک کن، سفره، گاز پاک کن، رو فرشی، آینه دیواری،
  • تشت حمام، جا جورابی، جا دستمال کاغذی، مایع ظرفشویی، برف، صابون، شامپو، مسواک
  •  حشره کش، نرم کننده، اسکاچ، تی، چوب رختی، خاک انداز، تیغ، سبد رخت حمام اشاره نماییم.

برای خرید جهزیه محصولات چوبی باید از کجا خرید کنیم؟

خرید جهزیه یکی از مهم ترین مراحل شروع زندگی مشترک است و محصولات چوبی از جمله اجزای اصلی آن به شمار می‌روند، انتخاب محصولات چوبی با کیفیت و زیبا می‌تواند به خانه جدید شما گرما و جلوه ای خاص ببخشد. در این متن به شما راهنمایی کاملی برای خرید جهزیه محصولات چوبی ارائه می‌دهیم تا بتوانید بهتر در این باره تصمیم بگیرید.

در وهله اول باید به این مورد توجه نماییم که قبل از هر چیزی باید نیازها و بودجه خود را مشخص نماییم، لیستی از اقلام مورد نیاز تختخواب، کمد، میز و صندلی، مبل و ... تهیه کنید. سپس بر اساس بودجه خود، میزان هزینه ای که می‌توانید برای هر یک از این اقلام مصرف کنید را تعیین نمایید. این مرحله به شما کمک می‌کند تا خریدی منطقی و متناسب با توان مالی خود داشته باشید.

در وهله دوم باید به بررسی و تحقیق بیشتر بازار بسیار اهمیت بدهیم و از مراکز و فروشگاه هایی که از قیمت مناسب و اجناس با کیفیتی برخوردار می‌باشد محصولات خود را خریداری نماییم. در ادامه به برند محبوب برای خرید محصولات چوبی اشاره خواهیم کرد :

نکاتی که باید برای خرید جهزیه توجه نماییم :

یکی از مهم ترین نکات در خرید جهزیه، انتخاب فروشگاه مناسب است، چند ویژگی که باید در انتخاب فروشگاه در نظر بگیرید:

اعتبار و سابقه :

همیشه باید به اعتبار و سلیقه فروشگاه هایی که قصد خرید از آن را داریم، توجه داشته باشیم و از مهم ترین ویژگی های یک فروشگاه خوب و ممتاز اعتبار و زمینه قبلی برند و فروشگاه می‌باشد، البته باید نظریات مشتریان قبلی را در نظر بگیریم.

میزان تنوع محصولات فروشگاه و برند :

فروشگاهی که تنوع زیادی از محصولات چوبی را ارائه می‌دهد، انتخاب بهتری است زیرا گزینه های بیشتری برای مقایسه و انتخاب خواهید داشت.

خدمات پس از فروش محصولات چوبی :فروشگاهی که خدمات پس از فروش مناسبی ارائه می‌دهد، از جمله نصب و حمل و نقل رایگان، می‌تواند خرید شما را راحت تر کنید.

 

 

برند مبل باروس، بهترین مرجع برای خرید جهزیه محصولات چوبی :

همان طور که گفته شد، خرید جهزیه از مهم ترین و حساس ترین مراحل زندگی برای هر زوج جوانی می‌باشد، انتخاب محصولات چوبی با کیفیت و زیبا می‌تواند نه تنها به زیبایی و راحتی خانه جدید شما بیفزاید بلکه از لحاظ دوام و کارایی نیز تضمین کننده راضایت شما می‌باشد، در این وسط، برند مبل باروس به عنوان یکی از بهترین مراجع خرید جهزیه محصولات چوبی، انتخاب بی نظیر برای شما خواهد بود.

برند مبل باروس به دلیل تنوع گسترده محصولات چوبی، کیفیت و دوام بالای محصولات، طراحی بر اساس سفارش های ژورنالی، خدمات پس از فروش محصولات، قیمت های رقابتی، سفارش آنلاین و مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه می‌توانیم بپردازیم.

از خصوصیت های مهم برند مبل باروس که می‌توانیم به آن اشاره نماییم، شرایط خرید به صورت قسطی می‌باشد که برای زوج های جوان بسیار ارزشمند است، از مزیت های خرید اقساطی، شرایط بدون کارمزد بودن شرایط قسطی و بازپرداخت تا شش ماهه می‌باشد که به امتیاز برند باروس را دو چندان کرده است. با انتخاب این برند می‌توانید با خیالی آسوده خانه جدید خود را با محصولات چوبی زیبا و با دوام تجهیز نماید و از شروع زندگی مشترک خود لذت ببرید.

 

چه نوع محصولاتی در شرکت تولیدی مبل باروس عرضه می‌شود؟

شرکت تولیدی مبل باروس، از پیشگامان در صنعت مبلمان و محصولات چوبی در ایران می‌باشد، این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از بهترین مواد اولیه با کیفیت، مجموعه ای گسترده از محصولات چوبی را عرضه می‌کند که نیازهای مختلف مشتریان را برآورده می‌سازد. در ادامه به معرفی انواع محصولاتی که توسط شرکت تولیدی مبل باروس عرضه می‌شود می‌پردازیم :

آدرس سایت مبل باروس : https://moblbaros.com/

 

فروش انواع مبلمان نشیمن برای منزل :

برند مبل باروس به صورت تخصصی، کار فروش مبلمان را انجام می‌دهد، به همین دلیل انواع تنوع محصولات از مبلمان در این فروشگاه به فروش می‌رسد، از انواع دسته بندی مبلمان می‌توانیم به مبل های راحتی، مبل کلاسیک، مبل نئوکلاسیک اشاره نماییم که در ادامه بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد : 

 

انواع مبل های راحتی : 

در دسته شامل مبل های سه نفره، دو نفره و تک نفره با طراحی های متنوع و استفاده از پارچه ها و چرم های با کیفیت می‌شود، مبل های راحتی باروس علاوه بر زیبایی، راحتی بی نظیری را برای نشیمن شما به ارمغان می‌آورند.

انواع مبل کلاسیک :

برای علاقه مندان به سبک های سنتی و کلاسیک، مبل باروس مجموعه ای از مبل های کلاسیک با طراحی های اصیل و استفاده از چوب های طبیعی و منبت کاری های حرفه ای عرضه می‌کند.

انواع مبل نئوکلاسیک :

مبل نئوکلاسیک یکی از جذاب ترین و محبوب ترین سبک های مبلمان در دکوراسیون داخلی است که ترکیبی از ظرافت و جزیئات کلاسیک با خطوط ساده و شیک مدرن را به نمایش می‌گذارد. این سبک مبلمان به دلیل تلفیق هنرمندانه عناصر سنتی و مدرن، توانسته جایگاه ویژه ای در طراحی داخلی خانه پیدا کنند.

 

محصولات اتاق خواب منزل :

یکی دیگر از تنوع محصولاتی باروس، مرتبط با محصولات اتاق خواب منزل می‌باشد که شامل تخت خواب، کمد و دراور و پاتختی می‌باشد که در واقع تکمیل کننده یک سرویس خواب می‌باشد، در مبل باروس انواع و اقسام سرویس خواب به فروش می‌رسد که می‌توانید انواع مدل و رنگ های سرویس خواب را مشاهده نمایید.

انواع و اقسام صندلی و میز ناهار خوری :

میز ناهار خوری در اندازه و طرح های مختلفی از چوب های با کیفیت و مقاوم ساخته شده اند، این میزها به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر زیبایی، دوام و استحکام بالایی نیز داشته باشد.

البته از دگیر محصولات چوبی که در کارخانه تولیدی مبل باروس عرضه می‌شود، طراحی صندلی ها به صورت ارگونومیک و استفاده از پارچه و صندلی با کیفیت و راحتی و زیبایی را به فضای ناهار خوری شما می‌آورد.

محصولات دکوراتیو و جانبی برای منزل:

بوفه ها و ویترین های چوبی باروس با طراحی شیک و کاربردی، فضایی مناسب برای نمایش ظروف دکوری و نگهداری وسایل مختلف فراهم می‌کنند.

از دیگر محصولات چوبی که می‌توانیم به آن اشاره نماییم، جاکفشی های چوبی می‌باشد که از طراحی متنوع و فضای کافی برای نگهداری کفش ها مناسب می‌باشد.

میز جلو مبلی و عسلی، تکمیل کننده مبلمان نشیمن شما می‌باشد که با طراحی مدرن و کلاسیک می‌تواند به زیبایی منزل شما جلوه‌ ی زیبایی را ببخشد.

در نتیجه لیست کامل برای جهزیه تهیه وسایل زندگی خانه جدید :

در این مقاله بیشتر سعی بر آن شد که یک لیست کامل برای جهزیه وسایل زندگی خانه جدید بپردازیم، از همین بابت چندین لیست محصولات چوبی و مبلمان، محصولات صوتی و تصویری، لوزام خواب و دیگر وسایل اضافی در منزل اشاره نماییم.

کدخبر: ۱۹۴۲۷
ارسال نظر