کدخبر: ۱۳۵۷

هدایای تبلیغاتی که در تجارت‌های کوچک باید از آنها استفاده کرد

برای مشاغل و کسب‌وکارهای کوچک و نوپا، ایجاد علاقه به برند در جهت کسب موفقیت بسیار مهم است. این علاقه از سوی مشتریان به برند، کمک بسیاری در هنگام رقابت اولیه در بازار هدف خواهد کرد.

هدایای تبلیغاتی که در تجارت‌های کوچک باید از آنها استفاده کرد

این علاقه از سوی مشتریان به برند، کمک بسیاری در هنگام رقابت اولیه در بازار هدف خواهد کرد. به نوعی تجربه، سرمایه اولیه و سهم کم بازار یک کسب ‌وکار با حمایت از سوی مشتریان قابل جبران خواهد بود. اما این مهر و علاقه چیزی نیست که به آسانی به دست آید و نیاز به کمی بررسی و دقت دارد.

در حقیقت، به طور میانگین پنجاه درصد از مشاغل کوچک تازه تاسیس، در طی چهار سال ابتدایی فعالیت با شکست مواجه می‌شوند. اما این زنگ خطر به معنی پایان راه در تجارت نخواهد بود. خبر خوب برای این شرکت‌ها این است که اکنون روش‌های زیادی برای بازاریابی به وجود آمده تا به وسیله آنها به اهداف کوتاه و بلند مدت دست پیدا کرد. استفاده از هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و به جهت قدردانی راهی موثر برای حفظ کردن نام تجاری شما در ذهن مردم است. این شیوه در نگاه بسیاری ممکن است کمی قدیمی به نظر برسد، اما باید بدانید که همچنان جزو بهترین‌ها در زمینه بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر مایل به استفاده از هدیه تبلیغاتی هستید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، بد نیست که این مطلب را دنبال کنید. ما در اینجا قصد داریم تا مواردی بسیار موثر و مفید برای تجارت‌های نوپا را به شما معرفی کنیم که ضمن سادگی و مقرون به صرفه‌بودن، در آینده نیز به کمکتان خواهند آمد.

انواع کیف و کوله

یکی از محبوب‌ترین ایده‌های تبلیغاتی، انواع کیف و کوله است. این هدایا می‌توانند حتی شامل کیسه‌های کوچک حمل و نقل (ساک دستی)، کوله پشتی، کیف پول یا مدارک یا کیسه‌های مواد غذایی قابل بازیافت باشند. در واقع دسته‌بندی گسترده و متنوعی که برای این محصولات کاربردی وجود دارد به خوبی در زندگی روزمره مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نکته مهم در مورد هدیه دادن کیف این است که گیرنده در هنگام استفاده، به عنوان تبلیغات محیطی نیز برای تجارت شما عمل می‌کند. این محصولات همچنین به دلیل استفاده زیادی که دارند باعث تسریع اثر بخشی در یاد مخاطبین خواهد شد.

مهمترین عامل هنگام تهیه کیف‌ تبلیغاتی، کیفیت و دوام آن است. اطمینان حاصل کنید که کیف‌هایی که استفاده می‌کنید با دوام بوده و زیبا به نظر می‌رسند. الزامی بر برند بودن یا قیمت گران آن نیست، اما کالای ارزان قیمت و بی کیفیت هم احتمالاً در پایین کمد قرار می‌گیرند.

لیوان و ماگ تبلیغاتی

مورد دیگری که مشتریان از آن استفاده زیادی می‌کنند، انواع لیوان است. صرف نظر از صنعتی که در آن هستید و خدماتی که ارائه می‌دهید، استفاده از این موارد به عنوان هدایای تبلیغاتی ایده خوبی است. در نگاه اول حس خوبی که یک هدیه منتقل می‌کند بیانگر ارادت و احترام شما خواهد بود. در صورت که مشتری یا شرکای شما در یک دفتر اداری مشغول به کار هستند، یک ماگ چای یا قهوه کاملاً مناسب است. انتخاب طرح مناسب قطعا آنها را یک قدم به استفاده بیشتر از این هدایا نزدیک می‌کند.

این گونه هدایا گاه با شخصی سازی و یا انتخاب نمونه‌ی مناسب‌تر به محصولی کارآمدتر هم تبدیل می‌شوند. از آنجا که این محصولات همگی زیر مجموعه ظروف نگهدارنده هستند، پس نیم نگاهی به فلاسک یا قمقمه نیز فکر شما را کامل خواهد کرد.

به طور مثال اگر در صنعت بهداشت و درمان یا تناسب اندام هستید، یک قمقمه یا بطری آب فرصت عالی را برای مشتری‌هایتان ایجاد می‌کند که روزانه از آن استفاده کنند.

خودکار تبلیغاتی

این ایده ممکن است خیلی ساده و منسوخ به نظر برسد، اما در کمال تعجب بسیار مؤثر است. اسنتفده از خودکار تبلیغاتی روشی کلاسیک برای تبلیغ شغل شماست و از رده خارج نشده است. احتمالاً به این دلیل است که مردم هنوز در بسیاری از امور خود به یک خودکار مناسب نیازمند هستند. قیمت بسیار خوب اکثر خودکار و خودنویس، این هدایا را مستعد استفاده در سطح گسترده می‌کند. تعداد زیادی از آنها را تهیه کرده و در هر کجا که می توانید به آنها بدهید.

اگر یک شرکت فناوری هستید، نام خود را روی قلم لمسی (مناسب برای استفاده در موبایل) درج کنید و آن را هدیه دهید تا برای مخاطبان مورد نظرتان خاص و متفاوت شوید.

یا حتی با در نظر داشتن تناسب مخاطب، از خودکارهای چند کاره، شیشه‌ای و یا متفاوت در ظاهر بهره ببرید تا در همان نگاه اول جذب نگاه مشتریان شوید.

محصولات بهداشتی

اگر کسب‌وکار شما در زمینه رفاه، فعالیت‌های ورزشی یا صنعت پزشکی است، استفاده از محصولات بهداشتی تبلیغاتی به عنوان کالای تبلیغاتی معقول ومنطقی خواهد بود. اما انتخاب شما در این مورد کمی شخصی و سلیقه‌ای است.

ژل ضد عفونی کننده دست از محبوب‌ترین هدایای بهداشتی به شمار می‌رود. تقریبا بدون در نظر داشتن فصل سال، جنسیت و سن مشتریان این هدیه کاربردی و عالی است. با در نظر داشتن کاربرد این چنین مهم و قیمت ناچیزی که برای هر مورد هزینه خواهید کرد قطعا بهترین نمونه در این زمینه خواهد بود.

حتی می‌توانید بسته‌های کمکهای اولیه یا کرم ضد آفتاب را در نظر بگیرید. این موارد برای نمایشگاه‌های تجاری و یا در کیسه‌های هدیه کوچک مناسب هستند.

اگر در صنعت تناسب اندام هستید ، کیف های بدنسازی‌، تشک های یوگا یا حوله را بررسی کنید و در نظر بگیرید. این هدایا نیز با توجه به میزان بودجه و سلیقه شما کاربردی و دوست‌داشتنی خواهند بود.

این گزینه‌ها از بهترین نمونه‌ها بر اساس تحلیل و آمار به جهت استفاده توسط تجارت‌های کوچک و نوپا قلمداد می‌شوند. هدایایی که با تاثیری زیاد، هزینه زیادی به دست شما نخواهد گذاشت. اما یقینا نمونه‌های بیشتری نیز برای انتخاب به عنوان هدایای تبلیغاتی وجود دارند که با صلاح شما و کسب مشاوره از کارشناسان در نظر گرفته خواهد شد.

کدخبر: ۱۳۵۷
ارسال نظر