کدخبر: ۱۴۰۱۷

انریکه: باخت ما عادلانه نبود

سرمربی پاری سن ژرمن از شکست برابر دورتموند و ناکامی در صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا ناراحت است و این شکست را ناعادلانه دانست.

انریکه: باخت ما عادلانه نبود

به گزارش 24 آنلاین، پاری سن ژرمن در دیدار برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل شکست خورد.

شکست در این دیدار باعث شد تا نماینده فرانسه به خاطر شکست در بازی رفت از صعود به فینال بازماند.

به نوشته BBC، لوئیس انریکه در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی نزدیکی بود اما متاسفانه ما از فرصت های خود استفاده نکردیم و در نهایت شکست خوردیم. اگر صادقانه سخن بگویم باید بگویم که ما شایسته پیروزی در این بازی بودیم. ما 31 شوت به طرف دروازه حریف زدیم و 4 توپ هم به تیر. فوتبال بعضی  اوقات غیر عادلانه است و این یکی از آن بازی ها بود.

او ادامه داد: باید به بوروسیا دورتموند تبریک بگویم. آنها تیم بزرگی هستند. امیدوارم که در نهایت قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند. ما لحظات سخت و ناراحت کننده ای را تجربه می کنیم. ماموریت ما این است که وضعیت را تغییر دهیم. باید دست به کار خاصی بزنیم و امیدوار هستم که فصل بعد بتوانیم قهرمانی در لیگ  قهرمانان اروپا را تجربه کنیم.  فوتبال بازی عجیب و غیر عادلانه ای است. باوجود آنکه شوت های زیادی زدیم و چندین فرصت را خلق کردیم اما از زدن گل بازماندیم. برای پیروز شدن در فوتبال شوت زدن و تیر کوبیدن کافی نیست و باید گل زد.

سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن در پایان گفت: من از نمایش تیمم راضی هستم. هواداران باور نکردنی بودند و بازیکنان نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. امیدوارم که این تیم به یک دستاورد بزرگ برسد. بدون شک ما نیاز به پیشرفت و درست کردن اشتباهات خود داریم با این حال از عملکرد بازیکنان راضی هستم. تنها می توانم نبود شانس را در تیم سرزنش کنم. 

منبع: ايسنا
کدخبر: ۱۴۰۱۷
ارسال نظر