فاکتور های یک رپورتاژ آگهی مهم چیست؟

۱۴۰۱-۰۱-۲۲ دنیای فناوری

فاکتور های یک رپورتاژ آگهی مهم چیست؟

در این مقاله به بررسی رپورتاژ آگهی، تاثیر آن بر سئو سایت و فاکتورهای مهم تاثیر گذار بر رپورتاژ آگهی همراه با شما عزیزان خواهیم بود لطفا با ما همراه باشید؛

رپورتاژ آگهی چیست؟

در گذشته برای دیده شدن و تبلیغ در مورد بسیاری از موارد مانند آگهی استخدام، ارائه خدمات، کلاس های آموزشی و… از دیوارهای شهر و تابلو اعلانات جهت چسباندن تراکت ها استفاده می کردند یا این مطلب را به صورت آگهی در روز نامه چاپ می کردند یا راه دیگر این بود که مطالب لازم را در یک کاغذ یا تراکت چاپ می کردند و آن را در محل های مختلف یا خانه های افراد پخش می کردند که شاید این آگهی مورد توجه قرار بگیرد و دیده شود.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و روی کار آمدن اینترنت و دسترسی آسان افراد به اینترنت راه و روش تبلیغات تا حدود زیادی تغییر پیدا کرده و آسان تر شده است. امروزه با روی کار آمدن اینترنت و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و… امکان ساخت تبلیغاتی به صورت متن، عکس و فیلم ایجاد شده است که خیلی راحت تر از گذشته این تبلیغات به دست مردم می رسد. هم چنین بسیاری از کاربران جهت درج رپورتاژ آگهی وب سایت های مجله‌ای را طراحی می کنند که تا حد زیادی به درآمد و رونق کسب و کارشان کمک می کند.

در واقع رپورتاژ آگهی یکی از جدید ترین و به‌صرفه‌ترین شیوه های تبلیغات است که در قالب هایی مانند عکس، فیلم و مقاله تولید شده و منتشر می شوند. رپورتاژ در صورتی که به صورت کاربردی و با آموزش قبلی اجرا شود می تواند به صورت غیر حضوری تا حد زیادی مشتری را ترغیب به استفاده از خدمات کند. بهتر است برای استفاده از این روش تبلیغاتی از سایت های معتبر و پر بازدید و مرتبط با زمینه کاری خودتان استفاده کنید.

ویژگی ها و فاکتور های یک رپورتاژ آگهی مناسب چیست؟

یک رپورتاژ خوب و مناسب برای این که بتواند نظر مخاطب را به خود جلب کند دارای فاکتور ها و ویژگی های مهمی است که در این مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد؛

  • در رپورتاژ باید به طور صادقانه به معرفی محصول یا خدمات خود بپردازید و از کلمات غیر واقعی و دروغ برای جلب توجه مخاطب استفاده نکنیم، نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی کاری است که باید با دقت زیاد انجام پذیرد.
  • رپورتاژ شما باید به طور مستقیم وجهه ی تبلیغاتی نداشته باشد و بیش تر تلاش بر این باشد تا خدمات خود را به مشتری معرفی کند و اطلاعات کافی را به دست مشتری برساند.
  • در رپورتاژ سعی کنید نقاط قوت محصول را که باعث می شود از محصولات یا خدمات رقبا متمایز شود را حتما بیان کنید.
  • سعی کنید به صورت پر انرژی به بیان کلمات بپردازید و از کلماتی که دارای بار مثبت هستند حتما استفاده کنید کلماتی مانند برترین، جدیدترین، ویژه ترین و….
  • یکی از مهم ترین فاکتور ها در ساخت رپورتاژ مناسب تازه نویسی است. هرگز مطالب را از سایت ها و کتاب ها کپی برداری نکنید و از مطالب منحصر به فرد و به روز استفاده کنید.
  • توجه کنید محتوایی که می نویسید کاربردی باشد و حتما مرتبط با کارتان باشد و به گونه ای با جملات بازی کنید که توجه مخاطب را به خود جلب کند.
  • در نوشتن مطالب از تیترهای جذاب استفاده کنید.
  • از نوشتن طولانی و بیهوده پرهیز کنید و مطالب را به صورت مفید و مختصر بیان کنید.
  • مرتبط با موضوعی که صحبت می کنید از عکس ها و ویدیوهایی استفاده کنید که تاثیر موضوع را برای مخاطب چند برابر کند.
  • مطلب خود را در قالب یک مقاله یا خبر بیان کنید.
  • در ایجاد آگهی حداکثر از ۵ لینک استفاده کنید چرا که تعداد بالای لینک ها از کیفیت کار شما می کاهد و باز خورد را پایین می آورد.
  • تعداد کلماتی که برای آگهی از آن استفاده می کنید متناسب با استراتژی سایت منتشر کننده باشد این کلمات از ۸۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه می تواند متغیر باشد.
  • توجه کنید که برای هر آگهی حتما باید محتواهای جدید و به روز شده را تولید کنید چرا که در صورت نوشتن مطالب تکراری آگهی شما توسط گوگل نادیده گرفته می شود.
  • از المان های گرافیکی و تصاویر جذاب و با کیفیت در متن آگهی خود حتما استفاده کنید.

انواع رپورتاژ آگهی

همان طوری که گفته شد رپورتاژ آگهی یک شیوه‌ی تبلیغاتی است که برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ معرفی شد و پس از آن با پیشرفت علم و تکنولوژی و روی کار آمدن شیوه های جدید جهت بیان تبلیغات روز به روز شکل متفاوت تری به خود گرفت و تاثیر آن چند برابر شد. رپورتاژ آگهی انواع متفاوتی دارد که در این مقاله به برخی از آن ها اشاره می کنیم؛

  • رپورتاژ آگهی برای روزنامه ها، نشریات و مجله ها؛

روزنامه ها و نشریات از قدیمی ترین و ابتدایی ترین منابع رپورتاژ آگهی به شمار می روند. بسیاری از صاحبان کسب و کار رپورتاژ خود را در قالب یک مقاله یا امثال آن در روزنامه ها و نشریات چاپ می کنند و از این طریق کار خود را به مخاطب معرفی می کنند.

  • رپوتاژ اینترنتی؛

در این شیوه بیان تبلیغات و نصب آگهی در دنیای مجازی انجام می شود. برای این شیوه تبلیغات راه های بسیاری وجود دارد که در این مقاله به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • رپورتاژ آگهی از نوع تصویری:

در این نوع رپورتاژ از تصاویر گویا در سایت ها و دیگر شبکه های اجتماعی به عنوان آگهی استفاده می کنند و به جرات می توان گفت که اگر یک تصویر خوب و گویا باشد از هزاران نوشته تاثیر بیش تری خواهد داشت. استفاده از تصاویر مرتبط با موضوع باعث می شود که مفهوم مطلب در ذهن افراد ماندگاری بیش تری داشته باشد.

  • رپورتاژ آگهی از نوع خبری:

در این شیوه از متن هایی شبیه آگهی و خبر روزنامه جهت تبلیغات استفاده می کنند که می توان گفت این روش نیز تاثیر بسزایی در رونق کسب و کار دارد این روش می تواند همراه با تصاویر و ویدیوهای مرتبط تاثیر چند برابری در جلب نظر مخاطب داشته باشد.

اگر شما نیز کسب و کاری دارید که می خواهید به رشد و رونق آن در گوگل کمک کنید و قصد خرید رپورتاژ آگهی دارید با خیال راحت می توانید کار خود را به مجموعه راش وب بسپارید. این مجموعه رسانه های مختلف در زمینه های کاری متفاوت را برای خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی شما جمع آوری کرده تا شما بهترین آن ها را برای رپورتاژ آگهی خود انتخاب کنید. برای خرید رپورتاژ آگهی می توانید با تیم پشتیبانی و مشاوران مجموعه راش وب در تماس باشید.

نوشته‌های مرتبط

۱۴۰۱-۰۱-۲۲ دنیای فناوری

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


* درج نام و ایمیل اختیاری است.