کدخبر: ۱۱۵۵۴

چند سئوال از افطاری معنوی و علمی نظام پزشکی

چند سئوال از افطاری معنوی و علمی نظام پزشکی
محمدمهدی نوریه محمدمهدی نوریه

در اخبار دیدم که قرار است امروز ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ به میزبانی سازمان نظام پزشکی افطاری در محل هتل لاله برای اساتید و مسئولان وزارت بهداشت و علوم پزشکی برگزار شود.

دفعه قبل که به خرج ها و برج ها نقد کردم مورد شماتت و تهدید یکی از اعضای محترم شورای عالی نظام پزشکی قرار گرفتم! که آی بدون رفرانس حرف زدی و بر شاخ نشسته ای و بن می بری و هکذا!

لذا از حضرات داعی این افطار و محفل علمی و معنوی_ بنابر آنچه در متن نامه آمده است_ استدعا دارم پاسخ این چند سئوال را صراحتا قبلا از انتساب اتهام نشر اکاذیب به حقیر در رایانه سپهر_ فضای مجازی_ منتشر کنید:

۱_ مبنای این دعوت و محفل چیست؟ چه کسانی دعوت شده اند و قرار است خروجی این جمع چه باشد؟

۲_ فارغ از درد و رنج مردم غزه در روزگاری که بعضا شاهد هستیم پزشکان این مملکت با تکه ای نان و پنیر و گوجه در بیمارستان ها افطار می کنند برگزاری محفل افطار در هتل لاله روا است؟

۳_ هزینه این محفل علمی و معنوی از کجا تامین می شود؟ از حق عضویت ها، حق پروانه مطب ها؟ یا اسپانسر عهده دار این برنامه شده است؟ یادمان نرفته در اوج دوره کرونا شرکت دارویی خاصی اسپانسر افطار نظام پزشکی شد و شائبه هایی ایجاد کرد.

و در آخر باور کنید ما دلسوز شما هستیم چشم طمع هم به میز و صندلی های تان نداریم، ارزانی تان تا روز ملاقات با جناب عزرائیل ولیکن این گونه خرج و برج با آن گونه عز و جز و خروجی نمی خواند!

ایام عزت مستدام!

 

کدخبر: ۱۱۵۵۴
ارسال نظر