کدخبر: ۱۱۳۲

حداقل سرمایه برای خرید بیت کوین چقدر است؟

در چند سال گذشته مشاغل زیادی به کمک اینترنت ظهور کرده‌اند و در همین راستا افراد زیادی توانسته‌اند زندگی خود را سروسامان دهند. یکی از روش‌های نوین سرمایه‌گذاری خرید و فروش ارزهای دیجیتالی است که قطعا شما نیز از معجزات این بازار زیاد شنیده‌اید.

حداقل سرمایه برای خرید بیت کوین چقدر است؟

اولین و شناخته‌شده‌ترین رمز ارز در جهان بیت کوین است که رشد آن، همه را به حیرت انداخته است. کسب اطلاعات و گذراندن دوره‌های آموزشی می‌تواند به هر فردی کمک کند تا شرایط زندگی خود را عوض کند. شما در exir.io خواهید توانست اطلاعات بیشتری در مورد این دنیای پرهیجان کسب کنید.

بیت کوین چیست؟

این سوالی است که در ذهن بسیاری از افراد بر روی کره خاکی وجود دارد و شاید به دلیل اینکه قابل لمس نیست، کمی فهم آن دشوار باشد.

این ارز نوعی پول الکترونیک محسوب می‌شود که در روزهای اول تولدش کسی باورش نداشت، اما با گذشت چند سال و مقبولیت آن این روزها اتفاقات جالبی را رقم می‌زند. شما بدون واسطه و در کمترین مدت زمان ممکن می‌توانید هر مقدار از دارایی خود را به حساب هر فرد دلخواه در دنیا ارسال کنید.

تفاوتی ندارد که این فرد در کدام سرزمین زندگی می‌کند. شما دیگر نیازی به نظام بانکی ندارید. شاید در آینده دیگر نیازی به پول فیزیکی نباشد و این ارز به عنوان یک ارز بین‌الملل شناخته شود؛ چراکه ویژگی‌ها و مزایای این ارز بسیار مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است. به همین دلیل دائم خرید بیت کوین برای سرمایه‌گذاری توصیه می‌شود.

مزیت بیت کوین

دو ویژگی منحصربه‌فرد بیت کوین باعث شده است تا مردم در اقصی نقاط جهان به این ارز دیجیتالی اعتماد کنند. این ویژگی‌ها به عنوان مزیت‌های بی‌چون‌وچرای این ارز محبوب شناخته شده‌اند.

اولین مزیت در امان ماندن از چاپ واحدهای پولی بیشتر است.همه می‌دانیم که دولت‌ها اختیار دارند که در مواقع نیاز پول رایج کشور خود را چاپ کنند و این به تورم و مشکلات زیادی منجر می‌شود. این ارز به حد محدود استخراج می‌شود و کسی قادر به استخراج آن نیست.

مزیت دوم غیرمتمرکز بودن آن است. منظور این است که به جای استفاده از یک ابرکامپیوتر برای تبادلات ارزی از قدرت رایانه‌های تمام کاربران استفاده می‌شود. به عنوان مثال مشکلاتی مانند شلوغ بودن شبکه وجود نخواهد داشت.

نحوه کار بیت کوین

این روزها افراد زیادی به کمک این ارز، انتقالات ارزی خود را انجام می‌دهند و قادر هستند از فروشگاه‌های آنلاین خریدهای خود را انجام دهند.

نحوه کار بیت کوین بسیار شبیه ایمیل است، به این معنی که شما بر روی یک شبکه کاملا امن و البته بسیار پیچیده یک پیامی را به مخاطب خود ارسال می‌کنید.

برای ارسال بیت کوین به حساب یک شخص دیگر شما تنها باید آدرس کیف پول او را داشته باشید. در هنگام خرید نیز مثل یک خرید معمولی در ازای ارزش کالایی که می‌خرید، بیت کوین خرج خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به exir.io مراجعه کنید.

هدف بیت کوین چیست؟

صرافی اکسیر

با رایج شدن رمز ارزها در جامعه از بسیاری از اهداف رونمایی شده و اکنون همه مردم می‌دانند که این ارزها می‌خواهند چه انقلابی را رقم بزنند.

اولین هدف بیت کوین، آزادی در خرید است. به کمک این ارز دیگر شما در گرو مالیات و هزینه‌های تحمیل شده از طرف دولت‌ها نیستید و راحت‌تر از هر ارز دیگری می‌توانید خریدهای خود را انجام دهید.

هدف بعدی این ارز این است که انسان را از شر حمل پول آزاد کند. شما تنها در یک فلش یا یک کاغذ می‌توانید هر حجمی از سرمایه خود را نگهداری کنید. در حقیقت شما برای استفاده از این پول الکترونیک تنها و تنها به اینترنت نیاز خواهید داشت.

کنترل تراکنش‌ها توسط خود فرد، شفاف بودن و بی‌طرفی، عدم امکان جعل و سرعت بالا از دیگر اهداف بیت کوین است.

پشتوانه بیت کوین

یکی از موضوعات بسیار مهمی که مخالفان ارزهای دیجیتالی مطرح می‌کنند، وجود یا عدم وجود پشتوانه برای بیت کوین است. به نظر شما چه پشتوانه‌ای برای پول‌های رایج دولت‌ها وجود دارد؟

حقیقت این است که اعتماد مردم بزرگ‌ترین پشتوانه برای ارزش‌گذاری به یک ارز است. در مورد بیت کوین می‌توان گفت هیچ پشتوانه‌ای نظیر یک دولت، کالا و ... وجود ندارد، اما در طول این سال‌ها این اعتماد مردم در سراسر جهان بوده که توانسته رشد چشمگیری داشته باشد.

نحوه ارزش‌گذاری بیت کوین

جالب است بدانید که هیچ نهاد و موسسه‌ای در ارزش‌گذاری بیت کوین دخالت ندارد. بدون هیچ تردیدی شرایط بازار تعیین کننده ارزش بیت کوین در هر ثانیه است. درست است که اخبار مثبت و منفی در میزان عرضه و تقاضا تاثیرگذار هستند، اما در نهایت این خریدها یا فروش‌ها توسط اشخاص انجام می‌شود. قطعا می‌دانید که با افزایش عرضه، ارزش بیت‌کوین رفته رفته نزول می‌کند و با افزایش تقاضا روند صعودی به خود می‌گیرد.

خرید بیت کوین

در دنیای امروز کسانی که چند بیت کوین داشته باشند، ثروتمند محسوب می‌شوند. برای خرید بیت کوین بهتر است قبل از هر چیز دانش کافی برای خرید و فروش رمز ارزها را کسب کنید.

برخی افراد به تریدینگ یعنی خرید و فروش سریع می‌پردازند. این افراد از نوسانات ارزها بهره می‌گیرند که البته باید در این امر حرفه‌ای بود. برخی از سرمایه‌داران با خرید مقدار مشخصی از یک ارز، از رشد چند درصدی آن در سال‌های آینده سود کلانی صاحب می‌شوند.

شما می‌توانید برای خرید آواکس یا هر ارز دیجیتال دیگر نیز به صرافی اکسیر ( exir.io ) مراجعه کنید و از خدمات این صرافی داخلی بهره‌مند شوید.

صرافی اکسیر

حداقل سرمایه برای خرید بیت کوین

افراد زیادی با شنیدن اینکه ارزش یک بیت کوین چند صد میلیون تومان است، امید خود را از دست می‌دهند و گمان می‌کنند آنها نمی‌توانند سهمی از این ارز را داشته باشند.

نکته قابل توجه این است که شما به هر اندازه دلخواه می‌توانید از این رمزارز خریداری کنید. تنها شرط این است که این مقدار دلخواه باید به قدری باشد که هزینه کارمزد صرافی از آن کسر شود.

صرافی اکسیر اولین و امن‌ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران است که شما می‌توانید با اطمینان خاطر خرید و فروش‌های خود را در آن انجام دهید.

جمع بندی

این روزها کمتر کسی با بیت کوین یا همان پادشاه ارزهای دیجیتالی آشنا نیست. افراد زیادی چند سال پیش شانس خود را امتحان کردند و چندین بیت کوین خریدند که البته چندان رقمی هم برایش پرداخت نکرده بودند.

این روزها همین افراد جزو ثروتمندترین افراد محسوب می‌شوند. برای خرید بیت کوین و نگهداری آن بهتر است از صرافی‌های مطمئن مانند اکسیر استفاده کنید.

کدخبر: ۱۱۳۲
ارسال نظر