کدخبر: ۱۷۷۸۵

خرید کامیونت اقساطی

تا به حال به خرید کامیونت اقساطی از وب سایت های معتبر فکر کرده اید؟ پس با ما همراه باشید.

خرید کامیونت اقساطی

خرید کامیونت اقساطی

 امروزه، یکی از مسائلی که برای رانندگان مطرح است، خرید کامیونت اقساطی می باشد.افراد بسیار زیادی در شغل حمل و نقل محموله با کامیونت فعالیت می نمایند. کامیونت ها نسبت به ماشین های سنگین دیگر دارای مزایای فراوانی هستند و می توان به آسودگی از آن ها استفاده نمود. متاسفانه امروزه قیمت کامیونت ها به همراه اجسام دیگر افزایش چندین برابری داشته است. به همین دلیل بیش از 90 درصد رانندگان توان خرید نقدی کامیون را ندارند.

خوشبختانه شرکت های مونتاژ و وارد کننده کامیون در کشور، در طی سال های اخیر شرایطی را برای رانندگان در نظر گرفته اند. به این ترتیب آن ها به جای خرید کامیونت های کهنه و فرسوده، کامیونت های جدید و صفر کیلومتر را به صورت اقساطی خریداری نمایند.

به همین دلیل، رانندگان دیگر مجبور نیستند برای خرید کامیونت اقساطی کهنه اقدام نمایند. چرا که می توانند کامیونت صفر کیلومتر و مجهز را با بهترین شرایط اقساط خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه خرید کامیونت به صورت اقساطی بیشتر آشنا شوید.

کامیونت

خرید کامیونت اقساطی

 

نحوه خرید کامیونت اقساطی

برای آن که بتوانید کامیون مورد نظر خود را به صورت اقساطی خرید نمایید، می توانید به دو صورت اقدام کنید. اگر ضامن معتبری به همراه دارید، می توانید به بانک ها مراجعه نمایید و با دریافت وام، خرید کامیونت را انجام دهید. به این ترتیب اقساط را به صورت ماهانه به بانک پرداخت نمایید. البته فراموش نشود که خرید اقساطی به این صورت ممکن است مراحل اداری بسیار زیادی داشته باشد. حتی در برخی از مواقع ممکن است پس از انجام مراحل اداری، با شکست مواجه شوید.

یکی دیگر از روش های بسیار مناسب و عالی برای خرید کامیونت اقساطی، مراجعه به کارخانجات تولید و مونتاژ کننده می باشد. کمپانی های تولید کامیونت برای آن که بتوانند محصولات خود را در زمان کمی به فروش برسانند و تمامی رانندگان را از مزایای کامیونت های خود بهره مند سازند؛ شرایط اقساطی بسیار آسانی را در نظر گرفته اند تا آن ها بتوانند کامیونت صفر کیلومتر را در کمترین زمان ممکن خریداری نمایند. البته خرید اقساطی کامیونت به این روش دارای مراحلی است که می بایست توسط خریداری طی گردد که در بخش قبل به آن اشاره شد.

کامیونت

خرید کامیونت اقساطی

 

 

مراحل خرید کامیونت اقساطی

کامیونت ها دارای انواع مختلفی هستند. به همین دلیل شما می بایست پیش از انجام هر کاری تحقیقات لازم را انجام دهید تا بتوانید خرید کامیونت خود را با خیالی آسوده انجام دهید. برای تحقیقات لازم می توانید با مشاوران فروش کمپانی های کامیونت مشورت نمایید و از آن ها بخواهید انواع کامیونت ها را به شما نشان دهند تا بتوانید خریدی سودمندانه داشته باشید. پس از آن که انتخاب خود را انجام دادید، می بایست به بخش فروش کمپانی کامیونت اقدام نمایید و نوع کامیونت را به آن ها اطلاع دهید.

در مرحله دوم خرید کامیونت اقساطی، می بایست فرم هایی که توسط کمپانی به شما ارائه می شوند را با دقت تکمیل کنید. تکمیل این فرم ها سبب می شود تا خرید کامیونت شما به صورت آسوده انجام شود. علاوه بر آن بدون مراجعه به اداره جات مختلف، مدارک کامیونت به صورت خودکار صادر می شوند و برای شما ارسال می شوند. در مرحله آخر می بایست مدارک جهت ضمانت را به مسئولان فروش تحویل دهید تا فرآیند خرید اقساطی کامیونت شما تکمیل گردد. برای ضمانت خرید خود، می توانید از سند ملک یا چک معتبر استفاده نمایید.

کامیونت

خرید کامیونت اقساطی

 

 

کامیونت مناسب برای خریداری

همان طور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، شما می توانید به جای خرید کامیونت دست دوم و کهنه، کامیونت صفر کیلومتر به صورت اقساطی خریداری نمایید. برای خرید کامیونت به صورت اقساطی، می بایست گزینه ای را انتخاب نمایید که بتواند درآمد زایی خوبی برای شما داشته باشد و علاوه بر آن اجزای کامیونت از طول عمر بالا و کیفیت مناسبی برخوردار باشند تا شما پس از خرید مجبور به تعویض قطعات یا تعمیرات آن ها نباشید. در حال حاضر، بهترین گزینه برای خرید اقساطی، کامیونت های دایون، ایسوزو، جک، آمیکو، کاویان و هیوندای می باشد. کامیونت های نام برده از کیفیت و امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند و قادر به حمل بار های بسیار سنگین نیز می باشند.

کامیونت

خرید کامیونت اقساطی

 

 

برای خرید کامیونت اقساطی باید کجا برویم؟

امروزه خوشبختانه در سراسر کشور نمایشگاه های کامیون و کامیونت بسیار زیادی وجود دارند که در حال فروش خودرو های سنگین خود به صورت اقساطی می باشند. شما می توانید با مراجعه به یکی از نمایشگاه های نزدیک خود تمامی شرایط را بررسی کنید و در صورت صلاحدید، برای خرید کامیونت خود به صورت اقساطی از نمایشگاه ها اقدام نمایید. البته فراموش نکنید که خرید اقساطی ماشین های سنگین همچون کامیونت از نمایشگاه ها ممکن است کمی گران تر از خرید شرکت باشد.

یکی دیگر از روش های خرید کامیونت اقساطی، مراجعه به وب سایت فرهان دیزل می باشد. شما با مراجعه به فرهان دیزل می توانید کامیونت را به صورت اقساطی و با قیمتی مناسب تر از نمایشگاه ها خریداری نمایید و از خرید خود لذت ببرید. البته، خرید کامیونت به روش اقساطی از نمایشگاه ها دارای شرایط خاصی همچون ضامن معتبر و ... می باشند که باید تمامی آن ها را دارا باشید تا بتوانید برای خرید کامیونت صفر کیلومتر خود اقدام نمایید. همین طور آن را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید و مورد استفاده قرار دهید.

 

سخن پایانی

در گذشته خرید کامیونت اقساطی به دلیل عدم وجود ضامن معتبر و سیستم های اتوماسیون امری غیر ممکن بود. اما امروزه خوشبختانه تمامی رانندگان عزیز می توانند با استفاده از مدارک مورد نیاز و ضامن های معتبر، کامیونت مورد نظر خود را به صورت اقساطی بخرند و مورد استفاده قرار دهند. جالب است بدانید که شما با پیش پرداخت یک کامیونت دست دوم کهنه، می توانید یک کامیونت صفر کیلومتر با امکانات بیشتر و قدرت بالاتر خریداری نمایید و به کمک آن به کسب درآمد بالا برسید و لذت ببرید. برای خرید کامیونت به صورت اقساطی، پیشنهاد می شود پیش از انجام هر کاری با مشاوران متخصص فرهان دیزل مشورت نمایید تا بتوانید خریدی سودمندانه داشته باشید و لذت ببرید.

کدخبر: ۱۷۷۸۵
ارسال نظر