کدخبر: ۲۴۶۸

واکنش معاون رئیسی به جمع‌آوری بنر جنجالی درباره بانک‌ها

معاون اجرایی رئیس جمهور به ماجرای جمع‌آوری بنر مربوط به بانکداری از میدان ولیعصر (عج) واکنش نشان داد.

واکنش معاون رئیسی به جمع‌آوری بنر جنجالی درباره بانک‌ها

به گزارش پایگاه خبری 24، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور، امروز (شنبه ۱۸ آذرماه) در دانشگاه علم و صنعت در ویژه برنامه گرامیداشت روز دانشجو و شهدای ۱۶ آذر که به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، به یک جمله ای از رهبر معظم انقلاب که در میدان ولیعصر(عج) بنر شده بود اشاره کرد و گفت: جمله این بود «بانک‌ها غلط می‌کنند، پول مردم را صرف بنگاه داری می‌کنند»، حتما جمع آوری این بنر کار غلطی بود.

وی افزود: ما نباید نگران این باشیم که برخی از حرف‌ها و مبانی انقلاب را خیلی محکم، صریح، قوی و غلیظ مطرح کنیم. حرف‌هایی که حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند، مبانی کشور هستند.

معاون اجرایی رئیس جمهور تأکید کرد: نباید نسبت به مبانی کشور تساهل داشته باشیم، حال چهار بانک‌دار میخواهند ناراحت بشوند خب بشوند. چهار بنگاه‌دار می‌خواهند ناراحت بشوند، خب بشوند.

منصوری تصریح کرد: حکمرانی همین است، وقتی شما اعمال مدیریت و حکمرانی می‌کنید، مصالح عموم کشور و کلان را باید در نظر بگیرید.

وی با بیان درست‌نبودن جمع کردن این بنر از میدان ولیعصر، عنوان کرد: در سطح دولت هم این مسئله مطرح شد و این تذکر شما هم بسیار درست و دقیق بود.

منبع: اطلاعات
کدخبر: ۲۴۶۸
ارسال نظر