کدخبر: ۱۴۵۳

هر عطری از هر برندی که بخوای، با هر سایزی!

آیا به کمی افزایش اعتماد به نفس نیاز دارید؟ پیشنهاد می‌کنیم عطر جدیدی تهیه کنید تا به شما کمک کند متمایز شوید. اما ابتدا در نظر بگیرید که چه نوع عطری دوست دارید و آن را از کجا تهیه کنید؟ خرید مستقیم از کارخانه یا نمایندگی برندها می‌تواند گزینه خوبی باشد؛ اما بعضی برندها در کشور خاصی نمایندگی ندارند یا کارخانه اصلی دور از دسترس است. در چنین شرایطی برخی توزیع کنندگان به عنوان یک واسط، محصول اورجینال را از همان برند برای شما تهیه می‌کنند.

هر عطری از هر برندی که بخوای، با هر سایزی!

بنابراین خرید از چنین توزیع کننده‌ای؛ مثل یک فروشگاه آنلاین، انتخاب بهتری است. در حال حاضر برخی از فروشگاه‌ها مثل سفیر یا میثم عطر امکان فروش آنلاین و حضوری دارند. همچنین فروشگاه آنلاین ریحا در زمینه واردات عطرهای برند و کاملا اورجینال به کشور فعالیت دارد و شما می‌توانید برخی کالاهای لوکس و کمیاب را در وبسایت ریحا بیابید.

فروشگاه ریحا

 

شاید فکر کنید خرید عطر از فروشگاه اینترنتی راه منطقی و خیلی خوبی برای تهیه عطر نباشد. چون عملا نمی‌توانید عطر را از نزدیک بو کنید یا آن را روی پوست خود امتحان کنید. فراموش نکنید که تست عطر زمان معینی را می‌طلبد و عملا در یک مدت کوتاه 10 دقیقه‌ای در فروشگاه امکان‌پذیر نیست. چراکه باید به نت‌ها و عناصر یک عطر فرصت داد تا یک به یک عرض اندام کنند و اثر خود را پدیدار سازند. اگر عطر امضای خود را از پیش پیدا کرده‌اید؛ خرید اینترنتی نسخه اصلی به صورت آنلاین راه مطمئنی است. اما برای امتحان یک عطر جدید لازم است کمی محتاط‌تر باشید.

مثلا فروشگاه آنلاین ریحا کار را برای شما راحت کرده و با تهیه انواع سمپل، دستریز یا مینیاتوری، عطر مورد نظرتان را در حجم‌های کوچک‌تر در اختیارتان قرار می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید با صرف یک هزینه تقریبا کمتر، یک نسخه مینیاتوری یا دستریز از عطر مورد نظر خود تهیه کرده و آن را به مدت یک هفته امتحان کنید. اگر عطر را دوست داشتید؛ نسخه حجم اصلی عطر در وبسایت ریحا در دسترس شماست. حالا می توانید فرآیند خرید را آسان کنید و فقط با چند کلیلک ساده، عطر را جلوی درب منزل خود دریافت کنید. اما خرید عطر از فروشگاه آنلاین چند مزیت دیگر نیز دارد که در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم.

 

خرید آنلاین عطر آسان و راحت‌تر است

بدون شک خرید عطر به صورت آنلاین آسان‌تر از خرید حضوری است. نیازی به صرف زمان و انرژی برای گشت و گذار در مراکز خرید نیست. همچنین اگر برنامه روزانه‌تان فشرده است و زمانی برای خرید ندارید؛ خرید آنلاین عطر گزینه بسیار خوبی است. می توانید به وبلاگ ریحا مراجعه کنید و درخصوص گروه بویایی، نت‌ها و روش انتخاب عطر اطلاعات لازم را کسب کنید. سپس دو یا سه عطری که می‌پسندید را در نظر داشته باشید. درباره خصوصیات آن‌ها در صفحه معرفی محصول ریحا مطالعه کرده و سپس آن‌ها را با هم مقایسه کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

در نهایت می‌توانید با ثبت سفارش آنلاین بسته را ظرف چند روز مقابل درب منزل یا محل کار خود دریافت کنید. همچنین ریحا یک اپلیکیشن موبایل دارد که می‌توانید با نصب آن روی گوشی خود، از خبرنامه‌های ماهانه تخفیف‌ها و پیشنهادهای شگفت‌انگیز فروشگاه ریحا مطلع شوید. اینکه استفاده از وبسایت برایتان راحت‌تر است یا اپلکیشن؛ کاملا به عادت بستگی داشته و به نوعی سلیقه‌ای است. در هر صورت شرایط برای شما مهیا است.

 

 

خرید آنلاین عطر مطمئن و قابل اعتماد است.

متأسفانه برخی از خرده‌فروشان در مورد اینکه عطر فروشی خود را از کجا تهیه کرده‌اند، صادق نیستند. ممکن است شما در یک فروشگاه ناشناس مبلغ بالایی را برای عطر پیشنهادی هزینه کنید؛ اما نسخه اورجینال آن را دریافت نکنید. هنگامی که از یک فروشگاه آنلاین معتبر خرید می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که این محصول از برند مبدا و کاملا اصل است. همچنین نیازی به تحقیق در مورد تاریخ انقضای محصول نخواهید داشت.

چراکه فروشگاه‌های آنلاین عطر و محصولات آرایشی و بهداشتی تنها با دریافت نماد اعتماد و مجوز سازمان غذا و دارو اجازه فعالیت داند. از آنجایی که استفاده از عطرهای تقلبی ضرر بسیاری برای پوست و سیستم تنفس در دراز مدت یا کوتاه مدت دارد؛ سازمان غذا و دارو فروش این عطرها را تایید نمی‌کند. غالبا عطرهای تقلبی توسط دست‌فروشان کنار خیابان یا در برخی مراکز خرید عرضه می‌شوند. اما احتمالش در فروشگاه‌های آنلاین به صفر می‌رسد.

 

خرید آنلاین عطر به‌صرفه‌تر است

دلیل دیگری که باید به خرید عطر از فروشگاه آنلاین فکر کنید؛ صرفه جویی در هزینه‌ها است. همانطور که می‌دانید فروشگاه‌های آنلاین دائما در حال به روز رسانی محصولات خود هستند و در رقابت با یکدیگر مناسب‌ترین قیمت‌ها را پیشنهاد می‌دهند. اکثر فروشگاه‌های آنلاین، عطرها را به صورت عمده سفارش می دهند که به کاهش قیمت خرید عطر نیز کمک می کند.

از طرفی این فروشگاه‌ها با اعلام تخفیف‌های شگفت‌انگیز در مناسبت‌های خاص یا به صورت ماهانه، سعی در جلب رضایت مشتری‌ها و کاربران خود دارند. ریحا ماهانه تخفیفات هیجان‌انگیزی را به کاربران خود ارائه می‌دهد که به کمک آن می‌توانید تا حد زیادی در هزینه‌های جانبی خود مدیریت داشته باشید. با این حال نوسانات قیمت ارز بر مبلغ نهایی عطرها بی‌تاثیر نیست. ضمن اینکه عطر کالای لوکس به حساب می‌آید.

 

خرید از یک فروشگاه آنلاین تخصصی در زمینه عطر و لوازم آرایش مثل ریحا می‌تواند به شما کمک کند با یک تصمیم آگاهانه، عطر مورد علاقه خود را  پیدا کنید. ریحا یک فهرست کامل از ویژگی‌های عطر مثل طبع و طعم، گروه بویایی و سال ساخت را در اختیارتان قرار می‌دهد. می‌توانید خالق عطر مورد علاقه فعلی خود را بشناسید.

البته فقط به فهرست مواد تشکیل دهنده نگاه نکنید. هرچند وسوسه انگیز است؛ اما کافی نیست. این مانند توصیف یک نقاشی با نام بردن از رنگ‌هایی است که هنرمند استفاده کرده است! اما تصویر درستی از عکس نقاشی به شما نمی‌دهد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از شرح محصولات در وبسایت ریحا، به عنوان یک راهنما برای یافتن عطر مورد پسند واقعی خود استفاده کنید. همانطور که یک هنرمند دارای یک سبک خاص و منحصر به‌فرد است؛ عطرسازان نیز اغلب از عناصر مشابهی در خلق روایح مخصوص خود استفاده می‌کنند.

 

خرید آنلاین عطر برای هدیه معقولانه‌تر است

بدون شک عطر یک هدیه شیک و لوکس به حساب می‌آید. با توجه به اینکه گفتیم قیمت خرید آنلاین عطر اورجینال به صورت آنلاین غالبا کمتر و به‌صرفه‌تر است؛ پس برای هدیه دادن نیز انتخاب درست‌تری است. همچنین برخی فروشگاه‌های آنلاین انواع گیفتست‌های هدیه و مینیاتوری متنوعی را لیست کرده‌اند که می‌توانید به سلیقه خود یکی از آن‌ها را برای هدیه دادن انتخاب کنید.

از طرفی نوع بسته‌بندی و تحویل هدیه به دست صاحبش نیز بسیار حائز اهمیت است. مثلا فروشگاه آنلاین ریحا در مرحله نهایی کردن خرید، گزینه انتخاب کادوپیچ و انتخاب رنگ دارد. می‌توانید در محدوده رنگی گیفتست خریداری شده، یک کادوپیچ همرنگ را انتخاب کنید. در نهایت با انتخاب نحوه تحویل؛ مثل تحویل سریع با پیک، یک هدیه شیک با بسته‌بندی زیبا را به دست محبوب خود برسانید.

با تمام این اوصاف موارد بالا بسته به نوع عطر، می‌تواند متفاوت باشد. مثلا اگر می خواهید یک عطر نیش با طراحی خاص تهیه کنید؛ حتی به صورت آنلاین هم هزینه بیشتری دارد. امیدواریم که مطالب گفته شده برایتان مفید بوده باشد و این مقاله دریچه جدیدی را به این دنیای نامتناهی برایتان باز کرده و دیدگاهتان را تغییر دهد.

کدخبر: ۱۴۵۳
ارسال نظر