کدخبر: ۶۹۸

قیمت نهایی هیوندای توسان اعلام شد

دعوتنامه تسویه حساب خودرو هیوندای توسان ۲۰۲۳ شرکت کرمان برای مشتریانی که قبلا این محصول را در سامانه یکپارچه انتخاب کرده بودند، صادر شد.

قیمت نهایی هیوندای توسان اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری 24، بنا به گفته برخی از مشتریان خرید هیوندای توسان 2023 پیش از این نیز مبلغ 875 میلیون تومان جهت ثبت نام واریز کرده و حالا باید مابه التفاوت 1 میلیارد و 575 میلیون تومانی را طی 7 روز پرداخت کنند.

البته قیمت خودرو هنوز با صورت رسمی و توسط شورای رقابت اعلام نشده است و این موضوع مورد اعتراض برخی از خریداران قرار گرفته است.

در ذیل متن دعوتنامه تکمیل وجه بابت خرید هیوندای توسان 2023 را مشاهده می‌کنید.

«مشتری گرامی:

ضمن تشکر از حسن اعتماد شما مفتخریم به استحضار برسانیم استاد شماره‌گذاری خودروی سواری Tucson محل 2023 با پرداخت مبلغ 15,750,000,000 ریال طی 60 روز کاری پس از تکمیل وجه بر حسب اولویت پرداخت و باقی مانده وجه خودرو پس از تخصیص پلاک انتظامی آماده تحویل خواهد بود. خواهشمند است حداکثر طی مدت 7 روز پس از صدور دعوتنامه وجه مذکور را همراه با مدارک مربوطه به محل ثبت نام خود ارائه کامپیوتری اخذ فرمایید.

حسب توافق طرفین موعد تحویل قرارداد از زمان تکمیل وجه از 30 روز به 60 روز کاری تغییر یافته است. لازم به توضیح است مبلغ هزینه های قانونی قید شده در دعوتنامه صادره بر اساس بندهای قرارداد از جمله مابه التفاوت های قانونی پرداخت آن بر عهده مشتری است محاسبه و مشتری محترم با امضاء ذیل دعوتنامه و پرداخت آن طرح هرگونه ادعایی در آتی در علیه شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو در مراجع قضایی و غیر قضایی را از خود سلب و ساقط می‌نماید.»

بدیهی است تحویل خودرو بر حسب اولویت تکمیل وجه انجام خواهد شد.

تقاضا دارد به نکات ذیل توجه فرمایید؛

1 - در مبلغ مذکور هزینه‌های بیمه شخص ثالث مالیات عوارض شماره‌گذاری مالیات نقل و انتقال و هزینه پلاک خودرو محاسبه و منظور گردیده است.

2- عدم اقدام به موقع شما هیچ تعهدی مبنی بر تحویل به موقع و رعایت قیمت مذکور برای این شرکت در پی نخواهد داشت. 3 با در دست داشتن اصل شناسنامه و تصویر کلیه صفحات آن و تصویر کارت ملی یا تایدیه کد ملی و کد پستی ده رقمی همراه

3- با مدارک احراز محل سکونت قابل قبول راهور ناجا به نمایندگی ثبت نام خود مراجعه فرمایید.

4- دفاتر ثبت نام مجاز به دریافت هیچ گونه وجه دیگری (تحت هر عنوان ) نمی‌باشند.

 

منبع: بانک خودرو
کدخبر: ۶۹۸
ارسال نظر