با رپورتاژ آگهی معتبر به رتبه سایت خود بیفزایید

۱۴۰۱-۱۰-۲۷ دنیای فناوری

با رپورتاژ آگهی معتبر به رتبه سایت خود بیفزایید

آیا می خواهید سایت خود را از نظر رتبه رشد دهید؟ آیا قصد دارید سایت خود را پر بازدید کرده و سئو آن را بهینه کنید؟ آیا می دانید رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری در بالا رفتن بازدید و رتبه بندی گوگل دارد؟ یکی از راه های افزایش بازدید سایت و در نتیجه رتبه بندی آن خرید رپورتاژ آگهی از سایت‌های معتبر است که می تواند تاثیر قابل توجهی در رنک گرفتن وب سایت شما داشته باشد.

رپورتاژ آگهی؛ بهترین راه بالا بردن رتبه سئوی سایت

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری یک نوع تبلیغات متنی است که در قالب یک خبر یا گزارش قرار می گیرد. رپورتاژ آگهی متنی است که بیشتر جنبه اطلاع‌رسانی به افراد را داشته و جنبه تبلیغاتی این آگهی ها در داخل خود متن به صورت نیمه پنهان می ماند. پس در ساخت رپورتاژ های آگهی باید دقت کامل و کافی باشد تا جنبه تبلغیاتی در متن محرز نشود.

به عنوان مثال اگر می خواهید کالا یا محصولی از شرکت خود را تبلیغ کنید باید در مورد محصول، کالا یا شرکت خود به مشتریان و افراد آگاهی دهید. سپس بعد از آگهی دادن در آخر متن سراغ معرفی خود بروید. تحقیقات مختلفی انجام شده که تمامی آن ها نشان می دهد تبلغیاتی که براساس تشویق به خرید نوشته می شوند، در ذهن مخاطب حالت دفاعی ایجاد کرده و افراد از متن شما استقبال خوبی نمی کنند.

رپورتاژ آگهی ها بیشتر در سایت های معتبر خبری قرار می گیرد تا اعتبار این لینک‌ها افزایش پیدا کند. با افزایش بازدید رتبه بندی آن ها نیز به مراتب افزایش پیدا کرده و این باعث افزایش ارزش دامنه می شود. نوشتن رپورتاژ آگهی یا همان خبری یکی از مطمئن ترین روش های سئو سایت است. اگر حس می کنید توانایی انجام و نوشتن آگهی تبلیغاتی نداشته یا فکر می کنید کار سختی است می توانید نوشتن تبلغیات آگهی خود را به یک تیم معتبر بسپارید. در این صورت با رپورتاژ آگهی معتبر به رتبه سایت خود می ‌افزایید.

خصوصیات مختلف محتوا در رپورتاژ آگهی یا خبری

اگر شما می خواهید متنی را به عنوان رپورتاژ آگهی بنویسید و در داخل سایت دیگری قرار دهید و با رپورتاژ آگهی معتبر به رتبه سایت خود بیفزایید، باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. با رعایت این نکات می توانید سئو سایت خود را بهبود دهید. با این کار سایت شما دارای رتبه بندی خاصی می شود و در جست‌وجو های اینترنتی گوگل، از دیگر سایت ها بالاتر قرار می گیرد. این نکات شامل موارد زیر می شود.

  • متن رپورتاژ آگهی به هیچ عنوان نشان ندهد که یک متن تبلیغاتی است.
  • در هنگام نوشتن متن رپورتاژ آگهی فقط به فکر سئو نباشید.
  • متن شما باید در حدود ۱۰۰۰ کلمه باشد. در این بین شما باید چند لینک(بسته به قوانین سایت) به سایت خود در آن قرار دهید تا خواننده با خواندن متن و کلیک بر روی لینک ها وارد سایت شود. همچنین در داخل متن خود یک عکس بسیار جذاب نیز قرار دهید.
  • لینک ها در محتوای رپورتاژ آگهی بر یک کلمه کلیدی و خاص تمرکز نداشته باشند.
  • تمامی اصول سئو در متن رپورتاژ آگهی یا خبر رعایت شود.
  • متن خود را کوتاه و مختصر بنویسید.
  • تیترهای موجود در رپورتاژ آگهی خود را جذاب بنویسید.

رپورتاژ آگهی و مزایای بی نظیر آن

رپورتاژ آگهی یا خبری مانند هر کمپین روابط عمومی که به هر شکلی بیان می شوند، دارای ویژگی ها و مزایای مختلفی هستند. رپورتاژ‌های آگهی نیز از این قاعده مستثنا نبوده و دارای مزیت های مختلفی هستند. یکی از مهم‌ترین و خاص‌ترین مزیت های رپورتاژ‌های آگهی فراگیر بودن آن ها است؛ به طوری که می توان متن را در طیف گسترده ای در حالت رپورتاژ آگهی در رسانه های آفلاین و آنلاین منتشر کنید. از دیگر مزیت های مختلف رپورتاژ های آگهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Ø     دیده شدن بیشتر

شما می توانید برای دیده شدن بیشتر سایت خود، رپورتاژ آگهی را در داخل سایت ها یا کانال های توزیع متن با مخاطب بسیار بالا قرار دهید. با این کار شما می توانید آگهی خود را در طیف گسترده ای از مخاطبان قرار دهید تا میزان دیده شدن سایت شما افزایش یابد.

Ø    مناسب برای همه

یکی از مهم ترین مزیت های رپورتاژ ها این است که تمامی کسب و کار ها می توانند به راحتی از این روش استفاده کنند. هر کسب و کاری با هر هدفی می تواند با انتشار یک رپورتاژ آگهی حرف خود را به گوش مخاطب خود برساند.

Ø    برند سازی و افزایش اعتبار برند خود

شما با انتشار آگهی خود در سایت های مختلف و البته پربازدید می توانید افراد زیادی را با آگهی خود معرفی کنید. همچنین اگر انتشار رپورتاژ شما تداوم پیدا کند، اعتبار برند شما نیز به مراتب افزایش می یابد. بدین ترتیب با رپورتاژ آگهی معتبر به رتبه سایت خود می افزایید و به برند خود اعتبار می بخشید.

Ø    بهبود سئو

انتشار رپورتاژ آگهی یکی از مهم ترین و بهترین روش ها در بهبود سئو خارجی است. علت آن این است که وقتی رپورتاژ خود را در یک سایت پر مخاطب قرار می دهید، روی کلمات کلیدی و مهم لینک قرار می گیرد.  اصولا انتشار رپورتاژ آگهی یکی از راه‌های خرید بک لینک معتبر از سایت‌های معتبر است. با این کار افراد زیادی را به سمت سایت خود می کشانید.

سوالات متداول

  • رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری نوعی متن است که به صورت خبری نوشته می شود. این متن می تواند در مورد یک کسب و کار نوشته شود و در سایت های پربازدید قرار گیرد.

  • تاثیر رپورتاژ آگهی روی سئو سایت چگونه است؟

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری در سئو سایت تاثیر بسیار بالایی دارد. چرا که شما با دادن لینک مستقیم روی سایت خود می توانید افراد بسیار زیادی را از سایتی که رپورتاژ آگهی خود را قرار داده‌ اید به سمت سایت خود ببرید. این کار باعث افزایش رتبه بندی سئو سایت شما می شود.

سخن پایانی

رپورتاژ آگهی یا خبری یکی از راه حل های افزایش بازدید سایت شما است؛ اما برای نوشتن رپورتاژ آگهی نیاز به تجربه و اطلاعات بسیار زیادی بوده و کار هر کسی به حساب نمی آید. اگر می خواهید بازدید از سایت خود را افزایش داده و سایت خود را در جست‌وجو های اینترنتی بالا ببرید، باید نوشتن رپورتاژ های آگهی خود را به افراد معتبر و کاربلد بسپارید.

در حال حاضر تعداد زیادی آژانس‌ دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که آماده خدمت رسانی به تمامی افرادی است که می خواهند برای سایت خود رپورتاژ آگهی تهیه کنند.

نوشته‌های مرتبط

۱۴۰۱-۱۰-۲۷ دنیای فناوری

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


* درج نام و ایمیل اختیاری است.