گوگل هم از پس کپی‌کارها برنیامد!

۱۴۰۱-۰۷-۱۴ جامعه

گوگل هم از پس کپی‌کارها برنیامد!

یکی از اعضای گوگل اظهار داشته است که نمی‌توانند به طور مشخص محتوای کپی یا تکراری را بسنجند.

اگر درباره ساز و کار سنجش محتوای کپی یا تکراری توسط گوگل کنجکاو هستید، به تازگی یکی از اعضای این شرکت به سوالی در این باره پاسخ داده است. پاسخ او اطلاعات خاصی را آشکار نمی‌کند، اما نمایان‌گر نکته مهمی در این خصوص است.

به گزارش گجت‌نیوز ،چند وقت قبل مشاور سئو «بیل هارتزر» (Bill Hartzer) در توییتر از «جان میولر» (John Mueller)، عضو گوگل درباره شیوه سنجش کپی کاری توسط این شرکت پرسید. او پرسید آیا درصد مشخصی وجود دارد که بر پایه آن بتوان کپی، غیر اصلی یا تکراری بودن محتوا را تعیین کرد یا خیر؛ به عنوان مثال، یک صفحه باید حداقل ۷۲.۶ درصد محتوای منحصر به فرد نسبت به بقیه صفحه‌های سایت داشته باشد تا به عنوان صفحه‌ای کاملاً جدید شناسایی شود.

نوشته‌های مرتبط

۱۴۰۱-۰۷-۱۴ جامعه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


* درج نام و ایمیل اختیاری است.