کدخبر: ۱۲۵۱۵

بهترین مرکز برای خرید پرچم ایران کجاست؟

از کجا پرچم ایران بخریم؟ مرکز فروش پرچم ایران در تهران کجاست؟ آیا می‌توان پرچم ایران و حتی سایر پرچم‌های تبلیغاتی را آنلاین سفارش داد؟

بهترین مرکز برای خرید پرچم ایران کجاست؟

از جمله مراکز معتبر تولیدکننده پرچم ایران می‌توان به: تهران پرچم در استان تهران، پرچم سازی نوژان اصفهان، چاپ پرچم سایان مشهد، مرکز تبلیغاتی سرویس‌های طلایی شیراز و مرکز تولید پرچم تبلیغاتی سایمانکو تبریز اشاره نمود.

مراکز نام برده با وجود وبسایت، امکان سفارش آنلاین و چاپ فوری، چاپ انواع پرچم ایران چون: اهتزاز، پرچم تشریفات و پرچم رومیزی را انجام و به سراسر ایران ارسال می‌نمایند.

برای آگاهی بیشتر از این مراکز از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای مطلب ما را همراهی نمایید.

برای خرید پرچم ایران به کجا مراجعه کنیم؟

اگر به دنبال مرکز فروش پرچم ایران در انواع و طرح‌های مختلفی چون: پرچم اهتزاز، پرچم تشریفات، پرچم رومیزی هستید. در وهله اول معتبرترین مرکز را برای خرید پرچم ایران انتخاب کنید.

دلیل اصلی اعتبار یک تولیدکننده پرچم، کیفیت بالای متریال (پارچه) و نوع چاپ (سیلک و دیجیتال) پیشرفته آن است.

در پاراگراف بعدی معتبرترین و بهترین مراکز چاپ پرچم ایران در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز و تبریز را برای سهولت خرید شما معرفی و شرح داده‌ایم.

تولیدی پرچم ایران در تهران

تهران پرچم مرکز فروش پرچم ایران در تهران را می‌توان بعنوان یکی از معتبرترین مراکز ساخت پرچم معرفی نمود.

در واقع طهران پرچم یکی از بهترین تولید‌کنندگان پرچم‌های باکیفیت محسوب میشود؛ که انواع پرچم ایران و پرچم تبلیغاتی را در طیف گسترده‌ای از طرح‌ها، شکل‌ها، اندازه‌ها و سبک‌ها، مانند محصولات زیر در کمترین زمان و بر اساس جدیدترین تکنولوژی به بازار عرضه می‌کند. 

·        پرچم ساحلی

·        پرچم تشریفاتی

·        پرچم اهتزاز

·        پرچم رومیزی 

تهران پرچم محصولات فوق را با استفاده از چاپ‌های دوگانه سیلک و دیجیتال توسط بروزترین دستگاه‌ها و چرخ‌خیاطی‌های صنعتی تولید می‌نماید.

 

Picture2

گفتنی است؛ این پرچم سازی، پایه‌های پرچم را نیز با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا، جوشکاری با دستگاه‌های جوش برق و در نهایت رنگ‌کاری به‌صورت پیستوله و وان رنگ تولید و عرضه می‌کند.

آدرس پرچم سازی تهران پرچم: تهران، بزرگراه امام رضا(ع)، بعد از شهرک صنعتی خاوران، شهر فرون آباد، بلوار باغ بهشت، انتهای خیابان سروستان یکم، کوچه یاس 9 غربی، پلاک 9

تلفن: ۳۳۴۸۴۷۳۳-۰۲۱

موبایل: ۹۲۳۱۰۰۵-۰۹۱۰

سایت تهران پرچم: tehranparcham.com

ساخت پرچم باکیفیت در اصفهان

چاپ پرچم نوژان اصفهان سازنده انواع پرچم‌های تشریفات، رومیزی، اهتزاز، ریسه‌ای ایران و الوان و پرچم‌های کلیه کشورهای جهان در اصفهان است.

نوژان اصفهان علاوه بر محصولات فوق، تابلوهای اسکورولینگ، ادوات پرچم و پرچم‌های دستی (کاغذی، پارچه‌ای) را با بهره‌گیری از تیمی کارآزموده و متخصص در زمینه طراحی و چاپ، تولید و ارائه می‌کند.

آدرس چاپ پرچم نوژان اصفهان: اصـفهان، خیابان شیخ بهائی، کوچه ۱۳، مجتمع تجاری حدید، واحد ۲، نوژان گرافیک

تلفن نوژان گرافیک: ۳۲۳۵۸۷۴۱ - ۰۳۱۹۱۰۰۲۹۷۹

تولیدکننده برتر پرچم در مشهد

مرکز چاپ و تبلیغات سایان یکی از مراکز چاپ پرچم در مشهد است؛ که به ‌دلیل کیفیت و تنوع بالای چاپ انواع پرچم و سایر محصولات تبلیغاتی در مشهد معروف و شناخته شده است.

چاپ و تبلیغات سایان با مراکز معتبری چون: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، آستان قدس رضوی، پارک علم و فن‌آوری، دانشگاه آزاد اسلامی و ... افتخار همکاری دارد.

از مجموعه محصولات تولیدی سایان در زمینه پرچم می‌توان به: پرچم رومیزی، تشریفات، اهتزاز، ساحلی و روی ساختمان اشاره نمود.

آدرس تولید‌کننده پرچم سایان: مشهد، قاسـم آباد، بلوار امامیه، نبش امامیه 33

تلفن چاپ و تبلیغات سایان مشهد: ۰۵۱-۳۶۶۱۴۴۶۷ و ۰۹۹۰۰۱۹۳۰۵۵

بهترین پرچم‌سازی شیراز

چاپ پرچم ایران در مرکز تبلیغاتی سرویس‌های طلایی واقع در شیراز، یک فرصت بی‌نظیر برای خرید پرچم ایران و سایر پرچم‌های تبلیغاتی در ابعاد، اشکال و طرح‌های متفاوت است.

از نکات متمایز این مرکز نسبت به سایر رقبا می‌توان به تولید پرچم‌ها باتوجه به ابعاد در دستگاه‌های حرارتی، سری دستگاه‌های کلندری و یا بیس ساونت نام برد.

پرچم رومیزی، سمیناری، تشریفات، اهتزاز، ساحلی، تبلیغاتی و مذهبی، مخروطی و یادبود از سری محصولات پرچم مرکز چاپ سرویس‌های طلایی هستند.

آدرس: شیراز، خیابان زند، حدفاصل خیام و انوری، ساختمان پارسه1، طبقه1، واحد2

تلفن: ۳۸۳۲۹۹۰۵ – ۳۲۳۶۰۸۲۸ – ۰۷۱ و ۰۹۱۷۴۴۴۱۴۰۷

مرکز خرید پرچم در تبریز

مرکز تبلیغاتی سایمانکو با سابقه‌ای بالغ بر 7 سال، و بکارگیری نیروی متخصص طراحی و چاپ، در تبریز مشغول به فعالیت است.

این مرکز تولیدکننده پرچم، سازنده انواع پرچم رومیزی، تشریفات و اهتزاز با برترین کیفیت است؛ و افتخار همکاری با مشتریان معتبری چون: بانک ملت استان آذربایجان شرقی، شرکت آسانسور سازی هماوران، تبریز صنعت، نرمینه و ... را دارد.

آدرس: تبریز، تقاطع هفده شهریور جدید و طالقانی، جنب بستنی لاله‌زار، پلاک ۳۳۴

تلفن: ۹۷۴ ۴۰ ۳۵۵ – ۰۴۱

ارسال انواع پرچم فوق العاده باکیفیت به سراسر ایران

درصورتی‌که امکان خرید حضوری را ندارید ولی به دنبال خرید از یک مرکز معتبر و نام آشنا در تهران هستید؛ پیشنهاد ما به شما، طهران پرچم است.

تهران پرچم سازنده انواع پرچم‌های اداری، تبلیغاتی و مذهبی فوق‌العاده باکیفیت و مرغوب در سطح کشور با بیش از 10 سال تجربه است؛ که از طریق وبسایت، کلیه محصولات خود اعم از: پرچم رومیزی، پرچم تشریفات، پرچم اهتزاز، پرچم ساحلی، پرچم ایران، میله و پایه پرچم را در اسرع وقت به سراسر کشور ارسال می‌نماید.

از جمله ارگان‌ها و سازمان‌هایی که این مرکز فروش پرچم در تهران، توفیق خدمتگزاری به آن‌ها را داشته است؛ می‌توان از شرکت نفت، بیمه سامان، بانک کشاورزی، بانک مهر، بانک ملی، دیجی کالا، شرکت آتیه سازان، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مختلف، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نام برد.

کدخبر: ۱۲۵۱۵
ارسال نظر